ACT: 5 GT Turbo
Plakt idd niet, maar gewoon strak erom en daarna met een paar klemmen vast zetten. Werkt prima, eerste 10 a 20 km rookt het flink maar daarna werkt het prima en blijft de hitte in de uitlaat ipv onder de motorkap.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
En heat wrap om het spruitstuk...de ene zegt risico op scheuren van het spruitstuk maar scheelt volgens mij ook best nog wel veel, ook aangezien de inlaatspruitstuk zo ongeveer tegen het uitlaatspruitsuk aan ligt...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ik heb hier nog een nieuwe liggen die je evt. als mal kan lenen. Ding is uiteindelijk niet gemonteerd omdat ik nog een steun mis....MartijnG schreef:Stom dat die duurder moet zijn dan het turbo hitteschild terwijl ie veel kleiner is
![]()
Bij mij hing er alleen nog maar een vodje met één schroefie vast...das ook niks waard![]()
Gelukkig geen spannende vormen erin dus ook best zelf te maken
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Nat maken volgens mij voor montage. Dan idd eromheen wikkelen en met een staaldraadje vastzetten aan de uiteinden.-PAZ- schreef:Plakt idd niet, maar gewoon strak erom en daarna met een paar klemmen vast zetten. Werkt prima, eerste 10 a 20 km rookt het flink maar daarna werkt het prima en blijft de hitte in de uitlaat ipv onder de motorkap.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
@ christian das dik zat
ik maak eigenlijk alles van 10mm
ik maak eigenlijk alles van 10mm
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: vr 24 mar 2006 18:38
- Locatie: wijk bij duurstede
hallo kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb om een 2.0 16v in mijn 5 te hangen??
en kan ik het subframe van een 16v gebruiken?
en kan ik het subframe van een 16v gebruiken?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ga eens kijken bij http://www.zoetracing.nljeroen-rti schreef:hallo kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb om een 2.0 16v in mijn 5 te hangen??
en kan ik het subframe van een 16v gebruiken?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
is redelijk plug and play die 2,0L overbouwen
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: vr 24 mar 2006 18:38
- Locatie: wijk bij duurstede
ok dank je maar ik wil het zelf gaan doen en heb 2x5 en 2x clio waarvan van elk een voor de sloop dus onderdelen zat maar ik heb het nooit gedaan dus vraag gewoon advies omdet er bij jullie wel een paar gtt16v rond rijden .
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: vr 24 mar 2006 18:38
- Locatie: wijk bij duurstede
uit een omgebouwde 16v
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ligt eraan wat voor 5 je hebt markmark 5t schreef:is redelijk plug and play die 2,0L overbouwen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
er staat ook kijken. hij heeft een 5 1.1 helemaal omgebouwd naar een 2.0 rs 182 pk blok.jeroen-rti schreef:ok dank je maar ik wil het zelf gaan doen en heb 2x5 en 2x clio waarvan van elk een voor de sloop dus onderdelen zat maar ik heb het nooit gedaan dus vraag gewoon advies omdet er bij jullie wel een paar gtt16v rond rijden .
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja omdat ik gister even gekeken heb en er zit nu een beste pijp onder de turbomark 5t schreef:@ christian das dik zat
ik maak eigenlijk alles van 10mm
maar daar moeten we dus een kleine slang van maken

leuk voor onder een GTT: http://link.marktplaats.nl/224165062
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
volgens mij alleen carbon hoorMartijnG schreef:www.reichhard-motorsport.com
Wil je een poly motorkap moet je even contact opnemen met Heine




Die maakt fantastische dingen van poly


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10115
- Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
FYI dat is een turbo waar 21 rijders voor kiezen met een 2 liter motoranco schreef:is een GT28RS beetje té voor een gtt?
of kan dat best met een level3 revisieset van MB??
overkill op een 1.4 (tenzij je graag >7000 toeren maakt voor de turbo begint)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Moet je ff bij heine zijn, ik had meerdere dingen tegelijk.Christian schreef:wat koste die van jou dan luco?
heb dcc mailtje gestuurd
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik wilde mijn turbodruk oliedruk en temp meter op de plek maken van de middelste ventilatie rooster echter heb ik hier heel weinig inbouw diepte over door het kachelhuis...toch heb ik meerdere gtt's gezien die ze daar wel hadden. iemand enig idee hoe dat te fixen zonder het te hoeven ophogen
grtz

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
kachelhuis?
Je bedoelt toch de roosters, daar zit het kachelhuis niet hoor, wel zitten er plastic buizen die de lucht naar de roosters geleiden als ik het goed heb, die dus weghalen of een gat in zagen/boren.
Je bedoelt toch de roosters, daar zit het kachelhuis niet hoor, wel zitten er plastic buizen die de lucht naar de roosters geleiden als ik het goed heb, die dus weghalen of een gat in zagen/boren.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
De slangen heb ik er al meteen uit gelaten met monteren van het Dashboard maar volgens mij is het, het bovenste deel van het kachelhuis waar de kanalen naar het voorraam lopen, ik ga het maar ff uitzoeken....
Thnx voor de reactie, grtz
Thnx voor de reactie, grtz
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... all%29.jpg[/img]tutuur schreef:het probleem is dat de meeste metertjes 3cm diep zijn en dan ook nog de aansluiting boven hebben zitten van circa 2cm langmiss iemand hier die ze daar ingebouwd heeft?
grtz
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... eters3.jpg[/img]
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Kan iemand mij zeggen of dit nummer van een lv koplamp voor de 5 is? Heb er hier een liggen
7701035231

7701035231