ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

ja, tis echt geweldig man! Het lijkt nergens naar, maar tis gewoon nostalgisch. Heb in die jaren echt uren, dagen achter de pc gezeten racen, racen, racen en nog eens racen. Met een vriend van me competities opzetten en dan gewoon een dag trainen om nog een tiende sneller te gaan :lol: Echt meer dan geweldig!

Ik zal t eens gaan proberen wat je zegt, tnx! (Y)

Wat bedoel je btw met die emulatie in Windows? Is dat een proggie of wat?
Priyantha
Contacteer:

Haas schreef:ja, tis echt geweldig man! Het lijkt nergens naar, maar tis gewoon nostalgisch. Heb in die jaren echt uren, dagen achter de pc gezeten racen, racen, racen en nog eens racen. Met een vriend van me competities opzetten en dan gewoon een dag trainen om nog een tiende sneller te gaan :lol: Echt meer dan geweldig!
Ik ken het ;) Heb zelf ook mee gedaan aan competities :)

Haas schreef: Ik zal t eens gaan proberen wat je zegt, tnx! (Y)

Wat bedoel je btw met die emulatie in Windows? Is dat een proggie of wat?
Nee dat zit als het goed is gewoon in je driver van je geluidskaart :)
Normaal gesproken doet iedere geluidskaart driver dat al voor je, zou je even moeten Google'n op jou geluidskaart en Soundblaster emulatie oid :)
Of post hier even de gegevens :)
Haas

ik zal ff kijken vor je, want weet het niet uit mijn hoofd (Y)

tnx!
Priyantha
Contacteer:

:)
Blijft leuk dat GP2 :)
Leuk idee trouwens :P vanavond ook maar eens weer installeren :D
Sander2

Er zijn vast wel genoeg mensen binnen de RTC club die zo af en toe op het circuit gaan knallen, maar hoe doen jullie het met de verzekering? Normale verzekering zal het rijden op een circuit niet dekken, sluiten jullie dan een andere verzekering af voor bijv. een dag en zo ja waar? Thx. (Y)
Haas

ik sluit niets af, rijdt bij voorbaat niet op circuits met mijn nette auto's (op de ring na dan..). Naar mijn idee is dat neit echt rendabel en zoweizo dekt men niet alles...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Sander2 schreef:Er zijn vast wel genoeg mensen binnen de RTC club die zo af en toe op het circuit gaan knallen, maar hoe doen jullie het met de verzekering? Normale verzekering zal het rijden op een circuit niet dekken, sluiten jullie dan een andere verzekering af voor bijv. een dag en zo ja waar? Thx. (Y)
kan wel maar kost je een paar 100 euro per dag
alleen op de ring geld je normale verzekering, want dat is officieel geen circuit, maar een tolweg
verzekeren met vrij rijden dagen, heeft geen enkele zin
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Sander2

Ok, maar heb liever wel een verzekering aangezien ik met mijn eigen auto ga rijden. (Het renault sport evenement op spa francorchamps op 23 sept.).
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

http://www.m7racing.nl/docs/44_1.pdf

hier een voorbeeld
6400 euro voor 8 wedstrijden :D :D
en een eigen risico van 2500 per gebeurtenis :p
misschien dat hun je verder kunnen helpen

kan je beter een wrak kopen voor 800 euro :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Riël
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:
Sander2 schreef:Er zijn vast wel genoeg mensen binnen de RTC club die zo af en toe op het circuit gaan knallen, maar hoe doen jullie het met de verzekering? Normale verzekering zal het rijden op een circuit niet dekken, sluiten jullie dan een andere verzekering af voor bijv. een dag en zo ja waar? Thx. (Y)
kan wel maar kost je een paar 100 euro per dag
alleen op de ring geld je normale verzekering, want dat is officieel geen circuit, maar een tolweg
verzekeren met vrij rijden dagen, heeft geen enkele zin
Op de nordschleife geldt dat over het algemeen ook alleen voor je WA. Je volcasco moet je al heel veel mazzel hebben, het lijkt mij dat de verzekeringsmaatschappij dat wel kan weigeren :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ze zullen wel moeilijk doen, maar tenzij het expliciet vermeld staat dat de nordschleiffe niet gedekt is, moeten ze gewoon uitkeren, aangezien het een tolweg is..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Ze zullen wel moeilijk doen, maar tenzij het expliciet vermeld staat dat de nordschleiffe niet gedekt is, moeten ze gewoon uitkeren, aangezien het een tolweg is..
juist, steeds meer verzekeringen nemen het wel in hun voorwaarden op dat schade op de ring niet gedekt is
maar als het er niet staat, moeten ze gewoon dokken, het is een normale tolweg en je doet niet mee aan een snelheidswedstrijd
of ze moeten aan kunnen tonen dat je je niet aan de "verkeersregels"hebt gehouden
goed je polisvoorwaarden lezen dus (Y)
Gast

