Zoals ik al zei, flink balen en nu wederom

zuigers en bussen zien er als nieuw uit, hoonsporen zitten er nog in lijkt t wel. dus nee, die laat ik mooi zitten. Het moet low budget blijven. Uren zijn gratis, materiaal nietmark 5t schreef:als ik zo ver was dan zou ik er iets meer tijd en geld insteken en voor een komplete revisie gaan
krukas en drijfstanglagers kosten bijna niets en een set nieuwe bussen en zuigers daar lach je ook om.
die bestel je gewoon bij MB voor een prikkie.
Dat komt idd wel vaker voor, zou heel goed een oorzaak kunnen zijn.Arco Straver schreef:Met loshalen kop de bussen wellicht ietwat losgetrokken en zodoende de voetpakking niet op juiste plek ???
Zuur i.i.g. ....
Zou nog steeds kunnen.. Bussen er gister uitgehaald. Rubbers onder de bussen zien er niet heel ernstig uit, maarja, die zitten nu half los door het liften van de bussen-PAZ- schreef:Dat komt idd wel vaker voor, zou heel goed een oorzaak kunnen zijn.Arco Straver schreef:Met loshalen kop de bussen wellicht ietwat losgetrokken en zodoende de voetpakking niet op juiste plek ???
Zuur i.i.g. ....
0,8 - 0,9 bar. maar hij pingelt niet. 208 ontsteking en andere sproeier volgens mij, maarja boeiend, hij pingelt niet.mark 5t schreef:het is idd mogelijk jochem maar de kans is wel erg klein hoor bij een gtt
ik heb het in elk geval nog nooit meegemaakt en heb toch al heel wat koppies los gehad van gtt`s.![]()
ik verdenk de motor van pingelen en daardoor defecte pakking.
dit omdat martijn het steeds er over heeft dat de auto erg snel was.
wat was de laaddruk?
en hoe groot is je hoofdsproeier?
welke ontsteking zit er op?