nee, ho, stop nu nog niet! Je tantje zit nog ff te fno-en en GJ een verjaardagshoedje op zijn kop te zetten....GJ schreef:Vind ik ook gewoon terugduwen

2 clio's 16v erbij??+Clio16v+ schreef:haha nee heb altijd 1 plus ervoor en 1 plus erachterheb nog iets leuks gehaald wat gelinked is naar mijn forum naam... rara wat
volgens mij worden de pauls ook verdeeld met paul 16 en paul 19
wat voel ik me toch jong bij jouMarieke schreef: andere Paul is bij mij Paul 19![]()
dat sop komt vanzelf.............Marieke schreef:Staat genoteerd...en wat moet er gewassen worden? Dan houd ik rekening met het aantal liters sop
FNO-ers praten altijd in inches toch?Merijn schreef:Ik dacht dat het om de lengte van je geslacht ging...
in milimeters!
wat wil je met een meid die zichzelf op msn s-NIK-kel noemtHaas schreef:dat sop komt vanzelf.............Marieke schreef:Staat genoteerd...en wat moet er gewassen worden? Dan houd ik rekening met het aantal liters sop
s-MIK-kel man dutsPaul1916v schreef:wat wil je met een meid die zichzelf op msn s-NIK-kel noemtHaas schreef:dat sop komt vanzelf.............Marieke schreef:Staat genoteerd...en wat moet er gewassen worden? Dan houd ik rekening met het aantal liters sop![]()
een kruisje voor op je grafzerk?+Clio16v+ schreef: heb nog iets leuks gehaald wat gelinked is naar mijn forum naam... rara wat
Marieke schreef:EDIT: fucker
Samen delen met twee rietjes??Marieke schreef:Nou Martijn, ik ook niet hoor...dus dan gaan we samen wel aan een tafeltje zitten met ons glaasje ranja![]()
gaylords drink malt!!MartijnG schreef:...doe mij maar een malt biertje
Als het maar naar bier smaaktHaas schreef:gaylords drink malt!!MartijnG schreef:...doe mij maar een malt biertje
![]()
Ik dit allemaal helemaal prima vindHaas schreef:@Martijn: helemaal geweldig![]()
wilde ze al halen bij brezaap met een baal korting, maar goed...als jij ze bij renault haalt, oook goei, vier stuks clio16V ph I. Kom je ze dan ook brengen bij marieke (in arnhem)?