ACT: Algemeen Chat Topic deel 2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-jacco-
Über-Spammer

AnthonyR schreef:ik heb hem niet gezien jacco, zonde man echt k&$(%
Nah, denk ook niet dat je er veel aan herkend had... Hij is compleet uitgebrand... Net de voorbumper heeft het overleefd, maar voor de rest... :nee:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Ga je het met spuitbussen maken?

Ervanuitgaand dat je je kapje al gerepareerd hebt:

- eerst goed schoonmaken van vuil (stof vettigheid etc) door het te ontvetten en erna met een thinner/wasbenzine afspoelen.
- Alle poetsmiddelen goed laten verdampen, dus een paar minuten wat anders doen.
- Afblazen met perslucht.
- Primer spuiten en goed laten drogen.
- Wanneer je een grove structuur hebt gespoten glad schuren (droog bij voorkeur) met iets tussen p1000 en 2000.
- Kleur spuiten, bij rood zou ik 2 lagen zetten omdat deze kleur niet zo fijn dekt. Deze mag je nat om nat spuiten, maar je ziet het resultaat beter als je hem ff laat aandrogen.
- Wanneer dit goed droog is (bij 2k lak is dat met huistemperatuur binnen een paar minuten hard) kun je hem afspuiten met blanke lak. Leg hem daarna in de buurt van de verwarming zodat hij goed kan uitharden.

Wanneer je spuitbussen gaat gebruiken moet je wel zorgen voor goede en vooral schone spuitkopjes, anders krijg je wat veel druppels op je te spuiten object.

Succes (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

Martijn schreef:Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update. :D

Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow! :worship: :worship:
hmm, daar moet ik ook eens effe naar kijken voor de macbook.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

-jacco- schreef:
-jacco- schreef:
-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
Resultaat:

* Slot van het hek opgeslepen met (elektrische) slijptol.
* Xantia ruit ingetikt om aan de kant te duwen (de straat op).
* Saxo opengemaakt (ANWB style) om naar voren te duwen (stond voor de 19).
* Peugeot 206 opengemaakt (ANWB style) om de accu uit te halen (voor in de 19).
* 19 16V :bye:

Ik snap het niet meer hoor :lol:
Zoveel moeite voor zo'n auto :~

Morgen komt de expert langs, dus we wachten het maar ff af :D
Helaas is ie weer terecht :~

De politie vermoed dat de auto is gebruikt bij een overval in Asperen en een diefstal in Leerdam...
Daarna is ie in de brand gestoken achter gelaten in Gorinchem :gun:

Vanavond es kijken hoe ie erbij staat :~
Damn das echt mooi kut Jacco.

Waarom moesten ze perse een 19 hebben dan? Ze hadden toch ook die saxo of 206 kunnen pakken (liever geen een auto natuurlijk)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
RutgerJ
Car: Clio III RS

Die velgen op Marktplaats zijn inderdaad mijn gestolen velgen. Ik had namelijk ook 2x Continetal Sport Contact 3 banden en 2x Michelin Pilot Exalto banden er op zitten, 100% zeker dat het de mijne zijn, die combi komt niet zo vaak voor.

Aan die hufters van een politie heb je dus ook niets. Ben vanochtend op het politiebureau geweest en ze doen er niks aan, moet er zelf maar langsgaan. Waardeloos stelletje, zijn natuurlijk te drukken met beuringen uit te schijven voor minimale snelheidsovertredingen ipv boeven te vangen.
PaulM

ga je er nu met wat vrienden langs dan ofzo? of wat ga je doen?
RutgerJ

De verzekering heeft alles vergoed, dus ik ga niet voor de verzekeraar en de politie een beetje politie agentje spelen. De politie doet niks en de verzekeraar laat het aan mij over.

Niet dat ik van te voren al zo'n hoge pet op had van onze Nederlandse politie, maar dat het ze niks kan schelen tast je rechtsgevoel wel aan.

Die zelfde nacht waren er ook velgen van een VW Passat gestolen en die heeft hij nu opeens ook te koop staan op Marktplaats.
Willeon de Zoete

Tering! Wat moet je hier nou mee?
Echt 100 % waar?
Politie wil geen aangifte doen?

