[Clio GT Turbo]Remmerij perikelen
dat laat ik nog even in het midden 

geen roze of pimpelpaars ofzo hoor... 

-
- Contacteer:
Haas schreef:dat laat ik nog even in het midden

Of wordt een beige-tintje

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
ben dit topic al ff aan t volgen, echt benieuwd naar het eindresultaat, dat wordt een vette bak!!
dat is wel de bedoeling ja 
kan niet wachten tot ik m eindelijk kan gaan gebruiken, zit al ff wat tijd en al heel wat geld in.. En helaas is dat nog niet ten einde
heb wel wat plannen op non actief gezet, dus lassen, spuiten en opbouwen met wat ik heb. Motortje fatsoenlijk aan de pruttel krijgen, inrijden enz. Volgend jaar weer tijd om tussendoor t een en ander te doen.
ben alleen nog wel dringend op zoek naar een 16V voorbumpertje. Normaal wordt je er mee doodgegooid, nu is er niets te vinden

kan niet wachten tot ik m eindelijk kan gaan gebruiken, zit al ff wat tijd en al heel wat geld in.. En helaas is dat nog niet ten einde

heb wel wat plannen op non actief gezet, dus lassen, spuiten en opbouwen met wat ik heb. Motortje fatsoenlijk aan de pruttel krijgen, inrijden enz. Volgend jaar weer tijd om tussendoor t een en ander te doen.
ben alleen nog wel dringend op zoek naar een 16V voorbumpertje. Normaal wordt je er mee doodgegooid, nu is er niets te vinden

ik wou dat ik er ook zoveel van kon... nuja ben alvast goed op weg met mijn avondcursus automechanica 
als ik een bumpertje tegenkom zal ik je ff iets laten weten!

als ik een bumpertje tegenkom zal ik je ff iets laten weten!
dis ook me eerste keer hoor 
maar gewoon veel vragen en lang erover doen (gaat me goed af, dat laatste
)... Btje hulp hier en daar.
en ach ja, je rolt er een btje in, ik heb dat ding gekocht met: ff de achteras wisselen en de remmen fixen. Das ongeveer t enigste wat ik nog niet voor mekaar heb
Wel alles liggen, maar wel allemaal los.. 

maar gewoon veel vragen en lang erover doen (gaat me goed af, dat laatste

en ach ja, je rolt er een btje in, ik heb dat ding gekocht met: ff de achteras wisselen en de remmen fixen. Das ongeveer t enigste wat ik nog niet voor mekaar heb

Tja, als je eenmaal ergens aan begint
Respect hoor! Vooral het schuurwerk

Respect hoor! Vooral het schuurwerk

haha...daaaaar heb ik zelf ook nog wel wat van staan 
maaruh...wat schuift t?

maaruh...wat schuift t?

wanneer? zo snel mogelijk 
moet nog wat randjes schuren die nog wat tijd in beslag zullen nemen en de motorruimte nog in orde maken. Dan kan de auto vast naar de spuiter, bumpers en deurstrips moet ik nog polyesteren.
Maar donderdagavond eerste Fa's MR2 strippen en vrijdag overdag ook, die gaat ook voor een nieuw laklaagje. Die is alleen zo rijk, dat hij alles laat doen

moet nog wat randjes schuren die nog wat tijd in beslag zullen nemen en de motorruimte nog in orde maken. Dan kan de auto vast naar de spuiter, bumpers en deurstrips moet ik nog polyesteren.
Maar donderdagavond eerste Fa's MR2 strippen en vrijdag overdag ook, die gaat ook voor een nieuw laklaagje. Die is alleen zo rijk, dat hij alles laat doen

bling bling money aint a thing... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Pff dat schuren/plamuren is idd een kl*%$ werk...k heb destijds alleen me voor en achterbumper gedaan maar dat viel al niet mee! Mjaa veel succes er nog mee en ik ben erg benieuwd naar het resultaat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 5-6023.jpg[/img]
Ligt die van jou nog lager Martijn?

Ligt die van jou nog lager Martijn?
-
- Contacteer:
Zo dan dat schilt dan een behoorlijk stukkie
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
denk t nog iets. Als dit 13" is wel in ieder geval dan...
Vanavond bij RB even een setje cupspiegels opgehaald 
![Afbeelding]()

wel gehad, nog niet gelezen..zal ik ff doen 

weet t.....Robke schreef:NNNEEEEEEEEEEE!!!!!!!![]()
maar toch komen ze erop

afgelopen vrijdag weer wat verder geschuurd aan me clio. Niet heel veel tijd gehad ivm de MR2 van een vriend van me, maar toch de hele achterkant afgekregen. Nu komende week de deurlijsten afmaken en de achterklep aan de binnenkant nog een stukje. Motorruimte doe ik denk ik bij de lasser..moet even kijken hoe het uitkomt met transport naar de lasser, spuiter en wielkastenroller

-
plz niet die spiegels
:( :
verder wordt t nog wel wat
. ben heeel benieuwd naar de kleur :V

verder wordt t nog wel wat

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
zeker wel die spiegels... 
en de kleur wordt......: ..
had ik toch bijna verraden

en de kleur wordt......: ..

had ik toch bijna verraden

-
- Contacteer:
Haas schreef: en de kleur wordt......: ..![]()
Ferrari-rood