Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
DennisT
Moderator

Ah, is hij nog een beetje bij? Anders mag je over een paar weken ook met mijne gaan :p

Zihni is ook te makkelijk trouwens, sierra heeft ie ook goed gekeurd :D (als iemand nog een gaar hok wil keuren, alles is daar mogenlijk :wink: )
Remon

DennisT schreef:Ah, is hij nog een beetje bij? Anders mag je over een paar weken ook met mijne gaan :p

Zihni is ook te makkelijk trouwens, sierra heeft ie ook goed gekeurd :D (als iemand nog een gaar hok wil keuren, alles is daar mogenlijk :wink: )
Een beetje bij? Que est ce que?

Zihni doet inderdaad niet zo moeilijk. Bij me werk (Brezan) naast zat er ook zoeen, alleen die is nu vertrokken... Bleek dat 'ie een amateur Intratuin op zolder had gemaakt :lol:
Remon

Vandaag bij het schadeherstelbedrijf van een ex-collega van me pa langsgeweest om te laten kijken naar mijn roestplek en wat eraan te doen is.
Er zal een nieuw stuk ingelast moeten worden heeft hij gezegd en dat geloof ik graag :) Kosten hiervoor zijn 350,-
Nu zit ik nog te twijfelen om ook mijn motorkap en bumper mee te laten spuiten, als ik dan toch bezig ben. Ik mijn motorkap zit een barst in de lak en de motorkap en bumper zit vol met steenslag, zoals je op onderstaande foto wel kunt zien. Dit zou me 400,- gaan kosten.

Weet alleen nog niet zeker of ik die voorkant wel mee moet spuiten, kost me namelijk, als student, nogal veel geld. Aan de andere kant krijg ik er wel een hele strakke auto voor terug....
Twijfels, twijfels, twijfels....

Ander vraagje ook nog: Aangezien mijn achterscherm gespoten wordt, moet ik dus een nieuwe GP sticker hebben. Volgens mij heb ik weleens ergens gelezen dat deze niet via de dealer te krijgen zijn? Weet iemand hoe ik er wel aan kan komen?

Foto van de steenslag
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Remon op wo 14 mei 2008 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik zou, als mede-student, ervoor kiezen om gewoon alleen het achterscherm te pakken. Die steenslag is misschien vervelend maar als je die €400 ff niet voor het oprapen hebt zou ik het lekker laten zitten. Komt nog wel een keer denk ik dan bij mezelf :wink: Die roest weg is ff het belangrijkste denk ik voordat het gaat rotten :)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Remon

MartijnG schreef:Ik zou, als mede-student, ervoor kiezen om gewoon alleen het achterscherm te pakken. Die steenslag is misschien vervelend maar als je die €400 ff niet voor het oprapen hebt zou ik het lekker laten zitten. Komt nog wel een keer denk ik dan bij mezelf :wink: Die roest weg is ff het belangrijkste denk ik voordat het gaat rotten :)
Nja weet je wat het is, die 400,- verdien ik in de vakantie wel weer terug. Hij staat er nou toch en erger me elke keer dat ik hem poets aan die lelijk motorkap en bumper... Denk dat ik er nog maar een nachtje over moet slapen :)
DennisT
Moderator

Achterscherm idd zeker laten doen, dat wordt alleen maar erger. Is het niks om even internet in de gaten te houden voor een strakke bumper of motorkap? Dat zal ongetwijfeld goedkoper zijn.
Remon

DennisT schreef:Achterscherm idd zeker laten doen, dat wordt alleen maar erger. Is het niks om even internet in de gaten te houden voor een strakke bumper of motorkap? Dat zal ongetwijfeld goedkoper zijn.
Nou aangezien er niet zoveel 16v's in de kleur 432 geleverd zijn, is dit nogal lastig... Ik ga vanmiddag beslissen wat ik doe. Ik neig nu nog naar alles laten doen :)
Mrtn
Car: R5GTT

aan de andere kant, voor die 50koeie xtra heb je wel een mooi voorkantje weer... dat red je niet als je dit later wilt spuiten voor dat bedrag.... cabine staat toch al aan en de verf is al gemengd (Y)
Ad van Haperen
Contacteer:

@mrtn, het kost volgens mij niet maar 50 euro extra om de voorkant te spuiten maar nog eens 400 eur extra. In totaal dus 750.

