De Onbekende Renault.. II
op de A2 bij vinkeveen de bekende gele 21 europacup achterop een trailer 

Zag het een beetje laat, maar volgens mij kwam ik Sanderr net tegen op de Randweg 

gisteravond op de A28 naar groningen een williams blauwe clio 16v kenteken VT-13-VT
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Op weg naar mn werk.. heb geen kadeath gezien?Robke schreef:Gisteren Paul gespot in Den Bosch bij het Nashuatec gebouw om 12:35.

Gisteren nog wel bij rosmalen op de snelweg een clio V6 fase 2, blauw, gespot.. haalde me in.. even duimpje heen en weer.. bekende van hier? heb wel een foto, maar zit op mn gare laptop, dus geen blauwtand om de foto op de pc te zetten.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Vanmiddag om 16:30 in Gramsbergen een ING Clio RS 197 gespot
.
Dezelfde als hieronder:
[img]http://i18.photobucket.com/albums/b109/ ... 7_1747.jpg[/img]
Was zeker weer een medewerker van ING die iets goeds gepresteerd had. Mooie verschijning trouwens in real life
!
Je ziet helaas niet veel Renault Sport modellen in het oosten des lands.
Groeten,
Rik

Dezelfde als hieronder:
[img]http://i18.photobucket.com/albums/b109/ ... 7_1747.jpg[/img]
Was zeker weer een medewerker van ING die iets goeds gepresteerd had. Mooie verschijning trouwens in real life

Groeten,
Rik
vanmiddag op de randweg thv tankstation Tango bij de Velserbroek een witte R5 Turo 1 of 2, konk niet zo snel zien want kwam me tegemoet 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik reed je tegemoet in de Chrysler.Paul1916v schreef:Op weg naar mn werk.. heb geen kadeath gezien?Robke schreef:Gisteren Paul gespot in Den Bosch bij het Nashuatec gebouw om 12:35.
Ik zag je op het laatste moment zitten met je zure apekop.

-
Zal Rob Captijn wel zijn denk, die woont in Den Helder...-Ray- schreef:vanmiddag op de randweg thv tankstation Tango bij de Velserbroek een witte R5 Turo 1 of 2, konk niet zo snel zien want kwam me tegemoet
Zag gister nog een 16v rijden, volgens mij 432 m-bleu, mooi verlaagd paar dikke velgen. Reed door Bloemendaal richting Zandvoort vermoed ik.
En later Ray nog op de spoorsingel, maar dat wist ie al
Zie de laatste tijd ook vaak een antraciete 21Turbo rijden, heeft sinds kort ook antraciete velgen eronder. Staat wel koel
En later Ray nog op de spoorsingel, maar dat wist ie al

Zie de laatste tijd ook vaak een antraciete 21Turbo rijden, heeft sinds kort ook antraciete velgen eronder. Staat wel koel

dan issie sowieso al een heel eind uit de buurtIvo van Achthoven schreef:Zal Rob Captijn wel zijn denk, die woont in Den Helder...-Ray- schreef:vanmiddag op de randweg thv tankstation Tango bij de Velserbroek een witte R5 Turo 1 of 2, konk niet zo snel zien want kwam me tegemoet
Immer wieder die verdammte Holländer
Pas verhuisd ofzo?Ivo van Achthoven schreef:Zal Rob Captijn wel zijn denk, die woont in Den Helder...-Ray- schreef:vanmiddag op de randweg thv tankstation Tango bij de Velserbroek een witte R5 Turo 1 of 2, konk niet zo snel zien want kwam me tegemoet
Volgens mij woont die nog steeds in IJmuiden.
Ray, had hij 18.2(kleine) nummerplaten?!
om 15.30 op de trekweg naar dokkum een blauwe clio 16v kenteken XL-??-??
toenstraks rond 19:15 marieke en stefan met de clio 16v en rsi. op de weg van waalbrug naar duitse grens, was undercover in tnt wagu 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
gisteren rond een uurtje of 11 in hazerswoude , een 19 16v met zowel rtc als renault19.nl stickers
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vrijdagavond in het centrum van Vlaardingen;
Een blauwe Clio III RS, kenteken vergeten
En vanmiddag in Vlaardingen vlakbij de oprit van de snelweg;
Een 5 GTT Blue Sport, geen kenteken gezien. Misschien die van Dennis? Ik was underkoffer in een Calibra 4x4 Turbo
Een 5 GTT Blue Sport, geen kenteken gezien. Misschien die van Dennis? Ik was underkoffer in een Calibra 4x4 Turbo

