Nou zoals Dennis zegt
Nee ik moet komend studiejaar het stellen zonder studiefinanciering. Aangezien zo'n GP niet echt de goedkoopste auto om te rijden is, zit ik er over te denken hem weg te doen. Hij hoeft absoluut niet weg, maar als ik er een goede prijs voor kan krijgen dan doe ik het gewoon. Dan koop ik straks als ik afgestudeerd ben en werk heb wel een RS ofzo
Die prijs waarvoor hij er nu opstaat komt aardig overeen met wat ik er aan betaald heb met alle extra's die ik erop en erin heb zitten. Ik weet dat het veel is, maar zoals eerder gezegd, hij hoeft niet weg!
Kreeg trouwens nog een reactie van iemand over de mail die dit topic ook gevonden had. Hij vroeg zich af of ik nog steeds problemen met de bak had. Dit had ik hier nog niet vermeld maar voor 2 weken terug heb ik mijn bakolie vervangen en er zo'n gearthreatment bijgedaan. Sindsdien zijn mijn problemen verholpen en schakelt hij weer soepel
Ik heb ook via Marktplaats een nieuwe schokdemper gekocht, maar deze komt er pas over 3 weken op, aangezien ik vannacht vertrek naar Mexico
Zijn jullie ook weer op de hoogte