Oude van Kier, toch?AnthonyR schreef:Donderdag middag kwam ik een zilvergrijze megane coupe tegen, verlaagd , bodykit en rtc stickers erop. Was bij het Gemeente huis in Gorinchem
Is wel in die regio verkocht jahPaul1916v schreef:Oude van Kier, toch?AnthonyR schreef:Donderdag middag kwam ik een zilvergrijze megane coupe tegen, verlaagd , bodykit en rtc stickers erop. Was bij het Gemeente huis in Gorinchem
die is dacht ik van de eigenaar vanSlebber schreef:Vandaag bij de Renault dealer in Alblasserdam, een Renault 5 Turbo 2, met de bak eronderuit. Heb er nog even bij staan kijken. Leuk ding hoor
Staat dus al in het register- Alpine blauw (phase1, Oosterbeek)
Ik denk dat ik al weet welke dat isMarieke schreef:Zondagmiddag rond 12.45 bij de Total in Oosterhout (gld) een felgroene GTT: RX-64-TD .
Edit: begin nu te twijfelen of dit wel het goede kenteken bij de goede auto is... Heb er twee gezien nl. maar het ene kenteken niet goed opgeslagen in m'n foon
Nou, hij was iig groen
Na even gekeken te hebben in je project topic voor foto's zie ik dat het je ex-megane was...Kier schreef:Is wel in die regio verkocht jahPaul1916v schreef:Oude van Kier, toch?AnthonyR schreef:Donderdag middag kwam ik een zilvergrijze megane coupe tegen, verlaagd , bodykit en rtc stickers erop. Was bij het Gemeente huis in Gorinchem
Ah, rijdt dat apparaat hier in de buurt?AnthonyR schreef:Na even gekeken te hebben in je project topic voor foto's zie ik dat het je ex-megane was...Kier schreef:Is wel in die regio verkocht jahPaul1916v schreef:Oude van Kier, toch?AnthonyR schreef:Donderdag middag kwam ik een zilvergrijze megane coupe tegen, verlaagd , bodykit en rtc stickers erop. Was bij het Gemeente huis in Gorinchem
Zag er overigens goed uit
Tja... dat kan mijn collega ook niet weten, die denkt misschien dat alles wat blauw is met gouden wielen een Willie isMarieke schreef:Wie weet is het wel de bij Paul (clio) en mij bekende PR-BF-14Clio lady schreef:Vanmorgen rond half 12 heeft mijn collega in het centrum van Nijmegen een Clio Williams gespot... geen verdere gegevens bekend.![]()
![]()
Een nep williams
De persoon na jou is er niet echt zuinig op geweest zo te zienMark Coupe schreef:Ja geheel onbekend istie niet maar wel leuk om mijn eerste
auto'tje zo terug te zien(beetje zonde van de kapotte onderlip
)
KLIK!
Zo das wel een hele langen link
Aangepast door Chris
Ja had de tranen in de ogen staan toen ik dat zagTim_Coupe schreef:De persoon na jou is er niet echt zuinig op geweest zo te zienMark Coupe schreef:Ja geheel onbekend istie niet maar wel leuk om mijn eerste
auto'tje zo terug te zien(beetje zonde van de kapotte onderlip
)
KLIK!
Zo das wel een hele langen link
Aangepast door ChrisBeetje jammer Mark...