Mike (spitsoor) schreef:Wie kent er een goeie garage die een apk zonder gezeik kan uitvoeren? En niet gaat afkeuren op bijv een lichtbundel die niet helemaal perfect is?
Ik heb goede ervaringen met de Euromaster... die waren in mijn geval niet zo streng
Hmm, wil ff een upgrade setje bestellen voor mijn PC, dus moederbord, geheugen en processor.
Nu zie ik geen AGP meer staan bij die nieuwe moederborden, alleen maar dat PCI-express.
Betekend dus dat dat mooie AGP kaartje van me de kliko inkan ?
Op de motorenafdeling van DAF Trucks in Eindhoven is woensdagochtend een personeelslid om het leven gekomen. De man raakte bekneld in een machine. Het gaat om een 31-jarige Belg die tien jaar bij het Eindhovense bedrijf werkzaam was, meldt een woordvoerder van DAF.
Het ongeval gebeurde rond 07.15 uur. De productiemedewerker was volgens DAF een ervaren kracht die wist hoe hij met de machine moest omgaan. Het is nog niet bekend hoe de man bekneld is geraakt. De Arbeidsinspectie en de technische recherche onderzoeken het ongeluk bij de vrachtwagenfabrikant.
Hoorde vandaag van een klasgenoot waarvan de vader bij DAF werkt dat deze man ff een robotarm die de nokkenassen daar maakt door zn kop heeft gekregen Aauch..
Sander de Bruin schreef:Hmm, wil ff een upgrade setje bestellen voor mijn PC, dus moederbord, geheugen en processor.
Nu zie ik geen AGP meer staan bij die nieuwe moederborden, alleen maar dat PCI-express.
Sander de Bruin schreef:Hmm, wil ff een upgrade setje bestellen voor mijn PC, dus moederbord, geheugen en processor.
Yup
Of je kan hem aan mij geven, want laat ik nou net agp hebben in mijn systeem.
Nee volgens mij niet...andere organisatie (gelukkig). Al hoewel die dames op de Franse Autodag vorig jaar ook van een Poolse vrachtwagen waren gevallen