[img]http://members.ziggo.nl/florus.sonja/5tr.jpg[/img]
[img]http://members.ziggo.nl/florus.sonja/5trgeel.jpg[/img]
[img]http://members.ziggo.nl/florus.sonja/5TRsilver.jpg[/img]

ronald-cabrio schreef:Zo dat zijn er aardig wat wat je gerold heb!
Weer even een up date:
Vandaag toch maar de deukjes uit de GTX gehaald vind het toch zonde om m te rollen en de deukjes te laten zitten , dus zo goed als ging eerst de deukjes er zoveel mogelijk uitgedrukt en daarna met plamuur aan de gang gegaan. Ziet er nu een stuk beter uit heb ook foto's ervan die zal ik er zo of morgen even op zetten.
De deukjes zijn er allemaal uit op 1 na die is wel uitgedeukt en geplamuurd maar ik krijg hem niet helemaal weg. Het plamuur is wel glad dus na het rollen zie je iig geen plamuurvlek zitten.
Ook voor de velgen heb ik al een idee ze worden zo i zo mat wit alleen de inhammen worden mat zwart.
Zo al met al al aardig de goede kant op!
Ik kom wel eens aanwaaien op een meeting. En ik moet nog wat bijwerken, want het is soms onder de tape door gelekt.MartijnG schreef:Doe eens een foto van het resultaat dan Willem-Jan...nou ben ik benieuwd geworden
nee dat deukje heb ik er redelijk uit gekregen , gewoon iets naar binnen getikt en daarna geplamuurd ( dat is trouwens het deukje op de foto)JanGTT schreef:ronald-cabrio schreef:Zo dat zijn er aardig wat wat je gerold heb!
Weer even een up date:
Vandaag toch maar de deukjes uit de GTX gehaald vind het toch zonde om m te rollen en de deukjes te laten zitten , dus zo goed als ging eerst de deukjes er zoveel mogelijk uitgedrukt en daarna met plamuur aan de gang gegaan. Ziet er nu een stuk beter uit heb ook foto's ervan die zal ik er zo of morgen even op zetten.
De deukjes zijn er allemaal uit op 1 na die is wel uitgedeukt en geplamuurd maar ik krijg hem niet helemaal weg. Het plamuur is wel glad dus na het rollen zie je iig geen plamuurvlek zitten.
Ook voor de velgen heb ik al een idee ze worden zo i zo mat wit alleen de inhammen worden mat zwart.
Zo al met al al aardig de goede kant op!
Dat smerige deukje achteraan kreeg je er niet uit zeker? Vond het ook al zo'n rare deuk. Lijkt wel of ze de auto daar opgekrikt hebben boven de achterband. Volgens mij wordt het wel wat met dat vijfje!
jaja die moeten ook nog even gedaan wordenWouter de Wit schreef:Je moet de bumpers ook wel ff doen hoor
valt wel mee hoor gewoon goed afplakken en rollen maar en kleine delen waar je niet goed bijkomt met een klein kwastje doen en je ziet het verschil niet.MartijnG schreef:En ga nu de randjes rond de voorruit maar eens doenDat zal geen pretje worden denk ik
![]()
Ziet er verder wel geienig uit hoor!
ja je moet wat als je geen garage o.i.d. hebArco Straver schreef:Sjezus... echt midden op staart. Lekker vout.
ja ik kan m moeilijk in de woonkamer zettenJoopieboy schreef:Keep it rollin!![]()
Straatsteen tuning ftw! Ik ga binnenkort zelf ook op de straat de kofferklep bijspuiten, gewoon omdat het kan en ik geen plek heb, je moet toch iets.
tutuur schreef:ik zei het tochronald-cabrio schreef:Alleen zwart heeft 1 nadeel......... hij heeft meer deukjes dan ik dacht te zien![]()
![]()
maar ziet er lkkr uit man
Florus schreef:Mrtn schreef:Jemig Floor, je mag dat ding wel opnieuw laten wegen bij de RDW met al die lagen verf
Wees niet bang,hij bestaat al 3 jaar niet meer....![]()
@Ronald; heb je zijdeglans lak erop gesmeerd?
en wat kan ik dan het beste gebruiken?Florus schreef:Zijdeglans is niet echt "je van het" voor op een auto.......beter ff echte Mat erover smeren, op een matte lak zie je die deukjes ook lang zo veel niet![]()
Dus morgen weer "ff" rollen, je hebt nu toch de smaak te pakken....
Mat is vaak niet verkrijgbaar bij gewone verven, alleen bij muurverf zooi.Florus schreef:Gewoon 't zelfde als je nu had,maar dan Mat i.p.v. zijdeglans....
Of gewoon een buitenlak van 1 of ander huismerk, zolang je maar 't zelfde soort gebruikt, dus had je nu watergedragen, dan weer watergedragen kopen..............had je nu synthetisch, dan weer synthetisch kopen.
Watergedragen en synthetisch bijten mekaar= ->-> zooitje.....
HahaWillem-Jan schreef:Hallo hier de Praxis medewerkerklopt wat Andisx zegt, maar de Praxis verkoopt ook echt matte watergedragen verf. Kan op kleur gemengt worden zelfs. Dus er zijn ongeveer 40.000 kleuren mogelijk, zwart zou er tussen moeten zitten
![]()
Dat is trouwens verf van Flexa.
Enw at betreft die Sigma, ik denk dat dat te dik is voor een auto. Dat spul dekt als de beste, maar zal denk ik op een auto niet strak genoeg trekken.
Mijn broertje en ik hebben nu een aantal merken geprobeerd op verschillende auto's en de eigen merken zijn t beste wat strak trekken betreft. Ze dekken misschien wat minder, maar een laagje meer is nooit verkeerd.
Er valt altijd wat te regelenTim schreef:Tip van de week, om van m'n pigment vlekken af te komen moet ik ook maar eens in die machine duiken
Heb je voor mij niet alleen een potje pigment?