Ik zal t eens gaan proberen wat je zegt, tnx!

Wat bedoel je btw met die emulatie in Windows? Is dat een proggie of wat?
Ik ken hetHaas schreef:ja, tis echt geweldig man! Het lijkt nergens naar, maar tis gewoon nostalgisch. Heb in die jaren echt uren, dagen achter de pc gezeten racen, racen, racen en nog eens racen. Met een vriend van me competities opzetten en dan gewoon een dag trainen om nog een tiende sneller te gaanEcht meer dan geweldig!
Nee dat zit als het goed is gewoon in je driver van je geluidskaartHaas schreef: Ik zal t eens gaan proberen wat je zegt, tnx!
Wat bedoel je btw met die emulatie in Windows? Is dat een proggie of wat?
kan wel maar kost je een paar 100 euro per dagSander2 schreef:Er zijn vast wel genoeg mensen binnen de RTC club die zo af en toe op het circuit gaan knallen, maar hoe doen jullie het met de verzekering? Normale verzekering zal het rijden op een circuit niet dekken, sluiten jullie dan een andere verzekering af voor bijv. een dag en zo ja waar? Thx.
Op de nordschleife geldt dat over het algemeen ook alleen voor je WA. Je volcasco moet je al heel veel mazzel hebben, het lijkt mij dat de verzekeringsmaatschappij dat wel kan weigerenLuco/Alpine-racer schreef:kan wel maar kost je een paar 100 euro per dagSander2 schreef:Er zijn vast wel genoeg mensen binnen de RTC club die zo af en toe op het circuit gaan knallen, maar hoe doen jullie het met de verzekering? Normale verzekering zal het rijden op een circuit niet dekken, sluiten jullie dan een andere verzekering af voor bijv. een dag en zo ja waar? Thx.
alleen op de ring geld je normale verzekering, want dat is officieel geen circuit, maar een tolweg
verzekeren met vrij rijden dagen, heeft geen enkele zin
juist, steeds meer verzekeringen nemen het wel in hun voorwaarden op dat schade op de ring niet gedekt isPaul1916v schreef:Ze zullen wel moeilijk doen, maar tenzij het expliciet vermeld staat dat de nordschleiffe niet gedekt is, moeten ze gewoon uitkeren, aangezien het een tolweg is..
bij een ongeval met dodelijke afloop of zwaar gewonden met blijvend letsel zullen ze daar ook gebruik van maken. De Ring hangt vol met camera's.Luco/Alpine-racer schreef: het is een normale tolweg en je doet niet mee aan een snelheidswedstrijd
of ze moeten aan kunnen tonen dat je je niet aan de "verkeersregels"hebt gehouden
Haas schreef:aangezien het de laatste dagen in de ochtend toch wat fris is in de auto, doe ik ff de verwarming aan, maar die ruikt echt nogal muf. Zo erg zelfs dat ik m niet warmer zet dan 1/3 a 1/2 van t totaal anders is et niet te houden. Wil daar eigenlijk vanaf, maar is het dan het verwarmingselement wat gewoon oud en vies is of zijn de kanalen waar de lucht doorstroomt gewoon goor?
Robke schreef:Daar heb je van die spuitbussen voor om het luchtsysteem te reinigen, probeer dat eens een keer.
Ben er zaterdag voor op pad geweest en de volgende bevindingen:-PAZ- schreef:Busje van die Airco cleaner zooi in je lucht inlaat blazen en dan de ventilator tijdje laten blazen met de ramen dicht. Dan is meestal de lucht een stuk aangenamer![]()
Riël Notermans schreef:Sow,
ik zoek een electro-whizzkid die me dit kan uitleggen:
http://nl.youtube.com/watch?v=0lGP8nQLANU