ACT: Clio16V I
issie nog bekend bij de RDW?
-
- Über-Spammer
als je wilt weten of hij bestaat zou je het kenteken van hem eens op rdw moeten checken.
wellicht heeft hij er al zo bijgestaan euuuh gelegen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... _grijs.jpg[/img]

grapje he, dit is hem niet
wellicht heeft hij er al zo bijgestaan euuuh gelegen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... _grijs.jpg[/img]

grapje he, dit is hem niet
euuuuuRobke schreef:Heb jij ook remlichten voor dan???jiggy schreef:welke zekering is van de rem lichten achter??![]()

ik ga binnenkort angeleyes koplampen in de clio zetten
nu is me vraag wat ik allemaal los moet halen
kan ik de koplampen zo verwisselen of moet ook de bumper er af
het is wel makkelijk als ik het weet voordat ik de hele auto demonteer terwijl dat mischien heel niet hoef
groetjes
nu is me vraag wat ik allemaal los moet halen
kan ik de koplampen zo verwisselen of moet ook de bumper er af
het is wel makkelijk als ik het weet voordat ik de hele auto demonteer terwijl dat mischien heel niet hoef
groetjes

-
- Contacteer:
kijk ff in 't angeleyes topic, daar staat alle info....
bumper hoeft er niet af iig
le mouton noir (sandy) schreef:kijk ff in 't angeleyes topic, daar staat alle info....
kan je mischien ff linkje geven naar dat topic

ik heb het angeleyes topic gevonden maar er staat niks over het monteren van de koplampen
koplamp: drie boutjes bovenop en 1 aan de voorzijde net boven je grille (bij de motorkapophanging zeg maar)
die loshalen en je lamp kan zo naar buiten, ff stekkers eraf halen en klaar.

-
Heb een motortje staan, loopt nog zonder bijgeluiden, maar heeft wel al 364.000 gelopen.
Mag weg voor weinig, maar of het wijs is deze te kopen en zonder revisie om te hangen.......
Mag weg voor weinig, maar of het wijs is deze te kopen en zonder revisie om te hangen.......
als je slim bent knip je niet de stekkers van het stadslicht eraf, maar verbind je hem door op het draad. zodat je altijd nog de originele lampen kan gebruiken om wat voorn reden ook.
Neh Reinier, daar begin ik niet aan met zo'n stand...pff ik vind 2 ton al veel laat staan 3.5canonballman schreef:Heb een motortje staan, loopt nog zonder bijgeluiden, maar heeft wel al 364.000 gelopen.
maar toch bedankt....
-
gelijk heb je.willow schreef:Neh Reinier, daar begin ik niet aan met zo'n stand...pff ik vind 2 ton al veel laat staan 3.5canonballman schreef:Heb een motortje staan, loopt nog zonder bijgeluiden, maar heeft wel al 364.000 gelopen.
maar toch bedankt....
Maar een blok met 100.000 km vind jij niet....
Allemaal 200.000 of meer, de meesten.
Als ik jouw was, zou ik er alles aan doen je geld terug te krijgen (alles dus...), en toch wat geld bij leggen, en een goed gereviseerd blok kopen.
anders blijf je bezig, en aangezien je afhankelijk bent van anderen mbt het overhangen van een motor, zou ik voor korte pijn kiezen: wat centen erbij leggen, of de hele clio zoals ie nu is, voor weinig van de hand doen, en heel de ellende proberen te vergeten.
canonballman schreef:Heb een motortje staan, loopt nog zonder bijgeluiden, maar heeft wel al 364.000 gelopen.
pm me ff een prijs niet te duur
zoek een blok voor een nieuw projeckt
kijk hier kan ik wat meeHaas schreef:koplamp: drie boutjes bovenop en 1 aan de voorzijde net boven je grille (bij de motorkapophanging zeg maar)

thanks haas
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zeg maar 1 ding, voor 1.8 16v motoren moet je bij Patrick Biggelaar zijn.
Hij heeft zat gereviseerde motoren staan. En ook omgebouwde naar 2 liter
Hij heeft zat gereviseerde motoren staan. En ook omgebouwde naar 2 liter

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
valt tegen hoor wat hij op het moment heeft staan, ik zou maar al te graag achteraf naar hem toe gaan maar ik blijf geen geld in die clio pompen, denk dat ik hem maar ga verkopen aan een sleutelaar ofzo, dan ken ik tenminste eindelijk een beetje gaan sparen voor iets anders
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja en hoeveel denk je ervoor te krijgen als ie niet loopt?
Beter ff doorbijten voor een goed motortje
Ben je weer helemaal de man!

