ACT: Clio16V I
beste mensen,
ik heb een vraagje.
op je orgineele luchtfilterhuis zitten 2 slangen.
als je een openluchtfilter monteerd komen die slangen niet meer bij het filter.
kun je op die 2 slangen nu niet van die kleine luchtfiltertjes maken
of moet je ze gewoon ''verlengen'' naar het sportfilter?
ik heb een vraagje.
op je orgineele luchtfilterhuis zitten 2 slangen.
als je een openluchtfilter monteerd komen die slangen niet meer bij het filter.
kun je op die 2 slangen nu niet van die kleine luchtfiltertjes maken
of moet je ze gewoon ''verlengen'' naar het sportfilter?
-
- Über-Spammer
ik heb er een liggen mocht je hem nog niet hebben.cinqidriver schreef:niet waar is die gebleven, maar waar krijg ik een andere.
de slopreij
-
Zou een clio 2 2.0 16 sport intrieur in een clio 16v passen?
Heeft iemand foto's van die stoelen en dash?

-
Ja was alleen vergeten dat ik een rolkooi erin heb zitten die al door het dashboard gaat dus word uhm denk ik niet. Iemand er wel foto's van?
-
En weet iemand of een phase 3 achterbumper lager is dan een 16v achterbumper?
phase 3 is nooit in 16v uitgebrach dus hij is wel een stuk minder breed.Cleaned_Clio_16v schreef:En weet iemand of een phase 3 achterbumper lager is dan een 16v achterbumper?
-
Ik bedoel gewoon een phase 3 achterbumper van een clio 1 ten opzichte van een clio 1 16v
ja ik ook 
-
Ja,zoals ik dat nu leest idd haha sorry
Want een phase 3 voorbumper past ook met een beetje knutselen

Want een phase 3 voorbumper past ook met een beetje knutselen

-
- Car: Clio 3 RS / V6
De wagenhoogte van me 16vtje is zowel voor als achter 13cm.
Is dit eigenlijk wel gunstig voor de wegligging als de auto geheel horizontaal staat?
Is dit eigenlijk wel gunstig voor de wegligging als de auto geheel horizontaal staat?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Tsja, waarom niet? Denk dat de meeste auto's zowel voor als achter ongeveer gelijk staan. Je wegligging zal echt niet alleen op de hoogte van de auto veranderen hoor...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
hoever kan je een 16v verlagen als je 16" wielen hebt met bv 40mm bandjes? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ok
wil namelijk x een schroefsetje, en met de huidige 17" gaat dat lastig worden, thnx.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Even een vraagje voor de techneuten onder ons:
M'n buurman heeft een clio 16v van 1992, na een poosje d'r mee te hebben gereden is z'n blok overleden (kapot drijfstanglager) heeft een ander blok op de kop getikt en ingebouwd met de oude computer.
Probleem: als de auto een poosje 120 heeft gereden blijft het stationair toerental steken op 1500 tot 2000 toeren en af en toe looptie ook weer goed.
Is al bij een garage aan de diagnose kast geweest, maar daar kunnen ze d'r ook niet echt uit komen, wordt gezegd dat de orginele computer er bij hoort...
Iemand een idee of dit juist is, of kan het iets anders zijn?
Alvast bedankt!
M'n buurman heeft een clio 16v van 1992, na een poosje d'r mee te hebben gereden is z'n blok overleden (kapot drijfstanglager) heeft een ander blok op de kop getikt en ingebouwd met de oude computer.
Probleem: als de auto een poosje 120 heeft gereden blijft het stationair toerental steken op 1500 tot 2000 toeren en af en toe looptie ook weer goed.
Is al bij een garage aan de diagnose kast geweest, maar daar kunnen ze d'r ook niet echt uit komen, wordt gezegd dat de orginele computer er bij hoort...
Alvast bedankt!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Heb met mijn GP hetzelfde. Als ik een tijdje hogere toeren heb gereden en daarna stilsta, draait hij meestal 1500 RPM. Een tikje tegen het gaspedaal en hij loopt weer normaalARNO16V schreef:Even een vraagje voor de techneuten onder ons:
Alvast bedankt!

Thanks voor de reaktie's ik zal het aan hem doorgeven! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
mijn spiegelverwarming van de bestuurderskant werkt niet meer.
zit er ergens een zekering of is die spiegelverwarming gewoon dood?
ik kan hem gewoon elektrisch verstellen en de pasagierskant doet het wel normaal
zit er ergens een zekering of is die spiegelverwarming gewoon dood?
ik kan hem gewoon elektrisch verstellen en de pasagierskant doet het wel normaal
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
Kan ook een kabelbreukje zijn. 

is dat standaard spiegelverwarming? of hoe kan je zien dat je dat hebt 

is volgens mij niet standaard. Als het hebt werkt het als je de achterruitverwarming aanzet. Dus ff je spiegels een nacht in de vriezer stoppen, daarna monteren en die achterruitverwarming aanzetten en je weet of je dat hebt+Clio16v+ schreef:is dat standaard spiegelverwarming? of hoe kan je zien dat je dat hebt

bij mij is het standaard, volgens mij als je elektrisch verstelbare spiegels hebt zit het er op.
maar je kan het zien als je dat kapje opentrekt aan de binnenkant van je spiegel. dan loopt er een bosje kabels naar binnen voor het stelmechaniek.
en er is een apparte stekker met 2 zwarte draden en die zijn volgens mij voor spiegelverwarming
maar je kan het zien als je dat kapje opentrekt aan de binnenkant van je spiegel. dan loopt er een bosje kabels naar binnen voor het stelmechaniek.
en er is een apparte stekker met 2 zwarte draden en die zijn volgens mij voor spiegelverwarming
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
heb wel electrische verstelbare spiegels, alleen gebruik die achteruit verwarming bijna nooit (dat werkt wel als de nete btw die verwarming
). zal smorgens ff testen als spiegels bevroren zijn 

is een sporadisch werkende achterruit wisser, die bv na contact af en weer aan wel werkt een clio kwaal?
heb idee dat het massa is. mijne doet het zo nu en dan niet, schakelaar omzetten, en dan na contact af en aan weer wel, of heeeeeel lang wachten en dan doet ie het plots 

Zelfde probleem ook aan mijn GP. Is geen touw aan vast te knopen wanneer hij nou wel of niet gaat+Clio16v+ schreef:is een sporadisch werkende achterruit wisser, die bv na contact af en weer aan wel werkt een clio kwaal?heb idee dat het massa is. mijne doet het zo nu en dan niet, schakelaar omzetten, en dan na contact af en aan weer wel, of heeeeeel lang wachten en dan doet ie het plots

Laatst gewijzigd door Remon op wo 5 mar 2008 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.