Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
-Ray-
Contacteer:

fijne collega's heb jij :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
pcman
Car: Clio IV Estate

Paul1916v schreef:volgens mij heb je een nogal oude lijst mike!
Ik ben geen nieuwere lijst tegengekomen.
Haas
Car: Megane RS

-Ray- schreef:fijne collega's heb jij :lol:
ben er ook niet meer werkzaam :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

goed zoeken dan mike!

ik mis sowieso maarten - clio III op de lijst..
Haas

godverdomme zeg... wat een Gestapopraktijken vannacht weer.
erik en ik hadden het fantastische idee om naar de Hoeve in groesbeek te gaan. Prima, 19 gepakt en aangereden. Zijn we bijna daar, ja hoor, motormuis die me inhaalt, lampjes aan, volgen. Meegenomen naar een algemene controleplek. Staan daar 50 man, waarvan er 4 zijn, die 'werk' staan te verrichten (N)
Kentekenbewijs niet bij, aangezien we gingen stappen, dus ja...ik voelde m al aankomen. Eerst moeten blazen (geen probleem uiteraard). Toen was het : "kenteken en rijbewijs aub". Rijbewijs overhandigd, geen kenteken. Zegt die wijsneus, sja, die moet je altijd bij je hbben, ook als je gaat stappen. Ik hield wijselijk mijn kannonade binnensmonds.
"Staat deze auto op uw naam?" "ja..." "Weet u dat zeker??" "ja...." "Beetje snelle auto he?" "ja..." (ik denk: wat moet je nou man.) Toen keek hij nog een keer op mijn rijbewijs (naar de datum denk ik) en toen was het over. Preek over wat ik bij me diende te hebben en wat niet...bla bla bla...
algehele controle van de auto verder, uitlaat, banden, verlichting enz. Alsof we niets beters te doen hebben... Nouja, ik mocht verder.

Hoeve was geen tol te beleven, dus na anderhalf uur alweer vertrokken. Ik rij de parkeerplaats af en zie een motormuis achter me de weg opdraaien. Zeg nog tegen Erik: let op, tis weer feest. En ja hoor, zelfde liedje: POLITIE VOLGEN. Hele verhaal weer van voor af aan. Of ik weer wilde blazen, nou prima, doen we. Weer rij- en kentekenbewijs... Ik het verhaal uitgelegd, van, ja een uur geleden stond ik heir ook, enz. Nou, ik mocht doorrijden.

Was al witheet van dat gezever, dus gas erop. Door de woonwijk heen, terug naar de straaat waar we heen moesten, alleen moes tik dan weeeer langs die controle op en je raad het al... ja, hoor, of ik nogmaals daarheen wilde rijden. "nee :) " Ik zeg: ben er net ook al geweest... Toen mocht ik toch doorrijden.

wat een malloten zeg, beetje de nederlandse gestapo uithangen. Als ik 80 wodka op had gehad en had gezegd: ben er net ook al geweest, ahd ik ook door mogen rijden...

Benieuwd hoe het was geweest, als ik metde Golf was geweest :lol:
oldskool

Haas schreef:gvrd@#me zeg... wat een Gestapopraktijken vannacht weer.
Die was dan v/d weg gehaald en tot een klein pakje geperst .
Is ook levensgevaarlijk als je daar achter komt te ryden net een zwart rook gordyn .
Zeker geen roet filter erop . (I)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

acht die kutjanussen doen ook alleen maar hun werk (S) (S) (S) (S)
alles wat geld oplevert heeft prio 1
alles wat geld kost heeft prio 99999999999999999999999999999999999

is al jaren zo en zal ook zo blijven
het enige wat ze doen is de staatskas spekken :gun:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

precies!
ik zat weer ff te stomen vannacht........
maar ja, ben blij dat ik geen fanmail heb gekregen van ze!!! :D
Tis een beetje in de heat of the moment natuurlijk; nu kan ik er om lachen, wat een sukkels, maar gister kon ik er echt niet tegen!

anyway, ff douchen, ontbijten enz, kijken of de 19 nog een beetje netjes is en dan wachten tot mariek hier is. Reeuwijkse poort, here we come! :D
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Nog ff gauw een CDtje branden voor onderweg (Y) Kwart voor 12 rij ik aan richting Esso Velperbroek :)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:Benieuwd hoe het was geweest, als ik metde Golf was geweest :lol:
Dan hadden ze je opgepakt en uitgezet.

