Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Jacob Priem

Mooie Clio! De witte velgen staan hem goed! (Y) :worship:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Potverdikke wat is dit toch een dikke bak zeg :worship:
DennisT
Moderator

:worship:
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Een van de dikste 16v die er in NL rondrijd :worship: :worship: (Y)
Remon

Daan2D schreef:Een van de dikste 16v die er in NL rondrijd :worship: :worship: (Y)
Daar hoort die van jou ook bij :wink:

Bedankt voor de positieve reacties, Ronnie heeft weer mooi werk afgeleverd :beer:
antoine
Car: Renault Clio III RS

Mooie foto's Ronnie (Y)
Witte velgen onder een blauwe clio staat wel erg lekker. Mijn volgende kleur word antraciet. :)
PaulM

brute shit!!! :D
Steven
Car: M536

Vind over het algemeen 30 fotos van 1 locatie met verschillende standen niet zo boeiend, maar die enalaatste lijkt wel sterk op een foto uit een of ander blad (Y)
Remon

Steven schreef:die enalaatste lijkt wel sterk op een foto uit een of ander blad (Y)
Vind ik zelf ook ja! Erg mooie foto geworden
:)

Net even snel een foto genomen van mijn wielen, waarvan de linker dus niet helemaal lekker meer staat (zie vorige pagina waarom)

AfbeeldingAfbeelding

Nu maar hopen dat het komt door de verstelbare Koni's en niet dat er iets krom of afgebroken is :~
MaSteR Clio
Contacteer:

Hele dikke foto's trouwens :worship:
Lijkt wel alsof ie net de fabriek is komen uitrollen (Y)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Vind over het algemeen 30 fotos van 1 locatie met verschillende standen niet zo boeiend, maar die enalaatste lijkt wel sterk op een foto uit een of ander blad (Y)
Volgens mij kun je niet tellen :p
Op zich is het juist de uitdaging om op 1 locatie van verschillende hoeken mooie foto's te maken. Volgende keer weer een andere locatie. Industrieterreinen heb ik nu wel ff gezien :lol:
Remon

Nou vandaag naar de Renault garage geweest en die hebben niks kunnen vinden en stuurden me door naar de Profile Tyre Center om hem uit te laten lijnen.
De monteur daar geloofde niet dat het door de verstelbare Koni's kwam en had zo te merken niet echt zin om eraan te beginnen. Beetje doorgezeurd en uiteindelijk is hij toch de brug op gegaan. Bleek dus toch dat de bovenste bout verschoven was. Dit is nu weer gezet zoals het hoort, alleen helemaal goed is het nog niet. Hij staat nog steeds naar binnen toe. Niet zoveel meer als eerder gelukkig...
Waarschijnlijk is mijn schokdemper dus ook krom (N) Op marktplaats stond nog een setje met één kapotte, denk dat ik die maar even ophaal :)
Remon

Handig af en toe zo'n trekhaak (Z)

Afbeelding
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Alleen is je kenteken nu niet meer te lezen (0)

Wel een Renault-fiets 8)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Alleen zooo jammer dat die Renault MTBs niet echt kwaliteit zijn. Beter spaar je ff door en koop een leuke Scott of Giant.
Remon

Johan schreef:Alleen zooo jammer dat die Renault MTBs niet echt kwaliteit zijn. Beter spaar je ff door en koop een leuke Scott of Giant.
Te laat :lol: Geen problemen mee gehad tot nu toe hoor. Maar volgens mij is het een Giant, alleen dan in een ander jasje. Ik heb hem ook voor 300,- nieuw gekocht, wat al een stuk minder dan de nieuwprijs van 500,- was :)
Haas
Car: Megane RS

ik betwijfel of je schokdemper kadoek is. Haal m er eens onderuit en kijk zelf eens goed. Je doet toch autotechniek? ;)
Remon

Haas schreef:ik betwijfel of je schokdemper kadoek is. Haal m er eens onderuit en kijk zelf eens goed. Je doet toch autotechniek? ;)
Ja maar dat leer ik dan net weer niet :p Maar wat zou het anders kunnen zijn dan?
Haas

je kent toch kijken :P

ik heb dezelfde studie gedaan, je weet toch hoe het in elkaar zit ;)
gewoon ding op de krik en goed rondloeren, gebarsten lakdeeltjes, ineens schone oppervlakten, enz. Ik kan me niet voorstellen dat je velg er onbeschadigd vanaf is gekomen en je schokker krom is.
Check gewoon de staat van je draagarm, schokker, stuurstang, kogels enz. Desnoods haal je de andere kant er ook af ter vergelijking.
Remon

Haas schreef:je kent toch kijken :P

ik heb dezelfde studie gedaan, je weet toch hoe het in elkaar zit ;)
gewoon ding op de krik en goed rondloeren, gebarsten lakdeeltjes, ineens schone oppervlakten, enz. Ik kan me niet voorstellen dat je velg er onbeschadigd vanaf is gekomen en je schokker krom is.
Check gewoon de staat van je draagarm, schokker, stuurstang, kogels enz. Desnoods haal je de andere kant er ook af ter vergelijking.
Er is wel een stuk lak van de veerpoot af, boven heet montagegedeelte aan de fusee. Binnenkort maar eens op de brug knallen dan :)
Haas

stel dat je schokker krom is, dan moet je velg ook een beuk hebben gehad. Ik heb precies hetzelfde gehad: velg dood, schokker en draagarm. Maar goed, dat was een betonnen paal :D
Remon

Haas schreef:stel dat je schokker krom is, dan moet je velg ook een beuk hebben gehad. Ik heb precies hetzelfde gehad: velg dood, schokker en draagarm. Maar goed, dat was een betonnen paal :D
Hoop dat dat het niet is :lol: Maar me velg heeft wel een tikje gehad ja, waarschijnlijk van het asfalt. Draagarm ook niks speciaals aan kunnen zien vanmiddag...
Steven
Car: M536

Kep met die GT ook es een voetstuk van een bord meegepakt met 13", hele velg naar de sodemieter en de veerpoot was ook krom onder de fuseebevestiging.
Als je em loshaalt van je fusee, een kwartslag draait en ff van een paar meter afstand gaat kijken zul je het zien.