Luco/Alpine-racer schreef: het is een normale tolweg en je doet niet mee aan een snelheidswedstrijd
of ze moeten aan kunnen tonen dat je je niet aan de "verkeersregels"hebt gehouden
bij een ongeval met dodelijke afloop of zwaar gewonden met blijvend letsel zullen ze daar ook gebruik van maken. De Ring hangt vol met camera's.
Haas

ff in navolging van dit:
Haas schreef:aangezien het de laatste dagen in de ochtend toch wat fris is in de auto, doe ik ff de verwarming aan, maar die ruikt echt nogal muf. Zo erg zelfs dat ik m niet warmer zet dan 1/3 a 1/2 van t totaal anders is et niet te houden. Wil daar eigenlijk vanaf, maar is het dan het verwarmingselement wat gewoon oud en vies is of zijn de kanalen waar de lucht doorstroomt gewoon goor? :)
Robke schreef:Daar heb je van die spuitbussen voor om het luchtsysteem te reinigen, probeer dat eens een keer.
-PAZ- schreef:Busje van die Airco cleaner zooi in je lucht inlaat blazen en dan de ventilator tijdje laten blazen met de ramen dicht. Dan is meestal de lucht een stuk aangenamer :wink: (Y)
Ben er zaterdag voor op pad geweest en de volgende bevindingen:

= ik heb geen binnencirculatie in mijn golf, dus die normale spuitbussen werken niet volgens die jan doedels
= bussen voor de airco heb ik ook geen zak aan, aangezien je datop de condensor spuit en die heeft ik dus ook niet.

kortom, heel die parafaan schoon lopen harken en lopen doen, maar t meurt nog steeds als de tiefus en om t verwarmingblok er nu uit te gaan halen.. :S

andere tips? (die rommel is btw teringduur man... 26 eu voor een spuitbussie |: )
Tom
Moderator
Car: MB

je lievelings deo er overheen :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

因霍温将前 往客场,和特温特进 行一场比赛,今天,球队在助理教练扬·沃特斯的带领下进行训练,然 后达成球队巴士前往客场。

上赛季,埃因霍温曾 不敌特温

toch ??? :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Martijn, ik heb toendertijd met mijn Golf 2 het probleem gehad dat rechtsvoor de afwatering in de parafan dichtgesmeerd zat. Hierdoor liep het regenwater door de aanjagermotor naar binnen.

Alles eruit gehaald, stoelen vloerbedekking, isolatiematten en alles zogoed mogelijk laten drogen. Kranten erin en alles weer teruggezet. Wel regelmatig de kranten moeten vervangen, man wat blijft die rommel lang nat. :(

Anders toch maar een boompje planten...
[img]http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Medium/204364.jpg[/img]
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Egon

Hessel schreef:因霍温将前 往客场,和特温特进 行一场比赛,今天,球队在助理教练扬·沃特斯的带领下进行训练,然 后达成球队巴士前往客场。

上赛季,埃因霍温曾 不敌特温

toch ??? :lol: :lol:
mag het even in het nederlands? :p
PaulM

kan je neit een berg van die denneboom geur dingetjes aan je spiegel hangen? (tussen de dobbelstenen :P )
Haas

ja....daar kan ik dus wee rniet tegen. Ach, t blijft gewoon dus toch maar een hok :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Check die Droef en Marjan op rtl5! wat een stelletje .. naja lig helemaal dubbel! :lol: :lol:
Egon

ik vind die velgjes wel geslaagd (Y)
Riël
Über-Spammer

Sow,

ik zoek een electro-whizzkid die me dit kan uitleggen:

http://nl.youtube.com/watch?v=0lGP8nQLANU
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Sow,

ik zoek een electro-whizzkid die me dit kan uitleggen:

http://nl.youtube.com/watch?v=0lGP8nQLANU
:worship: :worship: :worship: :worship:
hij is fantastisch
maar ik denk dat er gewoon met een afstandsbediening gewerkt wordt en die schakelaars doen helemaal niks, nada, noppes
je wordt bedonderd waar je bij zit hahahahaha
Wedelman

Schakelaars werken, maar er zit iemand achter de schermen gewoon de kabeltjes te verbinden...