Tyfus wat een eikels zeg!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Haas

12u rijden we weg bij de esso toch? :)
MartijnG
Über-Spammer

Das stimmt jah...ik ben er in 5 minuten dus mooi op tijd :)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

(Y) :bang: :foto:
-Ray-
Contacteer:

jezus haas wat zit je nou te janken man, gewoon een routine controle. je weet toch dat je je papieren bij je moet hebben?
PaulM

ging weer lekker dus Haas :S volgende keer gewoon mee naar stad ;)
Miekje16V

Zoooo weer thuis... was een top middag! (Y)

Sorry dat ik niet netjes in de colonne bleef op de terugweg... ben een beetje nachtblind dus had wat moeite met herkennen en afstanden inschatten :wink:

Verder goed naar mijn zin gehad op mijn eerste meeting :)
Ferdy
Über-Spammer

mooi zo !
was zekers wel erg gezellig vanmiddag ! (Y)
MartijnG
Über-Spammer

Terugweg was echt ruk...hoop verkeer die allemaal lomp aan het rijden waren. Was niet echt relaxed rijden, maargoed...we zijn weer thuis :)

Was zeker weten weer een leuke meeting... (Y)
Ferdy
Über-Spammer

verander je sig eventjes, goossens :P
MartijnG
Über-Spammer

He...wat??

:wink:
Ferdy
Über-Spammer

:P
Steven
Car: M536

-Ray- schreef:
+Clio16v+ schreef:17 November wordt dikke shit in de MatriXX :D:D:D heb er nu al zin in ke :bang: wie gaat er mee? Marieke, GJ, Ik en Haas gaan er al naartoe :)

ps. Trance Classics die avond met o.a. Cosmic Gate :)
hoor ik hier een nijmegen weekend?
Haas, had je nog plek voor 2 neuzen? :D
Haas

goddomme...wordt hier net een camping dan! Marieke,paul en jullie 2 :D

ach, passen we wel een mouw aan, ruimte zat hier in de tent. Misschien kennen we die andere rtc'ers ook nog ergens anders onderbrengen :)
Haas

-Ray- schreef: je weet toch dat je je papieren bij je moet hebben?
ja, das ook zo, hebben ze ook wel gelijk in, maar om nou 3x moeilijk te gaan lopen doen :S

Rest van de dag vandaag was top dames en heren :D
paulvanrooij
Contacteer:

Haas schreef:goddomme...wordt hier net een camping dan! Marieke,paul en jullie 2 :D

ach, passen we wel een mouw aan, ruimte zat hier in de tent. Misschien kennen we die andere rtc'ers ook nog ergens anders onderbrengen :)
gezellig! wie maakt de ontbijtjes? :D
of halen we die bij piet-shoarma beneden? ;)
Steven

Mij lijkt het wel wat, gaan we dan allemaal in die kamer van jou?
Zal Marieke leuk vinden als de bierpoepjes ingezet worden >-)
paulvanrooij
Contacteer:

