ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Weet iemand waar ik renault overalls kan bestellen, die ik nu heb is niet veel meer 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kan je het wel vertellen, maar je kan daar niet bestellen als particulier of als niet garagebedrijf.....oja en je moet officieel Renault dealer zijn om de Renault overalls te kunnen krijgen.
Geloof me ik wilde ze ook hebben toen ik nog bij mijn oude baas werkte, das me niet gelukt
Geloof me ik wilde ze ook hebben toen ik nog bij mijn oude baas werkte, das me niet gelukt

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Geachte mevrouw....... ,
Hiermee komen wij terug op uw ervaring met ons restaurant. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u bij uw bezoek aan de Mcdrive schade heeft opgelopen aan uw auto toen u over de nieuw geplaatste verkeersdrempel reed. U gaf aan dat de uitlaat van uw auto daarbij is beschadigd.
Wij hebben een onderzoek ingesteld en kunnen u hiermee berichten, dat wij naar onze mening voor deze schade NIET aansprakelijk zijn.
De betreffende drempel is onlangs door ons geplaatst aangezien er in het verleden vaak met een te hoge snelheid werd gereden, waardoor er gevaarlijke situaties optraden. De drempel voldoet aan de wettelijke voorschriften en wordt bovendien door middel van een verkeersbord duidelijk aangegeven.

Hiermee komen wij terug op uw ervaring met ons restaurant. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u bij uw bezoek aan de Mcdrive schade heeft opgelopen aan uw auto toen u over de nieuw geplaatste verkeersdrempel reed. U gaf aan dat de uitlaat van uw auto daarbij is beschadigd.
Wij hebben een onderzoek ingesteld en kunnen u hiermee berichten, dat wij naar onze mening voor deze schade NIET aansprakelijk zijn.
De betreffende drempel is onlangs door ons geplaatst aangezien er in het verleden vaak met een te hoge snelheid werd gereden, waardoor er gevaarlijke situaties optraden. De drempel voldoet aan de wettelijke voorschriften en wordt bovendien door middel van een verkeersbord duidelijk aangegeven.

-
- Contacteer:
De mac in duiven soms Marieke? Hoorde laatst ook van 1 die er vast stond op zen dorpels 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Patries heeft er voor mij een op Ebay gevonden. Misschien dat je daar eens kunt kijken?Luco/Alpine-racer schreef:Weet iemand waar ik renault overalls kan bestellen, die ik nu heb is niet veel meer
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Moderator
- Car: MB
Als je lekker door wilt zeuren effe en briefje sturen naar een of andere opperMacMiekje16V schreef:Geachte mevrouw....... ,

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
Dat vlaggetje ken ik ja. Echter is dat nu niet te zien. Ik zie enkel een help knop. Klik ik daar op krijg ik een of andere error en opent hij een i-net vensterPaul1916v schreef:scherm maximaliseren, dan zou je in t beginscherm helemaal links onderin een vlaggetje staan, toch?
Of was t nou juist van maximaal afhalen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Miekje16V schreef:t was de Mac GelredomeDaar ga ik dus ook niet weer heen
Ik krijg niet eens een happy meal voor t ongemak![]()
Zijn die drempels dan zo extreem hoog??, je clio is toch niet bijzonder laag ofzo?
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hmm heb hier dialogys 2007 draaien, dus kan ff niet opzoeken hoe je dat ook alweer insteldeTom schreef:Dat vlaggetje ken ik ja. Echter is dat nu niet te zien. Ik zie enkel een help knop. Klik ik daar op krijg ik een of andere error en opent hij een i-net vensterPaul1916v schreef:scherm maximaliseren, dan zou je in t beginscherm helemaal links onderin een vlaggetje staan, toch?
Of was t nou juist van maximaal afhalen?

Jah die drempel moet je voor de gein een keer gaan bezichtigen... hoog, hoekig en met veel krassen van mensen die me voor waren gegaan. En nee mijn Clio is niet verlaagd of laag... de uitlaat hangt wel iets lager dan ie hoort maar dan nog... die drempel is niet zonder geschaaf overheen te komen-PAZ- schreef:Miekje16V schreef:t was de Mac GelredomeDaar ga ik dus ook niet weer heen
Ik krijg niet eens een happy meal voor t ongemak![]()
Zijn die drempels dan zo extreem hoog??, je clio is toch niet bijzonder laag ofzo?

