Same hereSander de Bruin schreef:Ben blij dat ik het niet meer doe
precies!Jacco Osté schreef:Sloom?![]()
Gast, als iedereen een jaartje taxichauffeur zou spelen zou het een stuk harder opschieten in dit kikkerlandje
Komt bekend voorSander de Bruin schreef:Zover heb ik het niet eens laten komen, heb 1,5 jaar fulltime gereden, en toen had ik wel genoeg patienten in mijn auto gehad.
(Reed denk ik voor 90% ziekenfondsritten)
* Zal Den Haag wel weer zijn-->Edward(ForeverYoung) schreef:Ah ja, ik snap. Klinkt aardig belachelijk allemaalZo'n iemand die dat op kantoor wel allemaal even bedenkt en in elkaar knutselt, maar dus totaal geen rekening houdt met praktijk-omstandigheden (examen in een plaats waar je nooit komt dus)
Maareh, theorie is toch niet zo heel moeilijk? Heb dat boek wel eens ingekeken bij m'n neef, die nu na een aantal jaar overigens ook van de taxi af is en weer gaat leren voor iets administratiefs..
Andere discussie, maar is idd wel een kwestie van durf.. Ik voeg liever in met 120 of hoger, dan met 'snelheden' van 60 of 80... F*cking gevaarlijkHaas schreef:durft in te voegen met 80
Haas schreef:precies!Jacco Osté schreef:Sloom?![]()
Gast, als iedereen een jaartje taxichauffeur zou spelen zou het een stuk harder opschieten in dit kikkerlandje
trage stinkhonden hier op de weg allemaal... Echt, alles wat langzamer dan 120 rijdt op de linker baan, durft in te voegen met 80 en in de kom 50 en langzamer rijd...... opknopen, guillotine, nekschot....boeie, als het de weg maar af is!!!
zo...weer mijn ei kwijt na een dag snelwegfrustratie. Nu kan ik rustig slapen gaan... Trusten he
in opeinde (what's in a name?!) parkeren ze 'm gelijk maar helemaal beneden heb niemand er last vanLuco/Alpine-racer schreef:hier nog zon lomperd![]()
was net op de A 58 bij rilland
die zeeuwen kennen niet eens rechtdoorrijden![]()
![]()
![]()
![]()
dan kom je even een bakkie doenHaas schreef:ben benieuwd wathet wordt, straks naar huis rijden...beide kanten van de A59 afgesloten
vanmorgen om 6.35u weggereden in nijmegen, om 8.55u in waalwijk. Er was gewoon geen doorkomen aan......
zoals ik paar weekjes terug op de A67.Haas schreef:ben benieuwd wathet wordt, straks naar huis rijden...beide kanten van de A59 afgesloten
vanmorgen om 6.35u weggereden in nijmegen, om 8.55u in waalwijk. Er was gewoon geen doorkomen aan......
ja...normaal wel, maar vanmorgen stond elke weg die ik maar zag en probeerde zo vast als een huis. Van Oss tot aan Nieuwcuijk heb ik niet harder dan 30 gereden..Egon schreef:binnenweggetjes zijn best leuk daar
goed aanbod, maar moet vanavond om 19.00u in nijmegenzijnLuco/Alpine-racer schreef:dan kom je even een bakkie doen
pontje over en klaar
die ken ik ook ja, zelfde laken een pak...Riël Notermans schreef:5 uur vertrokken, 10 uur thuis.
je kunt toch de kosten qua reistijd en dergelijke uitrekenen, en de eventuele potentiele arbeid in de toekomst? en dat afwegen tegen de andere klant?moeilijk moeilijk