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HmmzMartijnG schreef:Vrijdagavond in het centrum van Vlaardingen;
geen calibra is me opgevallen vandaag. Denk wel dat wij het waren, ken hier verder geen BS.
Rond 16:00 ofzow?
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Toevallig was ik vanmiddag aan 't toeren met de auto en reed vanaf Ane naar Lutten en Stond de RS aan die lange weg naar Lutten....Rik Hamberg schreef:Vanmiddag om 16:30 in Gramsbergen een ING Clio RS 197 gespot.
Was zeker weer een medewerker van ING die iets goeds gepresteerd had. Mooie verschijning trouwens in real life!
Groeten,
Rik
Valt direct op hoor!

Groeten Jeroen
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Sorry k scheurde er 'n beetje te hard langs haha... in 'n flits zag ik zo'n ING clio... en dat kon niet missen...
Ik snap 't niet zo goed...ik presteer elke dag goed
, en krijg nooit zo'n Clio Rs mee grrrrr... hahaha
Helemaal niet erg om 'n beetje reclame te rijden hoor... Liever Ing reclame dan handelaarskenteken eerlijk gezegt...
Ik snap 't niet zo goed...ik presteer elke dag goed

Helemaal niet erg om 'n beetje reclame te rijden hoor... Liever Ing reclame dan handelaarskenteken eerlijk gezegt...

Het lijkt een Alpine V6 GT "Le Mans" , maar er rijdt in nl een immitatie Le Mans rond in deze kleurstellingMuis schreef:Niet een hele duidelijke foto, maar deze alpine hebben we gister gespot in IJsselmuiden/Kampen.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Rond die tijd jadennisvr schreef:HmmzMartijnG schreef:Vrijdagavond in het centrum van Vlaardingen;
geen calibra is me opgevallen vandaag. Denk wel dat wij het waren, ken hier verder geen BS.
Rond 16:00 ofzow?

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
De CLio RS197 ING staat nu weer in de parkeergarage, geparkeerd naast mijn zilveren RS'je.
voor kenteken, zie foto's die ik 1 of 2 pagina's terug gepost heb, als het goed is dan is het kenteken wel leesbaar!
neem vanavond wel wat betere foto's als hij er dan nog staat!
vorige zijn met prive-mob gemaakt, maar werk-mob heeft 3.2 MP dus die maakt iets scherpere foto's!
voor kenteken, zie foto's die ik 1 of 2 pagina's terug gepost heb, als het goed is dan is het kenteken wel leesbaar!
neem vanavond wel wat betere foto's als hij er dan nog staat!
vorige zijn met prive-mob gemaakt, maar werk-mob heeft 3.2 MP dus die maakt iets scherpere foto's!
-
- Über-Spammer
die heb ik ergens te koop gezien een maand of 3-4 geleden. het is inderdaad gewoon een atmosferische 2.8. de echte le-mans waren 2,5 turbo. wel mooi nagebouwd, maar destijds al veel te duur voor wat het is.Ivo van Achthoven schreef:Het lijkt een Alpine V6 GT "Le Mans" , maar er rijdt in nl een immitatie Le Mans rond in deze kleurstellingMuis schreef:Niet een hele duidelijke foto, maar deze alpine hebben we gister gespot in IJsselmuiden/Kampen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
lelijke sierrabumper 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die ging weer hard op zolderHaas schreef:op de A2 bij vinkeveen de bekende gele 21 europacup achterop een trailer

op de A2 ook: linkerbaan en harder dan t overige verkeer 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
espace ervoor?
dat was zijn vader
oud rallyrijder he

dat was zijn vader

oud rallyrijder he