ACT: Clio I
hoi
2 vraagjes,
1. hoe krijg je het logo aan de voorkant er af, wil hem spuiten maar dan moet hij er wel af. gaat om de ph3
2. ben al een behoorlijke tijd opzoek naar een armsteun tussen de voorstoelen van de rsi,
ik kan die dingen nergens vinden en de gene die ik kan vinden passen niet door de beperkte ruimte tussen de rsi stoelen
gr vincent
2 vraagjes,
1. hoe krijg je het logo aan de voorkant er af, wil hem spuiten maar dan moet hij er wel af. gaat om de ph3
2. ben al een behoorlijke tijd opzoek naar een armsteun tussen de voorstoelen van de rsi,
ik kan die dingen nergens vinden en de gene die ik kan vinden passen niet door de beperkte ruimte tussen de rsi stoelen
gr vincent
thanks
ga morgen is proberen om het logo er af te slopen,
heeft er iemand mischien al een armsteun in de clio 1 zitten, kan ik nl de zelfde kopen als hij goed past

ga morgen is proberen om het logo er af te slopen,
heeft er iemand mischien al een armsteun in de clio 1 zitten, kan ik nl de zelfde kopen als hij goed past

-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
wel het gat waar het logo uit komt dicht lassen he, niet alleen met plamuur doen.....
Renault 19 1.8 16V Cabrio
okey das in de toekomst
maar dit is het geworden
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4V4TNIP.jpg[/img]
de rest is hier te zien
maar dit is het geworden

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4V4TNIP.jpg[/img]
de rest is hier te zien
Effe een vraag...
Een vriend van me belt me net met een vreemd probleem met zijn Clio 1.4 automaat. Auto startte tot voorkort probleemloos, maar ineens is de auto af en toe compleet dood.
- Op contact: dashboard doet helemaal niks
- Geen alarmlichten of verlichting of any kind
- Accu lijkt goed, want als ie stroom heeft, dan start ie direct
Ik zat zelf te denken aan het contactslot wat defect is, maar dan zou de verlichting toch nog gewoon moeten werken??
Iemand een idee?
Een vriend van me belt me net met een vreemd probleem met zijn Clio 1.4 automaat. Auto startte tot voorkort probleemloos, maar ineens is de auto af en toe compleet dood.
- Op contact: dashboard doet helemaal niks
- Geen alarmlichten of verlichting of any kind
- Accu lijkt goed, want als ie stroom heeft, dan start ie direct
Ik zat zelf te denken aan het contactslot wat defect is, maar dan zou de verlichting toch nog gewoon moeten werken??
Iemand een idee?
accu polen goed? (corosie)
massa kabel aan het frame/blok?
heb het gehad bij de ph1 dat er een kabel breuk in de massa kabel zat
massa kabel aan het frame/blok?
heb het gehad bij de ph1 dat er een kabel breuk in de massa kabel zat
Lijkt me duidelijk een los contact aan de stroombron, de accu dus.
Ofwel aan een massakabel.
Ofwel aan een massakabel.
dacht je dat ik het vond? Sonde geeft goeie wisseling.Riël Notermans schreef:Nou nog eens getest, en hij gaat alleen bij stationair toerental KNIPPEREN!
Dus echt het kleinste tikkie gas zodat ie 50 toeren meer gaat lopen is ie uit, maar valt ie weer naar volledig statoinair, KNIPPERT het lampje
Verder niks te zien niks te merken. Lambda?
Het was een gare klem van de accu, terwijk hij er wel gewoon goed op leek te zitten. Thanks voor het meedenken.Riël Notermans schreef:Lijkt me duidelijk een los contact aan de stroombron, de accu dus.
Ofwel aan een massakabel.

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Ik heb behoorlijk kunnen zoeken, maar is het mogelijk om de lampen en motorkap van een Clio I Phase 3 te vervangen door de lampen en motorkap van een Clio I Phase 1/2? Is dit plug & play of moet er een heel nieuw front in en past de bumper van een Phase 3 nog met Phase 1/2 lampen en motorkap?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Ik heb behoorlijk kunnen zoeken, maar is het mogelijk om de lampen en motorkap van een Clio I Phase 3 te vervangen door de lampen en motorkap van een Clio I Phase 1/2? Is dit plug & play of moet er een heel nieuw front in en past de bumper van een Phase 3 nog met Phase 1/2 lampen en motorkap?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ik zou zeggen dat het moet passen als je de motorkap ook over zet, mogleijk dat je ook de voorschermen moet aanpassen naar de fase 1.
Uitproberen en je weet het zeker
Helaas heb ik geen originele lampen meer liggen anders had je het zo uit kunnen proberen.
Uitproberen en je weet het zeker
Helaas heb ik geen originele lampen meer liggen anders had je het zo uit kunnen proberen.

Project: GTT Blue Sport
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Bestelnummers van voorschermen van een phase 3 en phase 1/2 zijn gelijk, dus dat moet goed gaan. Rest van de bestelnummers van het front lijken ook hetzelfde, maar ja ik kan ook verkeerd kijken vandaar de vraagGerald schreef:Ik zou zeggen dat het moet passen als je de motorkap ook over zet, mogleijk dat je ook de voorschermen moet aanpassen naar de fase 1.
Uitproberen en je weet het zeker![]()
Helaas heb ik geen originele lampen meer liggen anders had je het zo uit kunnen proberen.

