Het kwam er zaterdag nacht toch wel uit de vermoeidheid, was achter de xbox in slaap gevallen (na het stappen)Haas schreef:jij brak?!?!?
ik stond om 8.15u al weer naast mijn bed hoor....althans, zwalkend naar de doucheNuchter was ik niet echt na 4 uurtjes karige slaap.
maar goei, was gezellig, maar das uiteraard zo met mij erbij
Frits schreef:Owkee,
na al het race geweld van gister, begint het weer zo te kriebelen dat het tijd wordt om weer aan de slag te gaan.
Anders gezegd, Vrijdag ben ik in Velp te vinden. De liefhebbers weten de weg, voor de rest een PM![]()
![]()
Wie wil mag komen helpen, of anders alleen langs voor een bakkie kan ook... Koeken enz wordt voor gezorgd
Heel goed idee! Ik krijg al zin door de fotoGabri van der Veen schreef:ieen fijne BBQ (bij mooi weer)
[img]http://img442.imageshack.us/img442/8026/dsc05171zu8.jpg[/img]
zal maar weer een aantal flessies meenemenGJ schreef:Wel jammer dat de Friese Cola zo laat kwam
Marieke, welk gedeelte moet vervangen worden?Clio lady schreef:Of met zijn allen helpen een nieuwe kabelboom in mijn Clio te frutten en dan verzorg ik de BBQ... maar dan uiteraard op een andere dag zodat Frits niet benadeeld wordt.
Anders moet ik even kijken dat ik je op kom halen of ietsMartijnG schreef: Als ik die k*%$e GTT volgende week nou eens rijdend heb, dan kom ik ook wel langs
De hele motorboomFrits schreef:Marieke, welk gedeelte moet vervangen worden?Clio lady schreef:Of met zijn allen helpen een nieuwe kabelboom in mijn Clio te frutten en dan verzorg ik de BBQ... maar dan uiteraard op een andere dag zodat Frits niet benadeeld wordt.