klik
miss heeft iemand al zijn toetsenbord knopjes omgewisseld
ziet hij er misschien zo uit.MartijnG schreef:Ik ken iemand die bij een Nederlands bedrijf werkt, die aan de nieuwe Twingo bezig is![]()
ik ook...meerdere!MartijnG schreef:Ik ken iemand die bij een Nederlands bedrijf werkt, die aan de nieuwe Twingo bezig is![]()
ik heb me oude een keer schoongemaakt. Van dat vogelkooizand erin (een derde vol), dop erop, openingen dichtducktapen en paar minuten in zo'n tril apparaat zetten om verf mee te mengen. Wordt niet helemaal als nieuw, maar wel super verbetering!!Luco/Alpine-racer schreef:waarmee krijg je nu je koelvloeistofpotje weer mooi wit
dacht het ergens gelezen te hebben maar weet niet meer waar?
Was jij dat RonnieHaas schreef:heb m afgegeven bij de praxis 's morgens, die gast ff 5 eu toegestopt en gezegd: tot eind van de middag. toen begreep hij t wel...
Haas schreef:
ik heb me oude een keer schoongemaakt. Van dat vogelkooizand erin (een derde vol), dop erop, openingen dichtducktapen en paar minuten in zo'n tril apparaat zetten om verf mee te mengen. Wordt niet helemaal als nieuw, maar wel super verbetering!!
Mike (spitsoor) schreef:Even een vraag is het vervangen van een portier en eventueel overzetten van elektrische ramen en centrale vergrendeling makkelijk?
En weet iemand toevallig ergens een megane hatchback waarvan de rechter voor en achterportier nog heel zijn op een sloop staat? De kleur liefst dat megane blauw(donkerblauw)