Dan Marktplaats mailen dat iemand gestolen goed aanbiedt?

Pffff...ik zou koken.... :gun:
Tom
Moderator

tja, we zitten in NL he...................Overigens kun je de politie niet zozeer iets verwijten in veel gevallen maar wel de overheid. Die snappen het ook maar niet. In dit soort gevallen is het overigens wel lastig om te bewijzen dat ze van jou zijn. Misschien eens bellen en confronteren (wel zonder nummerweergave of een ander nr :grin: )
RutgerJ

Ik heb toen ze gestolen werden afgelopen maand gewoon aangifte gedaan, maar nu willen ze dus niets met mijn melding doen dat iemand (mijn) gestolen velgen aanbiedt via Marktplaats. Dat noemt men een rechtstaat (N)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Tom schreef:tja, we zitten in NL he...................Overigens kun je de politie niet zozeer iets verwijten in veel gevallen maar wel de overheid. Die snappen het ook maar niet. In dit soort gevallen is het overigens wel lastig om te bewijzen dat ze van jou zijn. Misschien eens bellen en confronteren (wel zonder nummerweergave of een ander nr :grin: )
Langsgaan met 10 man en zijn het jouw velgen hem even ophangen aan zijn stropdas |:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Willeon de Zoete

Waar is die link van MP?

Wil d'r nog eens goed naar kijken.

Ben je wel een bonehead als je alleen maar wielen aanbiedt op MP, de meest bekeken website van NL....
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Christian schreef:er waren laatst toch bij iemand hier RS velgen gestolen

link
Hier sjef
MOD
link aangepast, edit om te zien hoe.

graag de links van mp pakken die onderin de advertentie staan, deze zijn net iets korter
Willeon de Zoete

Bedankt slaaf.....

Hij heeft in de gauwigheid ook nog eens een Benz C-klasse gestript. 600 euro voor een leer interieur is ook een weggeefprijs.....
En bij het demonteren van wielen vielen er ook nog een paar sidebars af...

Blijf het vreemd vinden.
RutgerJ

Naast mijn auto stond deze Passat de volgende dag ook zo in de straat:
[img]http://farm4.static.flickr.com/3461/317 ... 14c989.jpg[/img]

Wat heeft deze tommy op Marktplaats nog meer in de aanbieding:
http://link.marktplaats.nl/232921853
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tja ff uitzoeken waar die woont en dan ff met paar man langs gaan.

Of iemand betalen om daar is ff langs te laten gaan.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Politie is trouwens verplicht aangifte op te nemen, anders ovj bellen (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:Politie is trouwens verplicht aangifte op te nemen, anders ovj bellen (Y)
Volgens mij zegt ie dat ze aangifte hebben opgenomen alleen doen ze er niets mee........(gebrek aan bewijs)

Je kan er anders toch gewoon is langsgaan als politie zijnde? Of hebben ze het inderdaad met flitsen? |:
Tom
Moderator

Of met een of ander lulverhaal de agenten ook naar die plek krijgen. Maar dan moet je wel de tijd hebben :lol:
RutgerJ

Lijkt mij ook. Iemand met zoveel rare advertenties. Die mag toch wel verantwoording afleggen aan de Politie hoe hij aan deze goederen is gekomen.
puddinkie

wie weet een paar france tuning sites ?

ben namelijk opzoek naar wat apart spul wat in nederland niet te verkrijgen is ...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:Of met een of ander lulverhaal de agenten ook naar die plek krijgen. Maar dan moet je wel de tijd hebben :lol:
Nee hoor gewoon bellen als je zijn adres weet naar het bureau bij hem in de buurt en dat je hem net ziet weglopen met jouw gestolen velgen :grin:
of misdaad anoniem bellen die hebben andere contacten bij de politie (Y)
Tom
Moderator

(I) Waarschijnlijk bij auto mat. zaken die Bosch ruitenwissers hebben. Levert Valeo die meuk ook niet? En Halfords hebben ze nooit wat je nodig hebt, of je moet een spons zoeken :p
Christiaan

Weet iemand waar ze Bosch Aerotwins verkopen voor op m`n clio? Dacht die net even bij de Halfords te halen maar dat ging helaas niet door...
Tom
Moderator

zie hierboven :grin:
puddinkie

wie weet een paar france tuning sites ?