vergeet onze 'duitse accenten' niet ;)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Haas schreef:gvrd@#me zeg... wat een Gestapopraktijken vannacht weer.
erik en ik hadden het fantastische idee om naar de Hoeve in groesbeek te gaan. Prima, 19 gepakt en aangereden. Zijn we bijna daar, ja hoor, motormuis die me inhaalt, lampjes aan, volgen. Meegenomen naar een algemene controleplek. Staan daar 50 man, waarvan er 4 zijn, die 'werk' staan te verrichten (N)
Kentekenbewijs niet bij, aangezien we gingen stappen, dus ja...ik voelde m al aankomen. Eerst moeten blazen (geen probleem uiteraard). Toen was het : "kenteken en rijbewijs aub". Rijbewijs overhandigd, geen kenteken. Zegt die wijsneus, sja, die moet je altijd bij je hbben, ook als je gaat stappen. Ik hield wijselijk mijn kannonade binnensmonds.
"Staat deze auto op uw naam?" "ja..." "Weet u dat zeker??" "ja...." "Beetje snelle auto he?" "ja..." (ik denk: wat moet je nou man.) Toen keek hij nog een keer op mijn rijbewijs (naar de datum denk ik) en toen was het over. Preek over wat ik bij me diende te hebben en wat niet...bla bla bla...
algehele controle van de auto verder, uitlaat, banden, verlichting enz. Alsof we niets beters te doen hebben... Nouja, ik mocht verder.

Hoeve was geen tol te beleven, dus na anderhalf uur alweer vertrokken. Ik rij de parkeerplaats af en zie een motormuis achter me de weg opdraaien. Zeg nog tegen Erik: let op, tis weer feest. En ja hoor, zelfde liedje: POLITIE VOLGEN. Hele verhaal weer van voor af aan. Of ik weer wilde blazen, nou prima, doen we. Weer rij- en kentekenbewijs... Ik het verhaal uitgelegd, van, ja een uur geleden stond ik heir ook, enz. Nou, ik mocht doorrijden.

Was al witheet van dat gezever, dus gas erop. Door de woonwijk heen, terug naar de straaat waar we heen moesten, alleen moes tik dan weeeer langs die controle op en je raad het al... ja, hoor, of ik nogmaals daarheen wilde rijden. "nee :) " Ik zeg: ben er net ook al geweest... Toen mocht ik toch doorrijden.

wat een malloten zeg, beetje de nederlandse gestapo uithangen. Als ik 80 wodka op had gehad en had gezegd: ben er net ook al geweest, ahd ik ook door mogen rijden...

moet toch eens op mijn snelheid gaan letten, dit soort schnabbel avondjes worden van mijn boetes betaald GVD :gun: :gun: , leg er gewoon asfalt van aan ipv Haas pesten s*&&*(s :evil:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Mij lijkt het wel wat, gaan we dan allemaal in die kamer van jou?
doe mij maar alleen in een kamer, anders slaapt niemand :D

enne, 4 man + Marieke?
Duupke (Ronald)
Contacteer:

-Ray- schreef:
Steven schreef:Mij lijkt het wel wat, gaan we dan allemaal in die kamer van jou?

enne, 4 man + Marieke?

pffffffffffffffffffff...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke (Ronald) schreef:
-Ray- schreef:

enne, 4 man + Marieke?

pffffffffffffffffffff...
komt er nu al stof uit duupke :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Nee dat niet, ik heb alleen nu al medelijden met Marieke, dat arme kind...

:p :lol:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Marieke

Paul1916v schreef:gezellig! wie maakt de ontbijtjes? :D
Onze gastheer uiteraard (0)
Steven schreef:Zal Marieke leuk vinden als de bierpoepjes ingezet worden >-)
hoewel ik nu begin te twijfelen...ik begin wel met het ontbijt maken zodra we thuis komen...tegen de tijd dat ik klaar ben zijn jullie wel uitgeslapen en -gescheten hoop ik?!?
Duupke (Ronald) schreef:Nee dat niet, ik heb alleen nu al medelijden met Marieke, dat arme kind...

Heb gister een mooi washok gezien bij Haas in huis...daar kunnen er ook nog wel een paar liggen meuren hoor :P
Steven

Nouja ik zou om te beginnen Ray goed isoleren, niet dattie zo stinkt, meer de herrie die hij kan veroorzaken. :hammer:

Tip: knijpen in z'n grote teen helpt!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke (Ronald) schreef:Nee dat niet, ik heb alleen nu al medelijden met Marieke, dat arme kind...

gezien de foto gisteren krijg ik eerder medelijden met de "heren"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gesloten