daar ben ik het wel mee eens. dan zou je al je hele auto in radical stijl moeten maken sideskirts, motorkap, achterbumper enz enz enz.Paul1916v schreef:Paraat!sneeuwschuiven, geen probleem
Mag ik nog wel even zeggen dat ik die voorbumper totaal niet vind passen bij de lijnen van een clio!
Dat komt eind februari of maart. Let maar op.Dennis_16v schreef:joh, dat maakt verder niet veel uit, maar het moet niet zo zijn dat dadelijk de bumper niet past, omdat de verlaging te drastisch is
en qua sneeuwschuiven, ik heb nog geen sneuuw gezien dit jaar
ben benieuwd.. sneeuw begin maartWouterW schreef:Dat komt eind februari of maart. Let maar op.Dennis_16v schreef:joh, dat maakt verder niet veel uit, maar het moet niet zo zijn dat dadelijk de bumper niet past, omdat de verlaging te drastisch is
Ik sluit me wel aan wat de andere heren zeggen trouwens.
toen ik begin m'n clio had wou ik er ook van alles op hebben, maar vindt zelf een rs bumper mooier want. radical vindt ik net een beetje over the top.Dennis_16v schreef:ben benieuwd.. sneeuw begin maartWouterW schreef:Dat komt eind februari of maart. Let maar op.Dennis_16v schreef:joh, dat maakt verder niet veel uit, maar het moet niet zo zijn dat dadelijk de bumper niet past, omdat de verlaging te drastisch is
Ik sluit me wel aan wat de andere heren zeggen trouwens.![]()
maargoed jullie houden meer van het strakke, flink verlagen, evt een onderlipje erop en klaar.. ik ben meer n tupperware ventje
en daar gaat t om, tuurlijk ik vind een orginele verlaagde clio ook mooi, maar ik vind zo'n bumpertje net wat meer hebben...ygkremer schreef: Niet beledigend bedoeld overigens, wat jij mooi vind is je eigen style
ja gelukig zijn we niet allemaal het zelfde heDennis_16v schreef:en daar gaat t om, tuurlijk ik vind een orginele verlaagde clio ook mooi, maar ik vind zo'n bumpertje net wat meer hebben...ygkremer schreef: Niet beledigend bedoeld overigens, wat jij mooi vind is je eigen style
Die clio van Ktec vind trouwens ook ergdie sideskirts
ik dacht zelf ook ooit ergens op het net zo'n los stuk te hebben gezien. maar jah waar??-PAZ- schreef:enkel die bocht zal van bosal ofzo toch ook wel te krijgen zijn voor niet al te veel geld denk ik
als je dat zou willen doen ben ik je eeuwig dankbaar-PAZ- schreef:zal strax eens in het bosal boek kijken voor je als ik terug op mijn werk ben, mischien kan ik het bestel nr wel vinden voor je
dat heb jij dus ook al nodigJ-P-S schreef:dat is dus precies het stuk wat ik nodig heb... denk niet dat het los te krijgen valt.
maarja, ik heb er ook een nodigen anders flex ik de sebring gewoon kapot