Zihni is ook te makkelijk trouwens, sierra heeft ie ook goed gekeurd

Een beetje bij? Que est ce que?DennisT schreef:Ah, is hij nog een beetje bij? Anders mag je over een paar weken ook met mijne gaan![]()
Zihni is ook te makkelijk trouwens, sierra heeft ie ook goed gekeurd(als iemand nog een gaar hok wil keuren, alles is daar mogenlijk
)
Nja weet je wat het is, die 400,- verdien ik in de vakantie wel weer terug. Hij staat er nou toch en erger me elke keer dat ik hem poets aan die lelijk motorkap en bumper... Denk dat ik er nog maar een nachtje over moet slapenMartijnG schreef:Ik zou, als mede-student, ervoor kiezen om gewoon alleen het achterscherm te pakken. Die steenslag is misschien vervelend maar als je die 400 ff niet voor het oprapen hebt zou ik het lekker laten zitten. Komt nog wel een keer denk ik dan bij mezelfDie roest weg is ff het belangrijkste denk ik voordat het gaat rotten
Nou aangezien er niet zoveel 16v's in de kleur 432 geleverd zijn, is dit nogal lastig... Ik ga vanmiddag beslissen wat ik doe. Ik neig nu nog naar alles laten doenDennisT schreef:Achterscherm idd zeker laten doen, dat wordt alleen maar erger. Is het niks om even internet in de gaten te houden voor een strakke bumper of motorkap? Dat zal ongetwijfeld goedkoper zijn.
idd, 400,- extra. Als het 50,- was hoefde ik niet te twijfelen!Ad schreef:@mrtn, het kost volgens mij niet maar 50 euro extra om de voorkant te spuiten maar nog eens 400 eur extra. In totaal dus 750.
Je kunt ook je kap laten spuiten en er gelijk booskijkers in zetten ofzo
Nja, hele lange tijd... Zolang ik hem nog kan rijden blijf ik hem voorlopig wel rijden! Met mijn vorige heb ik 2,5 jaar gedaan en deze heb ik nu een half jaar. Het scheelt dat ik deze periode tot aan de zomervakantie weinig les heb, dus wat meer kan werken. Dan maar wat minder uitgeven aan andere dingenJean-Paul-S schreef:Mooi![]()
![]()
Ik neem aan dat je hem dan ook voor een hele lange tijd nog blijft rijden?
Klopt op de eerste foto zit er inderdaad een deuk in. Die foto heb ik gelijk bij het schadebedrijf gemaakt, vrijdagmiddag en zaterdags op me werk heb ik een nieuw plaatje gedruktPaul1916v schreef:netjes! jammer van die deuk in je kentekenplaat, of is t een vertekening op de foto?
Staat nog op de planningDnns schreef:Nu op de achterbumper ook die stripjes in kleur spuiten en dan is die helemaal af ! super netjes hoor
Nee niet echtDnns schreef:zeker geen spijt dat je ook de voorkant hebt gespoten?