Even een geintje tussendoor. Je kan niet de hele tijd serieus blijven.MartijnG schreef: Laten we het erop houden dat ik er zelf ook vaak zat

ik ben altijd serieusEgon schreef:goh zijn we wel eens serieus dan
ff in mijn agenda kijken dan wanneer dat is....WouterW schreef:Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.Luco/Alpine-racer schreef:ik ben altijd serieusEgon schreef:goh zijn we wel eens serieus dan
je bent al gestraft wouter haha 11.12 uurWouterW schreef:Daarom ging het aansluiten bij de KPN ook fout toch Luco?
Ze wisten niet dat je serieus was
Luco/Alpine-racer schreef:je bent al gestraft wouter haha 11.12 uurWouterW schreef:Daarom ging het aansluiten bij de KPN ook fout toch Luco?
Ze wisten niet dat je serieus was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd handig voor in bejaardehuizen, dan ruimen ze elkaars troep gewoon op.Maarten schreef:Als je nix te doen hebt dan verzin je toch iets
:w6:Maarten schreef:Als je nix te doen hebt dan verzin je toch iets
WouterW schreef:Die man die daar staat te vegen kan je wel helpen met aanduwen.
Of een bon geven voor fout parkeren.Edward(ForeverYoung) schreef: Maareh, Luco, ik zie dat dus ook helemaal voor me, gewoon doodleuk achter het stuur stappen, de motor start, en met het wrak weg rijdenMooie manier om nog es in 't nieuws te komen
@Egon: ik krijg gewoon die associatie als ik die sleutel zo zie zitten...
harde klap met rubberen hamerHaas schreef:weet iemand een slaapverwekkend middel?
anders kan ik zo niet slapen gok ik zo........
Ik heb hier nog 2 vitrinekasten vol staan met Mini's (die Engelse roestbakken, ouwe hobby van me) die moeten nog eens worden afgestofd.Haas schreef:weet iemand een slaapverwekkend middel?
anders kan ik zo niet slapen gok ik zo........