en het een renault isKier schreef:als jullie een budget van om en nabij de 7000 eurie zouden hebben. Wat zouden jullie dan kopen? Met in het achterhoofd dat ie een beetje zuinig moet zijn 1 op 14 minimaal. en een bouwjaar van 2000 of jonger.

en het een renault isKier schreef:als jullie een budget van om en nabij de 7000 eurie zouden hebben. Wat zouden jullie dan kopen? Met in het achterhoofd dat ie een beetje zuinig moet zijn 1 op 14 minimaal. en een bouwjaar van 2000 of jonger.
Maak nu te veel km. Coupe is niet echt zuinig in het gebruik. Dus moet eigenlijk kiezen tussen of de coupe weg of de 5.Ivo8hoven schreef:Wrom gaat die Coupe eigenlijk weg Kier...? je weet nu wat je hebtKier schreef:polo![]()
206 heeft mn vriendin al... dus die hoef ik niet![]()
clio staat al op het lijstje
zat zelf ook nog aan een saxo vts te denken... weet alleen niet of dat nog een beetje zuinig rijd
Moet je minstens 1 keer per jaar ff doen.Kier schreef:hehe ik tjek meestal steeds dezelfde topics en deze hoorde daar nog niet bijMerijn schreef:Gefeliciteerd nog, Kier... Ik geloof dat je het verjaardagentopic effe gemist hebt.
Hoest nou. zag je nog rijden vandaag maar klonk redelijk stil. Je reed de ringdijk op. Heb je uitlaat al laten fixen?rasit.. schreef:Nee dat is het luchtverontreinigingslampje ofzo.. Die springt af en toe aan.
je richtingaanwijzer staat nog aanrasit.. schreef:Zo klinkt mn rs als de uitlaat is afgebroken![]()
Ik heb me wel ingehouden want het werd m'n oortjes teveel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=O5QwfKbecEI
wel voor de honda.Erik (Schepjes) schreef:Vind jij dat lollig ?!
Riël schreef:Van de ClubCinq gejat .. maargoed
http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePe ... ed&search=
![]()
![]()
Ja vanmiddag laten fixen.. Vroeg nog wel of ik het geluidje mocht houden maar dat ging helaas nietP@TB@D schreef:Hoest nou. zag je nog rijden vandaag maar klonk redelijk stil. Je reed de ringdijk op. Heb je uitlaat al laten fixen?rasit.. schreef:Nee dat is het luchtverontreinigingslampje ofzo.. Die springt af en toe aan.
Nee, ik hield mij voor de verandering gewoon eens aan de regels door overal netjes richting aan te gevenFerdy schreef:je richtingaanwijzer staat nog aanrasit.. schreef:Zo klinkt mn rs als de uitlaat is afgebroken![]()
Ik heb me wel ingehouden want het werd m'n oortjes teveel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=O5QwfKbecEI
Helaas de verkeerde site geblokt Antony.. Je kan nog steeds hier op....AnthonyR schreef:Ik drukte perongelijk bij een site dat die die moest blocken, hoe maak ik zoiets ongedaan in Mozilla?
lekker toevallig weer. zat vandaag precies aan het zelfde te denken.MikeVV schreef:`FF voor de kenners een vraag: soms zie ik in een post 'klik"staan maar dan in het blauw.
Als je daar dan ook op klikt word je naar een internet site gelinkt.
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar????
Dus i.p.v de gehele link alleen het woordje klik ( of iets anders)
Bedankt man!!!
Dat ga ik ff op me gemak doorlezen, bedanktJeroen schreef:Klik hier voor wat er nog meer kan
twee keer de site openen en een reply maken in het tweede venster en uit het eerste vensters de quotes kopieeren en plakken in je tweede venster-PAZ- schreef:staan wel leuke dingen in, maar wat ik zo snel niet zag staan is het qouten van meerdere post in 1 nieuwe post van jezelf. als je begrijpt wat ik bedoel![]()