zit alleen met het ph1 ph2 verhaal, gooi er denk ik ph2 koni's onder icm camberbouten en uitgevijlde schokbreker gaten ivm het camber en dan veren van een ph2(-35mm). Dan schijnt ie 70mm verlaagd te worden heb ik gelezen

met de 19 of met de 5?Tim_Coupe schreef:Ah top, de koper van de 19 moet dus opschieten! Wil dan nog wel even een rondje meesturen
nee het zit anders Steven, heb t allang aan arco gevraagdSteven schreef:Die schotels moet je ff sourcen idd, maar je kunt een koni niet zomaar 70mm omlaag trekken, die is bedoeld voor 35mm. Apex is wel degelijk shortstroke! En je hoeft ook geen maffe cambercorrecties te doen met sleuven en bouten. (hoewel een beetje meer camber wel leuk is)
En die veren moeten wel loszitten met 70mm verlaging anders klopt er iets totaal niet. Maar dat moet je maar weer aan Arco vragen.
Zitten de veren dan nog "strak" tussen-tussen?Martijn Kool schreef:een ph1 topschotel met ph2 veerpoten en -35mm ph2 veren verlaagd ongeveer 70mm.
enige wat je moet doen is het camber enorm bijstellen
ik wil net zo laag als bijvoorbeeld die van jou arco, een schroefset is me te duur en heb goede ervaring met gele koniArco schreef:Heb het ook alleen maar vernomen 'uit betrouwbare bron' ....![]()
Enne... ' resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst' .....![]()
Maar hoe laag wil je dan ?? En waarom dan geen schroefset ???
MartijnG schreef:Schroefsetjes zijn volgens mij allemaal Phase 1.
En ja, Phase 2 topschotels zijn lastig te vinden, daarom hou ik ze zelf nog maar ff op voorraad