ben namelijk opzoek naar wat apart spul wat in nederland niet te verkrijgen is ...
Christiaan

Gaat lekker met de layout :p Zal wel eens vragen bij Brezan of Rijsbergen als ik tijd heb. Valeo heeft ook zoiets idd maar de bosch werden als best getest in de anwb test :wink:
Allepinie

RutgerJ schreef:De verzekering heeft alles vergoed, dus ik ga niet voor de verzekeraar en de politie een beetje politie agentje spelen. De politie doet niks en de verzekeraar laat het aan mij over.
Ik snap dat niet, ik zou dat niet over mijn kant laten gaan. En de politie, dat snap ik ook niet. Je leest het dagelijk in de krant dat ze zo'n internetverkoper pakken omdat iemand zijn fiets heeft zien staan. Waarom kan dat bij jou niet dan?
Willeon de Zoete

Luco/Alpine-racer schreef:
Tom schreef:Of met een of ander lulverhaal de agenten ook naar die plek krijgen. Maar dan moet je wel de tijd hebben :lol:
Nee hoor gewoon bellen als je zijn adres weet naar het bureau bij hem in de buurt en dat je hem net ziet weglopen met jouw gestolen velgen :grin:
of misdaad anoniem bellen die hebben andere contacten bij de politie (Y)

Misdaad anoniem zou nog wel eens een goeie zet zijn.

Die prijzen slaan ook echt nergens op. Is allemaal 100 tot 200 euro te weinig... Dat klopt gewoon niet.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Meneer woont volgens MP op de Distelstraat in Utrecht. En ik gok rond nummer 20, want dat is ongeveer halverwege de straat volgens maps.live.com :smoke:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:
Martijn schreef:Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update. :D

Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow! :worship: :worship:
hmm, daar moet ik ook eens effe naar kijken voor de macbook.
[img]http://images.apple.com/safari/images/w ... 090217.png[/img]
http://www.apple.com/safari/whats-new.html (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Riël
Über-Spammer

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn Kool

link ff aangepast..

@ jacco:

zuur dit zeg, had t er net nog over met hessel..

@rutgerj:

lijkt me best leuk om daar ff met een groepje heen te gaan...
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
-jacco-
Über-Spammer

Wouter de Wit schreef: Damn das echt mooi %@# Jacco.

Waarom moesten ze perse een 19 hebben dan? Ze hadden toch ook die saxo of 206 kunnen pakken (liever geen een auto natuurlijk)
Zoals een bekende ( ;) ) Belg zei:
Hij is zwart (onopvallend) en er staat 16V op, dus lekker snel...

Denk dat ie aardig in de richting zit als het waar is waarvan ze de auto allemaal verdenken bij betrokken te zijn geweest :S
Die Xantia... Tja, daar wil je niet eens een misdaad mee plegen :lol:
Die Saxo... Naja, een 1.1...
Die 206 is een diesel, dus tja...
Martijn Kool schreef: @ jacco:

zuur dit zeg, had t er net nog over met hessel..
Ik heb nog een beetje hoop op een paar centen van de verzekering, maar goed... Ik slaap er niet minder om, het is tenslotte maar een auto ;)

En nu de verhalen toch al hier gaan over de politie: ze zijn woensdagnacht om 3 uur gebeld dat er een auto midden op straat stond (Die Xantia), ze hebben niet eens de moeite genomen om te komen kijken :~
Ik had er al geen goed woord voor over en dat zal voorlopig wel zo blijven |:
Owkey, ze hebben mn auto binnen 2 dagen terug, maar dat is alleen dankzij de brandmelding geweest...
Ik geloof nooit dat ze die hadden gevonden als ie daar een poosje had gestaan :~
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Mrtn
Car: R5GTT

daar zou ik heel simpel in zijn... die gozer opzoeken en finaal in elkaar meppen, dan kook ik echt!!

Tijdje terug van stappen met een vriend iemand betrapt die bij ons in de straat een auto probeerde open te maken voor een TomTom die er nog inzat... we hebben die jongen gegrepen, vriendelijk behandeld, in de struiken achter gelaten en nooit meer wat van gehoord
Gesloten