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben er van de week nog geweest er staan er meer als 1. En 1 blok is toch genoegwillow schreef:valt tegen hoor wat hij op het moment heeft staan, ik zou maar al te graag achteraf naar hem toe gaan maar ik blijf geen geld in die clio pompen, denk dat ik hem maar ga verkopen aan een sleutelaar ofzo, dan ken ik tenminste eindelijk een beetje gaan sparen voor iets anders

Beter gewoon effe rustig leven en goede gereviseerde motor in de Clio hangen.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
alle tips die lijden naar een goede motor zijn welkom, maar ben niet van plan om dr 3000 euro in te pompen voor een 2 liter, ook al is het zo aantrekkelijk
ik wil die auto gewoon voor zo min mogelijk weer goed rijdend hebben. ik heb er weinig vertrouwen in dat het volgende blok van die gozer wel in orde is....en geld teruggeven komt niet in zijn boekje voor volgens mij, helaas.
ik wil die auto gewoon voor zo min mogelijk weer goed rijdend hebben. ik heb er weinig vertrouwen in dat het volgende blok van die gozer wel in orde is....en geld teruggeven komt niet in zijn boekje voor volgens mij, helaas.
het probleem is alleen dat mijn positieve ervaringen met gereviseerde motoren opeens ver te zoeken is. haha, ik heb nu 3000 uitgegeven en uiteindelijk heb ik nog niks, ja een goede versnellingsbak maar daar heb ik ook niks aan als ik niet kan rijdenAlex Los schreef:Ben er van de week nog geweest er staan er meer als 1. En 1 blok is toch genoegwillow schreef:valt tegen hoor wat hij op het moment heeft staan, ik zou maar al te graag achteraf naar hem toe gaan maar ik blijf geen geld in die clio pompen, denk dat ik hem maar ga verkopen aan een sleutelaar ofzo, dan ken ik tenminste eindelijk een beetje gaan sparen voor iets anders![]()
Beter gewoon effe rustig leven en goede gereviseerde motor in de Clio hangen.
ik wil gewoon rijden man met die clio...blijft toch leuk, hij staat nu al weken stil zonder resultaat...hij heeft gister 1 minuut gedraaid en toen was het over en sluiten

geld niet terug? amai. dan mag hij toch ofwel zorgen dat hij je ASAP van een fatsoenlijk blok voorziet en anders toch echt wel je geld terug EISEN. laat je niet doen. ok je kan pech hebben bij een particuliere (tweedehandse) aankoop, maar dit kan echt niet door de beugel.
die eikel zit nou van jou centen op vakantie naar amerika, en jij zit met een niet werkend blok te koekeloeren... zou het terug EISEN.willow schreef:alle tips die lijden naar een goede motor zijn welkom, maar ben niet van plan om dr 3000 euro in te pompen voor een 2 liter, ook al is het zo aantrekkelijk
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
inderdaad.
op dit forum is er wel genoeg over gezegd, niemand wil hem de grond inboren ofzo. maar hij moet wel redelijk blijven. OF een goede motor, OF geld terug.
op dit forum is er wel genoeg over gezegd, niemand wil hem de grond inboren ofzo. maar hij moet wel redelijk blijven. OF een goede motor, OF geld terug.
-
Ik heb een vraagje: Ik wil mijn achterwisser eraf halen omdat dit er een stuk "cleaner" uitziet en aangezien het tog nooit regent
maar hoe krijg ik die eraf en hoe krijg ik dat "roosterpaneel" van de achterklep eraf?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zit geklikt, als het goed is.Cleaned_Clio_16v schreef:Ik heb een vraagje: Ik wil mijn achterwisser eraf halen omdat dit er een stuk "cleaner" uitziet en aangezien het tog nooit regentmaar hoe krijg ik die eraf en hoe krijg ik dat "roosterpaneel" van de achterklep eraf?
Project: GTT Blue Sport
-
Oke thnx ga er meteen aan beginnen. 

-
Weet iemand of de stuurkogels naar voren of achter moeten wijzen?
Ze maken namelijk een bochtje, en nu weet ik niet welke links en welke rechts moet.
Een fototje is altijd duidelijker: KLIK
Dit zou volgens h-base de linker zijn, dus dan moet hij naar achter wijzen, maar ik wil het even zeker weten
.
Ze maken namelijk een bochtje, en nu weet ik niet welke links en welke rechts moet.
Een fototje is altijd duidelijker: KLIK
Dit zou volgens h-base de linker zijn, dus dan moet hij naar achter wijzen, maar ik wil het even zeker weten

huh
staat ook op het doosje hoor
ze moeten er i.e.g. van onder naar boven in
staat ook op het doosje hoor

ze moeten er i.e.g. van onder naar boven in

ik moet weer eens een homokineet rubber vervangen. normaal deden we dan een soort toeter om de homokineet en schuiven het rubber zo over de homokineet heen, maar nu hoorde ik net van de garage dat je ook de homokineet los kunt slaan met een wat dikkere hamer. klopt dat ook bij clio???
als het goed is zitten die geklikt... (kortom, pas op dat ze niet afbreken...)