Ik verwachtte dat er wel meer mensen dat hadden gedaan, van phase 3 naar phase 2.
mmm zit net in dialogys te kijken en ik zie dat de 90 graden uitlaap pijp die bij de einddemper zit (en los stuk is) niet apart te bestellen is bij Renault? Je meot dus complete uitlaat kopen om die 90 graden bocht te krijgen?
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Clio 1.2 of 1.4 middenpijp kopen, demperloos en voor weinig meen ik+Clio16v+ schreef:mmm zit net in dialogys te kijken en ik zie dat de 90 graden uitlaap pijp die bij de einddemper zit (en los stuk is) niet apart te bestellen is bij Renault? Je meot dus complete uitlaat kopen om die 90 graden bocht te krijgen?
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Dat bochtje krijg je compleet bij een nieuwe demper, los is ie niet meer leverbaar inderdaad, bij de middenpijp krijg je 'm ook niet meerTim schreef:Clio 1.2 of 1.4 middenpijp kopen, demperloos en voor weinig meen ik+Clio16v+ schreef:mmm zit net in dialogys te kijken en ik zie dat de 90 graden uitlaap pijp die bij de einddemper zit (en los stuk is) niet apart te bestellen is bij Renault? Je meot dus complete uitlaat kopen om die 90 graden bocht te krijgen?
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....

Ronald1916V schreef:Dat bochtje krijg je compleet bij een nieuwe demper, los is ie niet meer leverbaar inderdaad, bij de middenpijp krijg je 'm ook niet meerTim schreef:Clio 1.2 of 1.4 middenpijp kopen, demperloos en voor weinig meen ik+Clio16v+ schreef:mmm zit net in dialogys te kijken en ik zie dat de 90 graden uitlaap pijp die bij de einddemper zit (en los stuk is) niet apart te bestellen is bij Renault? Je meot dus complete uitlaat kopen om die 90 graden bocht te krijgen?
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....
Ik kan dat ding bij Heuts gewoon bestellen hoor?
linkje toevallig?Riël schreef:Ronald1916V schreef:Dat bochtje krijg je compleet bij een nieuwe demper, los is ie niet meer leverbaar inderdaad, bij de middenpijp krijg je 'm ook niet meerTim schreef:Clio 1.2 of 1.4 middenpijp kopen, demperloos en voor weinig meen ik+Clio16v+ schreef:mmm zit net in dialogys te kijken en ik zie dat de 90 graden uitlaap pijp die bij de einddemper zit (en los stuk is) niet apart te bestellen is bij Renault? Je meot dus complete uitlaat kopen om die 90 graden bocht te krijgen?
mijne is redelijk gaar namelijk, wel dichtgelast door Haas maar zal op den duur wel vervangen moeten worden....
Ik kan dat ding bij Heuts gewoon bestellen hoor?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik heb mij vergist.
Ik heb een verbindingsstuk gebruikt want de bocht was nog intact.
Hij verkocht me idd ook alleen middenpijp + complete demper.
Ik heb een verbindingsstuk gebruikt want de bocht was nog intact.
Hij verkocht me idd ook alleen middenpijp + complete demper.
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Wie weet waarmee de bacarra stoelen vast zitten?
Zijn dit een soort torx bouwtjes of gewone bouwtjes?
Zijn dit een soort torx bouwtjes of gewone bouwtjes?
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
tot nu toe heb ik nog niet anders meegemaakt dan
Torx 40, op zowel de 5, 19, 21, clio en safrane
Torx 40, op zowel de 5, 19, 21, clio en safrane

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Wat is de onderhoudsinterval voor de distributieriem van een Clio I 1.9D?
En is die een beetje makkelijk te vervangen?
En is die een beetje makkelijk te vervangen?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Zou gewoon 5 jaar of 120000km aanhouden. Ruimte valt opzich wel mee hoor, beetje pielen en het komt goed 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is zo'n ding nog een beetje fatsoenlijk te blokkeren? Of is het een kwestie van aftekenen en goed terughangen?
(Naja, mocht het nodig zijn dan scoor ik wel een werkplaatshandboek)
(Naja, mocht het nodig zijn dan scoor ik wel een werkplaatshandboek)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je kunt de krukas aan de voorkant blokkeren. Gat zit aan de bak kant, vrij onderin in een hoek. Met een 17er dop draai je deze eruit
Je nokkenas zet je op het merkteken (tandwiel, kop).

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zijn de stoelen van een 5je uit te wisselen met die van een Clio? Of moet dan het frame aangepast worden?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
He bah
Net zoals bij een 19 dus? Of zijn die ook weer anders?

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Nog weer anders,Wouter de Wit schreef:Geen verstand van 19's
Zou je aan Ronald of Johan moeten vragen
maar als je ze zoekt, martijn ik heb nog wel clio kuipstoelframes liggen
edit: Typtyfus of zou het

Project: GTT Blue Sport