Aangezien mijn vorige bolide weggaat, moest ik wat anders rijden. Vervolgens toch maar besloten om te gaan rijden in de blauwe 5gt turbo ph1 die ik had stilstaan. Hij stond al een maand of 4 geschorst stof te vangen..
Dus vorige week mijn 19 te koop gezet en als alles goed is wordt hij eind volgende week opgehaald. Vervolgens direct met het 5je begonnen, alles weer aangesloten onder de kap en hoppa, starten lopen, leuk is dat

Vervolgens een druk weekend gehad en vervolgens(was 2 dagen vrij) full time gesleuteld. Sinds dinsdagavond zit ie weer in de verzekering en rijd ik er weer in

Het volgende heb ik gedaan:
- Uitlaat gasdicht gemaakt(einddemper eraf gehaald)
- Dorpel gelast, plus wat meer plekjes
- Beurtje
- opvangkapje onder bak ivm bakolie

- Dumpvalve erop die ik toch al had liggen
- Aandrijfas rv vervangen
- Auto afgespoelt

Wat nog te doen:
- Allereerst mijn elektrisch probleempje met mijn tellerpaneel (bij verlichting aan slaan diverse meters uit en gaan verkeerde lampjes branden, enige wat dan nog werkt is de turbodrukmeter)
- Vervolgens maar eens apk keuren (aug. verlopen

- ph1 Stickers eraf(zijn al deels weg ivm laswerk dus dan maar alles weg)
- Ontsteking achter schutbord plaatsen
- veerpootbrug
- interieur eruit
- Koni geel rondom en omlaag dat ding
- ph2 velgjes ophalen
- krukaskeerring vervangen distributiezijde
- achterbumperophanging lassen
- ander achterklepje(heb klepje al, alleen ff spuiten)
- andere bestuurdersdeur
- rolkooi
- andere sideskirts, deze zitten gekit en heb ze eraf gehad, wil graag orginele montageplekken weer kunnen gebruiken en die missen bij deze..
foto's volgen nog

oef