Kep ff niet meegekregen hoe het kwam en watvoor veerpoot het is, maar als ik sleufgaten lees kan het best een goedkope schroefset zijn van pisbakkenstaal? :p
-Ray-
Contacteer:

god wat ben je weer heerlijk op dreef :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Dnns

Zeer mooie foto's weer Ronnie !!
Maar dat kan ook niet anders van deze schitterende bolide ! :D :worship:
Maarten-Jan
Car: R19.R

Remon-CL10 schreef:
Johan schreef:Alleen zooo jammer dat die Renault MTBs niet echt kwaliteit zijn. Beter spaar je ff door en koop een leuke Scott of Giant.
Te laat :lol: Geen problemen mee gehad tot nu toe hoor. Maar volgens mij is het een Giant, alleen dan in een ander jasje. Ik heb hem ook voor 300,- nieuw gekocht, wat al een stuk minder dan de nieuwprijs van 500,- was :)
Wij hebben ook zo'n fiets, ook helemaal geen problemen mee.
Het is een Cube trouwens
Arjen

Dat is dus echt geen Cube! Ik heb zelf een Renault en een Cube ATB. Die Renault rijdt best aardig (voor z'n geld) maar valt echt niet te vergelijken met de Cube. Dat is een Fiat Pinda met een Beemer vergelijken.
Maarten-Jan

well excuse me :wink: meende dat heb ik ooit ergens gelezen, kan de bron niet meer vinden...

Maar je hebt gelijk het is geen cube, ze zijn overigens wel vrij goed afgemonteerd met shimano deore, nexus remmen, rigida velgen etc. :)

Na lang zoeken, ze worden gemaakt door cycleurope, de mensen die verantwoordelijk zijn voor onder andere Gitane, diamondback en bianchi...

http://www.renault.com/renault_com/en/i ... 307855.pdf
Arjen

Dat zijn best goede merken. Maar toch merk je het verschil goed.
Maar er zit dan ook een flink prijsverschil tussen. En het is natuurlijk ook gewoon leuk om een Renaultfiets te hebben.
Maarten-Jan

absoluut, valt lekker op :)

heb nooit op een "goede / dure" mtb gezeten, dus ik heb geen idee hoe groot het verschil is en hoe je dat merkt. Vind ze prima fietsen, en ze zijn
nog degelijk ook, na 4 jaar nog niks vervangen, en ze gaan elk weekend door de bagger :D (nou ja, met deze droogte is er weinig bagger :p )
LotuzClioWilliams

En te koop. Zie speurders.nl. Advertentie 41690513.

Zag er net uit op de meeting bij De Meern. Alleen niet gelet op de voorwielen. Is dat nog gemaakt?
DennisT
Moderator

Flikker op Remon je wil gewoon kijken of je een gek vind die dat ervoor geeft :D
Remon

Nou zoals Dennis zegt :wink:

Nee ik moet komend studiejaar het stellen zonder studiefinanciering. Aangezien zo'n GP niet echt de goedkoopste auto om te rijden is, zit ik er over te denken hem weg te doen. Hij hoeft absoluut niet weg, maar als ik er een goede prijs voor kan krijgen dan doe ik het gewoon. Dan koop ik straks als ik afgestudeerd ben en werk heb wel een RS ofzo :smoke:

Die prijs waarvoor hij er nu opstaat komt aardig overeen met wat ik er aan betaald heb met alle extra's die ik erop en erin heb zitten. Ik weet dat het veel is, maar zoals eerder gezegd, hij hoeft niet weg!

Kreeg trouwens nog een reactie van iemand over de mail die dit topic ook gevonden had. Hij vroeg zich af of ik nog steeds problemen met de bak had. Dit had ik hier nog niet vermeld maar voor 2 weken terug heb ik mijn bakolie vervangen en er zo'n gearthreatment bijgedaan. Sindsdien zijn mijn problemen verholpen en schakelt hij weer soepel (Y)

Ik heb ook via Marktplaats een nieuwe schokdemper gekocht, maar deze komt er pas over 3 weken op, aangezien ik vannacht vertrek naar Mexico :beer:
Zijn jullie ook weer op de hoogte :wink:
DennisT
Moderator

Fijne vakantie kerel en spreek je snel weer!!! (Y)
Remon

Had me auto voor de grap ook even op mobile.de gezet :) Krijg aardig wat reacties erop en zelf iemand die morgen komt kijken, dus misschien dat hij binnenkort wel weg is (U)
Begin wel steeds meer te twijfelen hoe dichterbij morgen komt :p Het enige voordeel is dat ik er winst op maak als ik hem verkoop, maarja, wat moet ik dan kopen? Willie ofzo :)
Plaats reactie