Paul's R5 GTT project --> [SOLD]
geel = 

Immer wieder die verdammte Holländer
ach man ga je laguna verlagen, neuz
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: R19.R
inderdaadMartijn schreef:Geel=helemaal goed

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vandaag bij de post:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... otbrug.jpg[/img]
met dank aan Maarten van MABO tuning
monteren, auto opgekrikt? of maakt dat niet uit?
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... otbrug.jpg[/img]
met dank aan Maarten van MABO tuning

monteren, auto opgekrikt? of maakt dat niet uit?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
Gewoon zo monteren, niks opkrikken of wat dan ook. 

-
- Contacteer:
morgen weer wat te doen..
ook dat ding maar es wassen.. je ziet t veel te snel op een witte auto!
ook dat ding maar es wassen.. je ziet t veel te snel op een witte auto!

geel = 

fuck rood, fuck geel, alluminilium!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
boeiend die kleur 
Moet zeggen dat t toch wel een hele verbetering is zo zeg! ligt toch stukje lekkerder in de bochten!
(Y)
Gelijk nog ff een rx8 op zn plek gezet bij nijmegen.. tot de 100 bleef ik em mooi voor! verderop nog even duimpje gegeven, en gekregen.

Moet zeggen dat t toch wel een hele verbetering is zo zeg! ligt toch stukje lekkerder in de bochten!

Gelijk nog ff een rx8 op zn plek gezet bij nijmegen.. tot de 100 bleef ik em mooi voor! verderop nog even duimpje gegeven, en gekregen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Que?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ach, anders kom ik ook wel ff helpen hoor 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
lekker 2 weken dagelijks met t gt-tje gereden, gisteren na mijn werk 120 km naar arno gereden in meppel. niets gemerkt, alles ging goed. 's avonds nog even een rondje met arno gereden en bij t parkeren voor zijn huis zie ik ineens wat damp van onder de motorkap komen. Kappie los en ik zag wat nattigheid bij de slang van t bellenvat naar expansievat. slang lek dus, naja snel vervangen op zondag was de planning dus
vanmorgen slang losgetjopt en dus liep wat koelvloeistof op de grond, mooi plasje onder de auto. Naja boeiend, bakkie koffie doen en op weg gaan voor een nieuwe slang. Zie ik ineens aan de bestuurderskant ook een plasje? nader onderzoek weer uit dat de radiateur de tocht naar meppel niet overleefd heeft.
Auto staat nu dus daar, wordt naar t werk van Arno's vader (en broer Mark) gesleept en daar nieuwe radiateur erin, nieuwe slang en alles goed nalopen. Gelijk de apex -60 eronder, origineel luchtfilterhuis terugplaatsen en nieuwe APK erop.
Mooi excuus om goed te klussen dus, maar baalde wel ff
Arno, bedankt voor t thuisbrengen man!
vanmorgen slang losgetjopt en dus liep wat koelvloeistof op de grond, mooi plasje onder de auto. Naja boeiend, bakkie koffie doen en op weg gaan voor een nieuwe slang. Zie ik ineens aan de bestuurderskant ook een plasje? nader onderzoek weer uit dat de radiateur de tocht naar meppel niet overleefd heeft.
Auto staat nu dus daar, wordt naar t werk van Arno's vader (en broer Mark) gesleept en daar nieuwe radiateur erin, nieuwe slang en alles goed nalopen. Gelijk de apex -60 eronder, origineel luchtfilterhuis terugplaatsen en nieuwe APK erop.
Mooi excuus om goed te klussen dus, maar baalde wel ff

Arno, bedankt voor t thuisbrengen man!

Auto ophalen? Hoezo? Ben alleen nog deel 3 van het kentenkenbewijs nodig en ik kan hem overschrijven, heb de sleutels al!
Altijd goed jonge!
Was wel weer een gezellig weekendje zo! 

Altijd goed jonge!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
stickers