Ik stel voor Haas... kan ie vast naar Arnhem komen voor de 16VMartijnG schreef:Als ik nou bier drink...wie neemt dan mijn GT mee naar huis?
whehe laat maar komen die reacties

Edit: sorry ik bemoei me weer met zaken die niet aan mij zijn gevraagd

Ik stel voor Haas... kan ie vast naar Arnhem komen voor de 16VMartijnG schreef:Als ik nou bier drink...wie neemt dan mijn GT mee naar huis?
whehe laat maar komen die reacties
Marieke schreef:Edit: als je nou perongeluk tegelijk thuis komt met dat wij naar stad gaan kunnen we je nog wel ff oppikken (vrijwilligers??? Nee??) Nou, dan moet ik het maar doen hè?!
MartijnG schreef:Als ik nou bier drink...wie neemt dan mijn GT mee naar huis?
Yep, ik weet nog wel 'een plekje' waar je het gratis kan doenMartijnG schreef:De GT is al wel een beetje in Duitse-stijl![]()
Nee ff serieus, als er nog meer mensen na FNO de stad ingaan dan wil ik best mee...maar is er ergens fatsoenlijk te parkeren zonder 20 euro ofzo af te tikken?
Achter het station?Marieke schreef: Ik weet nog wel 'een plekje' waar je het gratis kan doen
Kijk das nou nog eens gezelligGJ schreef:Ik kom ook wel ff naar de stad
We zouden toch malt bier proberen?Marieke schreef:Met een glaasje zoete ranja
zeker bij mij voor de deurMartijnG schreef:Achter het station?Marieke schreef: Ik weet nog wel 'een plekje' waar je het gratis kan doen![]()
Hahaha dat probleem heb ik ookMartijnG schreef:Owja, iemand een adresje waar het ook alweer precies is in Niftrik? Ben er nu één keer geweest maar weet niet precies meer waar het nou precies was
niemand?+Clio16v+ schreef:weet iemand waar je hier in de regio nijmegen total quartz 7000 10w40 kan kopen in 5 liter jerrycans? moet weer wat olie erin smijtenen heb geen zin om meer te betalen voor de 1 liter variant.