Nah, denk ook niet dat je er veel aan herkend had... Hij is compleet uitgebrand... Net de voorbumper heeft het overleefd, maar voor de rest...AnthonyR schreef:ik heb hem niet gezien jacco, zonde man echt k&$(%

Nah, denk ook niet dat je er veel aan herkend had... Hij is compleet uitgebrand... Net de voorbumper heeft het overleefd, maar voor de rest...AnthonyR schreef:ik heb hem niet gezien jacco, zonde man echt k&$(%
hmm, daar moet ik ook eens effe naar kijken voor de macbook.Martijn schreef:Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update.
Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow!![]()
Damn das echt mooi kut Jacco.-jacco- schreef:Helaas is ie weer terecht-jacco- schreef:Resultaat:-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
* Slot van het hek opgeslepen met (elektrische) slijptol.
* Xantia ruit ingetikt om aan de kant te duwen (de straat op).
* Saxo opengemaakt (ANWB style) om naar voren te duwen (stond voor de 19).
* Peugeot 206 opengemaakt (ANWB style) om de accu uit te halen (voor in de 19).
* 19 16V
Ik snap het niet meer hoor![]()
Zoveel moeite voor zo'n auto![]()
Morgen komt de expert langs, dus we wachten het maar ff af![]()
De politie vermoed dat de auto is gebruikt bij een overval in Asperen en een diefstal in Leerdam...
Daarna is ie in de brand gestoken achter gelaten in Gorinchem![]()
Vanavond es kijken hoe ie erbij staat
Langsgaan met 10 man en zijn het jouw velgen hem even ophangen aan zijn stropdasTom schreef:tja, we zitten in NL he...................Overigens kun je de politie niet zozeer iets verwijten in veel gevallen maar wel de overheid. Die snappen het ook maar niet. In dit soort gevallen is het overigens wel lastig om te bewijzen dat ze van jou zijn. Misschien eens bellen en confronteren (wel zonder nummerweergave of een ander nr)
Volgens mij zegt ie dat ze aangifte hebben opgenomen alleen doen ze er niets mee........(gebrek aan bewijs)Luco/Alpine-racer schreef:Politie is trouwens verplicht aangifte op te nemen, anders ovj bellen
Nee hoor gewoon bellen als je zijn adres weet naar het bureau bij hem in de buurt en dat je hem net ziet weglopen met jouw gestolen velgenTom schreef:Of met een of ander lulverhaal de agenten ook naar die plek krijgen. Maar dan moet je wel de tijd hebben
Ik snap dat niet, ik zou dat niet over mijn kant laten gaan. En de politie, dat snap ik ook niet. Je leest het dagelijk in de krant dat ze zo'n internetverkoper pakken omdat iemand zijn fiets heeft zien staan. Waarom kan dat bij jou niet dan?RutgerJ schreef:De verzekering heeft alles vergoed, dus ik ga niet voor de verzekeraar en de politie een beetje politie agentje spelen. De politie doet niks en de verzekeraar laat het aan mij over.
Luco/Alpine-racer schreef:Nee hoor gewoon bellen als je zijn adres weet naar het bureau bij hem in de buurt en dat je hem net ziet weglopen met jouw gestolen velgenTom schreef:Of met een of ander lulverhaal de agenten ook naar die plek krijgen. Maar dan moet je wel de tijd hebben![]()
of misdaad anoniem bellen die hebben andere contacten bij de politie
[img]http://images.apple.com/safari/images/w ... 090217.png[/img]Tom schreef:hmm, daar moet ik ook eens effe naar kijken voor de macbook.Martijn schreef:Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update.
Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow!![]()
Zoals een bekende (Wouter de Wit schreef: Damn das echt mooi %@# Jacco.
Waarom moesten ze perse een 19 hebben dan? Ze hadden toch ook die saxo of 206 kunnen pakken (liever geen een auto natuurlijk)
Ik heb nog een beetje hoop op een paar centen van de verzekering, maar goed... Ik slaap er niet minder om, het is tenslotte maar een autoMartijn Kool schreef: @ jacco:
zuur dit zeg, had t er net nog over met hessel..