Je hebt acht contactpunten (één voor elke schakelaar en één voor elke fitting) en vier kabeltjes. Één rode, één blauwe, één gele en één groene. Dan is het voor de assisitent achter de schermen gewoon een kwestie van goed opletten.

Erg makkelijk te maken!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

dat zou ook nog kunnen :lol: :lol:
maar wel leuk (Y) (Y)
Robke
Car: Lexus IS250

Zal wel microchip gestuurd zijn.
Wedelman

Zal wel microchip gestuurd zijn.
Da's toch ontzettend duur voor zoiets simpels?
Robke

Duur??
Een microchip kost misschien een paar euro.
Riël
Über-Spammer

Het apparaat is te koop en kost $400 ;)

Dan nog, hoe doe je het met een microchip?

From Wellington

Mini Magic Switchboard $395

In Stock Now

[img]http://wizardcraft.com/images/switchbd.jpg[/img]

We do have the Large Light Board Now

Wellington Enterprises announces its new Signature Series of Handcrafted Magic. Products in this series will be superior in both craftsmanship and presentation VALUE to an audience. Number 1 in this series is a new BATTERY OPERATED close-up version of our Magic Switchboard.

The new Mini-Magic Switchboard allows this classic effect to be done anywhere in the world. This simple-looking device challenges the common assumption that a switch of a specific color will only operate an electric light bulb of the same color, regardless of where the bulb is located. Our new version of both the 110volt and the new battery operated model, with completely redesigned circuitry, have taken Paul Bernhardt's original idea to a new dimension.

The Mini-Magic Switchboard consists of a finely finished board with four electrical switches and four lamp sockets mounted in two parallel rows. The four switch caps are colored to match the four light bulbs. With this arrangement you can demonstrate that each switch will operate only its similarly colored bulb, regardless of which socket the bulb is in. You can even change the positions of both the bulbs and the switch caps and the correlation between each switch cap and its matching bulb still holds. The switches, bulbs, sockets and the switch caps are perfectly ordinary and their examination will provide no clue to the method. The board is entirely self contained, no separate gimmicks to hide. The spectators can decide the position of the bulbs and even flip the switches. Once the bulbs are lit, the switches can be turned on and off as often as desired and in any order, yet each colored switch will operate only its matching colored bulb. It's devilishly clever. We've included another routine using four white bulbs and playing cards. The bulbs tell you which spectator picked each card. Instead of four playing cards you can use four different objects or product cards. It's great for trade shows! It's so simple to operate you'll entertain yourself with it.

The board is designed to look old-fashioned, belying the electronic wizardry inside and even includes Thomas A. Edison markings. With this improved version, when the board is initially turned on, you are able to light the bulbs in any order. This new twist will make it even less likely that someone will stumble across the clever method. The new Mini Magic Switchboard is supplied with an extra set of bulbs. The new circuitry is now included in both the 110 volt and the new Mini version.
Robke

Wel erg opvallend ook dat hij de lampjes per twee uitzet als er meerdere aan zijn. :wink:

Lees hier maar eens, daar is een tijdje een discussie over gaande.
http://www.circuitsonline.net/forum/view/51240/1/truuk
Madmaus

ff snel een vraagje:

gaat om megane coupe 1 fase II

Ik ben nu bezig de binnenplaat van me voorwielkast te verwijderen.

Alleen loop ik vrij snel vast, er zitten van die ronde borgpennen ofzo in.
Hoe krijg je die los?
Ik ben nu bang dat ik ze sloop namelijk. Normaal en hard trekken werkt namelijk niet.

alvast bedankt!!!!!
Gast

kwartslag draaien en trekken als gek. Is het zo een plastic plug (grote van een 2€ stuk?) met het weerhaakjes systeem ?
Madmaus

yeps dat zijn ze!

Ik ga het proberen!
bedankt!
Wedelman

Als je 'm ziet is het erg makkelijk!
Gesloten