ACT: 5 GT Turbo
effe uit mijn hoofd voorschakel weerstand voor de ontsteking?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Volgens mij hanngt dat ding samen met een stekker voor de omloopklep van de perculatiefan. En die omloopklep zit alleen maar op sommige Ph2's had ik pas geleden hier ergens gelezen.
Ik heb namelijk ook zo'n ding, maar denk niet echt dat ie veel nut heeft, maar zeker weet ik het ook niet. Ik zal van het weekend ook wel even een fotootje maken...
Ik heb namelijk ook zo'n ding, maar denk niet echt dat ie veel nut heeft, maar zeker weet ik het ook niet. Ik zal van het weekend ook wel even een fotootje maken...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Heeft er al iemand (positieve) ervaring met de volledig aluminium radiatoren uit china? ze zijn te vinden op ebay, deze dus:
[img]http://members.home.nl/jaspervanhoek/8440_1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/jaspervanhoek/8440_1.jpg[/img]
-
- Contacteer:
De radiateur bedoel je?Steven schreef:Hoe dik zijn die dingen?
core size 310mm*388mm*36mm
Two Rows
volgens ebay
-
- Contacteer:
rond de 200 euro incl verzenden.
Verlengd met een stukje alu.MartijnG schreef: Hoe hebben jullie dat gedaan met de bovenste koelslang? Slang van en diesel gepakt of zelf verlengd? Ik zag dat Roy m namelijk verlengd had...

5 GT Turbo '88 GT5
nja paar tientjes nou ook weer niet maar een nieuwe natuurlijk, en fmic komt erop dus geen probleem....
oja roy je hebt iets unieks, heb het even uit laten zoeken maar fabriek van die bumper is echt failliet dus ik baal
oja roy je hebt iets unieks, heb het even uit laten zoeken maar fabriek van die bumper is echt failliet dus ik baal

Als je een rad van de sloop gaat halen, dan kan je net zo goed je huidige laten zitten. Dat ding van de sloop is waarschijnlijk ookal helemaal dicht gerot, en koelt dus ook ruk.
R5GTT. Drive it like you stole it
Top, ik heb ook een losse koelertutuur schreef:neej zit er niet op maar heb losse oliekoeler dus ben juist blij dat ie er niet zit![]()
meer koelcapaciteit

-
- Contacteer:
een dieselrad koelt gewoon goed, zeker als je het doorstroomprincipe hanteerd (FASE 1 DUS). en een nieuw dieselrad kost je de kop ook niet.
anders haal je een Kuch VW Kuch rad of eentje van een xr2i . die zijn ook groot zat een vullen de ruimte ook goed.
anders haal je een Kuch VW Kuch rad of eentje van een xr2i . die zijn ook groot zat een vullen de ruimte ook goed.
wat bedoel je met het doorstroomprincipe?sieger everts schreef:een dieselrad koelt gewoon goed, zeker als je het doorstroomprincipe hanteerd (FASE 1 DUS). en een nieuw dieselrad kost je de kop ook niet.
5GTT & clio II 1.6 16v
Hoi, het lampie in mn waterkoeltemperatuurmetertje
brand.., als ik het thermocontact in de rad doorschakel begint de fan te draaien. Als ik hem gewoon warm laat worden slaat ie niet aan!
Heb r een ander blok ingezet maar weet nou niet wat ik fout heb gedaan.. De temperatuur geeft ie wel goed aan, rara iemand een idee??

Heb r een ander blok ingezet maar weet nou niet wat ik fout heb gedaan.. De temperatuur geeft ie wel goed aan, rara iemand een idee??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Alles goed ontlucht? Wordt je radiateur wel gedeeltelijk warm of helemaal niet?
Thermostaat die moeilijk doet?
Thermoelement van de radiator overleden?
Thermostaat die moeilijk doet?
Thermoelement van de radiator overleden?
Project: GTT Blue Sport
-
De temperatuurmeter op het dashboard staat los van je radiateur fan, het lijkt er mij op dat je thermocontact in je radiateur niet goed meer isjackel schreef:Hoi, het lampie in mn waterkoeltemperatuurmetertjebrand.., als ik het thermocontact in de rad doorschakel begint de fan te draaien. Als ik hem gewoon warm laat worden slaat ie niet aan!

even een stomme vraag: passen ph2 veren op ph1 dempers?
ben net afgekeurd bij de APK op een gebroken voorveer
heb nog een setje (nwe)veren liggen, maar geen idee of het ph1 of ph2 veren zijn....

ben net afgekeurd bij de APK op een gebroken voorveer

heb nog een setje (nwe)veren liggen, maar geen idee of het ph1 of ph2 veren zijn....
5GTT & clio II 1.6 16v
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Alleen de veren waren wel uit wisselbaar volgens mij, zolang je maar geen f1 en f2 topschotels door elkaar gaat gebruiken moet het goed gaan.Allartino schreef:even een stomme vraag: passen ph2 veren op ph1 dempers?![]()
ben net afgekeurd bij de APK op een gebroken voorveer![]()
Project: GTT Blue Sport
wat betekent dat lampje eigenlijk?jackel schreef:Hoi, het lampie in mn waterkoeltemperatuurmetertjebrand.., als ik het thermocontact in de rad doorschakel begint de fan te draaien. Als ik hem gewoon warm laat worden slaat ie niet aan!
5GTT & clio II 1.6 16v