Je kunt ook je kap laten spuiten en er gelijk booskijkers in zetten ofzo (Y)
Remon

Ad schreef:@mrtn, het kost volgens mij niet maar 50 euro extra om de voorkant te spuiten maar nog eens 400 eur extra. In totaal dus 750.

Je kunt ook je kap laten spuiten en er gelijk booskijkers in zetten ofzo (Y)
idd, 400,- extra. Als het 50,- was hoefde ik niet te twijfelen!
Booskijkers aanlassen laat ik sowieso niet doen, vind dat niet echt mooi bij een Clio. Ik heb toch besloten om alles te laten spuiten, denk dat ik er anders spijt van ga krijgen :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Mooi :) (Y)

Ik neem aan dat je hem dan ook voor een hele lange tijd nog blijft rijden?
Remon

Jean-Paul-S schreef:Mooi :) (Y)

Ik neem aan dat je hem dan ook voor een hele lange tijd nog blijft rijden?
Nja, hele lange tijd... Zolang ik hem nog kan rijden blijf ik hem voorlopig wel rijden! Met mijn vorige heb ik 2,5 jaar gedaan en deze heb ik nu een half jaar. Het scheelt dat ik deze periode tot aan de zomervakantie weinig les heb, dus wat meer kan werken. Dan maar wat minder uitgeven aan andere dingen :)
DennisT
Moderator

That's the spirit :D Ik doe de laatste jaren al niks anders :p :lol:
Remon

Net een belletje gekregen dat mijn Clio weer klaar is! (L) Aanstaande maandag heb ik pas tijd om hem op te halen, dus dan zullen de eerste foto's hier wel verschijnen! Ben zelf erg benieuwd in ieder geval (Z)
Remon

Heb hem toch vrijdag nog op kunnen halen :) Hij is zeer netjes gespoten! Het ingelaste stuk ziet er ook erg netjes uit, niks van te zien dus!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Marco (ClioII)

Zeer netjes geworden 8)
hans-williams

zo blinkt die van mij alleen als ie nat gespoten is :p
wordt aan gewerkt!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

netjes! jammer van die deuk in je kentekenplaat, of is t een vertekening op de foto?
Haas
Car: Megane RS

ff nieuwe halen ;)

netjes Remon, chapeau! (Y)
Dnns

Nu op de achterbumper ook die stripjes in kleur spuiten en dan is
die helemaal af ! super netjes hoor :worship:
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Zeer mooi gedaan (Y)
GP heeft toch 432 als kleur code toch?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ja :)
Frits Clio 16v

Mooi man (Y)
Willeon de Zoete

Ziet er zeer strak uit! (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

zeker geen spijt dat je ook de voorkant hebt gespoten?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
PaulM

mooi ding hoor! :)
Remon

Paul1916v schreef:netjes! jammer van die deuk in je kentekenplaat, of is t een vertekening op de foto?
Klopt op de eerste foto zit er inderdaad een deuk in. Die foto heb ik gelijk bij het schadebedrijf gemaakt, vrijdagmiddag en zaterdags op me werk heb ik een nieuw plaatje gedrukt :)
Dnns schreef:Nu op de achterbumper ook die stripjes in kleur spuiten en dan is die helemaal af ! super netjes hoor
Staat nog op de planning :)
Dnns schreef:zeker geen spijt dat je ook de voorkant hebt gespoten?
Nee niet echt :lol:
cinqidriver

ziet er goed uit :D :D
DennisT
Moderator

Nice :smoke:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Echt een dikke GP (Y)
Remon

Bedankt voor de complimenten :D

Van de week heb ik mijn zijstrips in kleur gespoten. De achterste moet ik nog over doen omdat deze nog niet mooi glimt. De voorste vind ik zelf wel goed gelukt :) Deurgreep heb ik trouwens ook gelijk maar gedaan.
Dit alles heb ik aan 1 kant, dus de andere kant is nog origineel :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hmm... Persoonlijk had ik ze lekker zwart gelaten.

Verder wel een dikke Clio! :D
Remon

Merijn schreef:Hmm... Persoonlijk had ik ze lekker zwart gelaten.

Verder wel een dikke Clio! :D
Heb de originele nog, dus kan altijd de oude terug zetten. Deze strips had ik dubbel, die voor de andere kant niet :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

dit zit er heerlijk uit man!! (Y) :worship:

Echt een mooie clio (Y)
DennisT
Moderator

Ik vind het wel mooi, maar dan moet je de complete spiegels ook doen en de folie op je deur weghalen :)
Plaats reactie