Raouls 1.2RL-->1.8RSI
-
- Über-Spammer
nja valt wel mee dan toch, in verhouding tot je 1.2 
graag gedaan he

graag gedaan he

mag ik vragen waar jij dat verzekerd? ik ben 22 en betaal ongeveer 55 euro voor mijn williams.J-P-S schreef:wat is je leeftijd dan?
ik betaal maar 27 voor een 16vben 20 jaar
-
- Über-Spammer
zoals xentron zegt, meeus bellen. wel geen crash bouwen he, dalijk gaat mijn premie omhoog.Geert schreef:mag ik vragen waar jij dat verzekerd? ik ben 22 en betaal ongeveer 55 euro voor mijn williams.J-P-S schreef:wat is je leeftijd dan?
ik betaal maar 27 voor een 16vben 20 jaar

houd er wel rekening mee dat ik 45% no claim heb. de prijs van 16v en williams is hetzelfde trouwens bij meeus. je kunt dan wel ongeveer uitrekenen wat hij kost. ben eens benieuwt wat hij jou zou kosten

-
- Über-Spammer
niet, heb dat zelf wel eens gecontroleerd. omdat het vermogensverschil, prijs- en gewichts verschil zo klein zijn kost het me hetzelfde

-
- Über-Spammer
vreemd, wat ben ik blij met mijn verzekering

-
- Über-Spammer
waar ben je verzekerd in godsnaam 

betaal 20 euro voor n clio 16v ..
ben 26.
Je moet gewoon ééns beginnen met schadevrije jaren opbouwen.
Maar clio is misschien wel wat voor je, moet eigenlijk binnenkort een andere bak op (krijg je erbij). Ik PM je een nummer, die moet je eens bellen. Je kan óf die clio gebruiken en alles omschroeven op je 1.2
Of je ragt lekker in deze clio zelf, die gaat ook goed.
Moet je even het nummer bellen dat ik je PM, dan bel je met een Ralf, ga je eens stukje rijden.

ben 26.
Maar clio is misschien wel wat voor je, moet eigenlijk binnenkort een andere bak op (krijg je erbij). Ik PM je een nummer, die moet je eens bellen. Je kan óf die clio gebruiken en alles omschroeven op je 1.2

Moet je even het nummer bellen dat ik je PM, dan bel je met een Ralf, ga je eens stukje rijden.
kun je bij hun ook uitrekenen wat het kost om een seat ibiza cupa 2.0 16v gti 150pk allrisc te verzekeren???Xentron schreef:bij meeus moet je bellen 0800-2356338 die is ram goedkoop
-
- Über-Spammer
moet je hen gewoon ff bellen
werkt sneller en beter

werkt sneller en beter
jah precies. maar ze zijn al weer vrijJ-P-S schreef:moet je hen gewoon ff bellen![]()
werkt sneller en beter

-
- Contacteer:
Ben met 18 begonnen met opbouwen van me schadevrije jaren. Betaalde voor WA Plus 60 euries per maandRiël Notermans schreef:betaal 20 euro voor n clio 16v ..![]()
ben 26.
en dit verminderde elk jaar met 3 euries

Totdat ik een aanbod kreeg van de verzekeringsmaatschappij (collectief) via me werk

-
- Über-Spammer
vind ik nog genoeg geld zeg. maar het verschilt ook nog per regio he. zuid limburg is ook voordeliger dan de randstad he.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
45 voor de GTT , WA met inbraak/stormschade e.d. Is met personeelskorting van de garage waar ik werk. (Centraal Beheer) Goedkoper kan ik het niet vinden...wat een gezeik altijd dat verzekeren...
Nog 3 jaar en dan is het gewoon oldtimer
Nog 3 jaar en dan is het gewoon oldtimer

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je kan em in princiepe alleen als old timer verzekeren als het geen primair voertuig is. Dus een tweede auto.
Ik heb die 5 GTT ook als old timer verzekerd. Tis die nog niet, maar boeit mij niet.
Ik heb die 5 GTT ook als old timer verzekerd. Tis die nog niet, maar boeit mij niet.

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb de gtt als sporttimer verzekerd, voor 200 euro per jaar zoiets. hij is bijna 19 jaar oud.WouterW schreef:Je kan em in princiepe alleen als old timer verzekeren als het geen primair voertuig is. Dus een tweede auto.