weitec is overhet algemeen een prima merk. Bovendien zit er niet zo heeeeeel veel verschil in weggedrag bij een setje veren, dat merk je meer bij schokdempers.
ja, oke, snap wat je bedoeld. Ik heb mijn vorige clio met apex veren verlaagd, dat viel in het begin ook tegen, maar na een paar weekjes wasie mooi ingezakt. Zelfde bij de intraxx veren van de mr2 van een maatje van me...
Afgelopen zaterdag toen mijn auto op de brug stond gelijk gezien waarom de mijne niet verlaagd gaat worden. Alle twijfel is nou weg genomen. Men voorbumper zit aan de onderkant vol met krassen en punten waar de lak weg is. Zo te zien drempel werk en dan is ie nog onverlaagd. Tuurlijk geef toe laag mooier is maar no way laat hem zo
Mike (spitsoor) schreef:Afgelopen zaterdag toen mijn auto op de brug stond gelijk gezien waarom de mijne niet verlaagd gaat worden. Alle twijfel is nou weg genomen. Men voorbumper zit aan de onderkant vol met krassen en punten waar de lak weg is. Zo te zien drempel werk en dan is ie nog onverlaagd. Tuurlijk geef toe laag mooier is maar no way laat hem zo
wat een onzin man!! Die patrol van Luco is lager dan die terreinbak van jou...... Gewoon je rijstijl aanpassen, niets aan de hand. Een megane heeft een veel grotere overhang dan die cliko van jou en daar rijden ook mensen rond met meer dan 60mm verlaagd. Ferdy heeft ook 1 keer een foutje gemaakt, maar dat leer je snel genoeg, gewoon je rijstijl aanpassen........
ik vind eigenlijk dat me clio iets naar beneden staat aan de achterkant dus die zou ik een stukje willen verhogen..de achterkant hoort toch altijd iets hoger te staan dan de voorkant
klopt het dat je die as iets omhoog kan liften en dan kan vastzetten??
ik vind eigenlijk dat me clio iets naar beneden staat aan de achterkant dus die zou ik een stukje willen verhogen..de achterkant hoort toch altijd iets hoger te staan dan de voorkant
klopt het dat je die as iets omhoog kan liften en dan kan vastzetten??
Haas schreef:ja...VEEEEEEEEEEL!! net als krassen op je uitlaat....
Haha moet je eens onder mijn bumper kijken...slappe vervangingsveren en ook nog eens 2 handen ruimte tussen de bumper en de grond. En nog voor elkaar gekregen krassen en scheurtjes in de bumper te maken.
Gewoon stugge dempers/schroefset en voorzichtig over de 'heuvels'
ik heb sinds vandaag mijn APEX setje eronder zitten van 60mm... maar ik merk hier nog niet veel van.. is het mogelijk dat de veren eerst nog "ingereden" moeten worden, om hem verder te laten zakken, of hoe zit dat.. ik zie nauwelijks dat ie is verlaagd
'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
normaal duurt het ff voor het zich allemaal netjes zet.. maar als hij nauwelijks lager is, hoeveel wassie daarvoor verlaagd dan? -40mm minus een winding?