Hehe:Tom schreef:Als je lekker door wilt zeuren effe en briefje sturen naar een of andere opperMacMiekje16V schreef:Geachte mevrouw....... ,
*viezedrempelbla*
Lieve R. McDonald,
Bij deze wil even klagen over....
Miekje voelt zich een beetje zo denk ik:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Kindervriend.jpg[/img]
Nu nog ff serieus, je kunt dit aanvechten, Ad met de Oranje/Groene 5 heeft zo eens een uitlaat bij de gemeente gedeclareerd

Dat zal Woutie ook wel gaan vertellen denk ik zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja gevonden,
Boek 6 nummer 174

Boek 6 nummer 174
De bezitter (=eigenaar) van een opstal die niet voldoet aan de eisen die men daaraan in de gegeven omstandigheden mag stellen, en daardoor gevaar voor personen of zaken oplevert, is, wanneer dit gevaar zich daadwerkelijk voordoet, in principe aansprakelijk. (art. 6:174 BW)
Een opstal is een gebouw en de bij het gebouw horende elektrische installatie, lift, trap, dakpannen, brandladder enz., maar ook een toegangsweg en de daarbij behorende weguitrusting.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Thanks WouterrrrWouterW schreef:ja gevonden,![]()
Boek 6 nummer 174
De bezitter (=eigenaar) van een opstal die niet voldoet aan de eisen die men daaraan in de gegeven omstandigheden mag stellen, en daardoor gevaar voor personen of zaken oplevert, is, wanneer dit gevaar zich daadwerkelijk voordoet, in principe aansprakelijk. (art. 6:174 BW)
Een opstal is een gebouw en de bij het gebouw horende elektrische installatie, lift, trap, dakpannen, brandladder enz., maar ook een toegangsweg en de daarbij behorende weguitrusting.

Ja maar dit staat in hun brief:
De drempel voldoet aan de wettelijke voorschriften en wordt bovendien door middel van een verkeersbord duidelijk aangegeven.
Ik maak dus geen schijn van kans denk ik... ik wilde eigenlijk ook alleen maar klagen

Haha Steven

Laatst gewijzigd door Miekje16V op vr 2 mei 2008 18:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is Steven daar nog geen 18?
@ drempel: die wettelijke eisen die de briefschrijver noemt is niet meer dan dat er een voertuig overheen moet kunnen. Voor een drempel op zich zijn geen andere normen vermeld. Vandaar dat alle gemeenten zich uitleven in creatieve constructies.
@ drempel: die wettelijke eisen die de briefschrijver noemt is niet meer dan dat er een voertuig overheen moet kunnen. Voor een drempel op zich zijn geen andere normen vermeld. Vandaar dat alle gemeenten zich uitleven in creatieve constructies.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
steven is toch 16Martijn schreef:Is Steven daar nog geen 18?

En tja... ik maak geen schijn van kans denk ik. Maar het was de moeite van t proberen waard
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Neeeeeee das te makkelijk voor ze.
Zij zijn risico-aansprakelijk voor het gehele opstal. De bewijslast ligt bij hen.
Je moet ze een hele boze brief sturen en zeggen dat ze geluk hebben dat het nu jouw uitlaat is, maar je er niet aan moet denken wat er zou zijn gebeurd als je er had gefietst of had gelopen. Het is gewoon een gevaarzettend object!
(en anders chanteren met die foto van Steven)
Zij zijn risico-aansprakelijk voor het gehele opstal. De bewijslast ligt bij hen.
Je moet ze een hele boze brief sturen en zeggen dat ze geluk hebben dat het nu jouw uitlaat is, maar je er niet aan moet denken wat er zou zijn gebeurd als je er had gefietst of had gelopen. Het is gewoon een gevaarzettend object!
(en anders chanteren met die foto van Steven)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Contacteer:
Een oude espace opgebouwd naar een cabrio in top gear 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Bedankt voor de info heren, als het goed is komen er dinsdag twee overalls aan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Door 'n misverstandje is er een kat onder me auto gekomen, dus ik me oudeoude kat leeggeramt en ff geklust, en laten klussen
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
en...

Wanneer/waar kan ik btw stickers halen???

en...

Wanneer/waar kan ik btw stickers halen???
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Volgens mij maak je met die katvervanger net zo'n fout als mij.. op de voorpijp van mijn R19 16V zit zo'n randje na de flens die in de kat moet vallen, die past niet met die pijp er in..
Volgens mij is dat bij de Clio net zo..

hmhmh daar heb je misschien wel een punt ja.. Aan de andere kant van de kat zit ook zown uitsteeksel....Ronald1916V schreef:Volgens mij maak je met die katvervanger net zo'n fout als mij.. op de voorpijp van mijn R19 16V zit zo'n randje na de flens die in de kat moet vallen, die past niet met die pijp er in..
-
Hallo,
zijn de fusee van een 19 16v en een Clio RT toevallig het zelfde? Of alleen het gedeelte waar je de velg op schroeft, waar de as doorheen steekt?
Alvast bedankt.
zijn de fusee van een 19 16v en een Clio RT toevallig het zelfde? Of alleen het gedeelte waar je de velg op schroeft, waar de as doorheen steekt?
Alvast bedankt.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wie heeft er van de week tijd om iets met fotoshop te bewerken? Moet eigenlijk voor eind van de week klaar...
GR.Gerald

GR.Gerald
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ligt eraan waar het om gaat
Anders kan ik er misschien wel ff naar kijken?

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Je hebt mail.MartijnG schreef:Ligt eraan waar het om gaatAnders kan ik er misschien wel ff naar kijken?
en alvast bedankt voor de hulp
Project: GTT Blue Sport