nou, daar was het moment dan toch aangebroken om haar naar haar nieuwe onderkomen te verplaatsen. Maandagavond al begonnen met het ophalen van het vervoer en de clio in elkaar zetten. Sloten, deurvangers, kofferklepslot enz lagen er allemaal uit, dus die ff teruggezet. Ook de voorschermen moesten erop en de motorkap. Deurrubbers teruggezet voor antiklapperpreventie. Toen zag het er ongeveer zo uit:
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060147.jpg[/img]
Toen werd t tijd haar maar eens op te laden. Samen met me vader en een flink lampie ging t begin goed.
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060151.jpg[/img]
maar ja, wie laag wil zijn, moet afzien, dus waarempel...het pastte niet.
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060152.jpg[/img]
Ding er weer afgezet, rijplaten wat verhoogd met wat blokken en planken en toen pastte t ...... nét!
ff vastsnoeren dat apparaat....
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060153.jpg[/img]
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060156.jpg[/img]
Mijn vader doet nog ff haar dekentje toe voor de nacht....
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 060158.jpg[/img]
Daarna lekker gaan pitten en de volgende morgen weer vroeg op. Clio tevoorschijn getoverd en de laatste dingen nagekeken, toen was t wachten op Paul, die stond in de file.
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070160.jpg[/img]
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070162.jpg[/img]
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070163.jpg[/img]
Eerste stop was MCC, Veghel.
Ding afgeladen en in de brug gehangen. Torsieassen moesten eruit, want hij was zo laag, dat het uitrolapparaat er niet tussenpaste

[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070165.jpg[/img]
Eerst een begonnen met de rechterkant. Hier is een klein stukje van de rand omgerold:
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070166.jpg[/img]
Helaas werd al snel duidelijk dat de schermen niet zo breed zouden worden als ik graag had gewild. De wens was ongeveer een centimeter breder aan de bovenzijde, maar dat is niet mogelijk, aangezien er niet bepaald kan worden waar het plaatwerk knikt. Nouja, zover mogelijk was het devies

Enige oplossing zou zijn, plaatwerk losslijpen in repen snijden en dan gezet weer aan elkaar lassen, waardoor er meer ruimte ontstaat, maar dat leek me geen goede oplossing. Vooral niet gezien de roestduivel toch wel renaultminded is....
Hier is het resultaat redelijk te zien. Randje is superstrak, dus dat loopt de band niet meer in en scheelt 5 a 6 mm. Verder is het scherm ietsje breder geworden. Twas niet helemaal zoals ik in gedachten had, maar vind het wel superstrak geworden.
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070170.jpg[/img]
Resultaat is slecht te zien op de foto helaas.....
Hier het linker scherm ter vergelijk van voor (onderstaand) en na (bovenstaand)
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070171.jpg[/img]
Daarna netjes de boel teruggezet, omhoog gemonteerd (handiger bij t spuiten en op de oprijwagen

[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 070172.jpg[/img]
Vervolgens naar mijn werk gereden waar we haar hebben achtergelaten onder een mooi zijltje.
Paul, bedankt voor een dagje lol, hulp en gezelligheid

MCC bedankt voor de pogingen om mijn wielkasten mooi te maken. Prima gelukt

AANRADER

Renault Dealer Coppes in Bergharen, bedankt voor het lenen van het vervoermiddel
