ACT: 5 GT Turbo.
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Hierbij een klein vraagje over een 5 GTT. Wat kost zo'n bak nou aan wegenbelasting en WA verzekering per maand??
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
68 per kwartaal voor houderschapsbelasting
15 euro per maand aan verzekering.
15 euro per maand aan verzekering.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Oke thnx arco
Je weet wss al wrom ik dat wil weten 


Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
omdat je een laguna erbij wil?



-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Wijs zal het nooit zijn wss chris
Maar leuk is het wel
Nee dit wilde ik ff weten omdat er ook een huis aan zit te komen. Moet per maand nog wel wat overhouden om te kunnen eten he



Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Uhhm, andersom denk ik?Arie van de Hoek schreef:68 per kwartaal voor houderschapsbelasting
15 euro per maand aan verzekering.
Ik betaal 12 euro per maand wegenbelasting en ook 68 voor verzekering
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ik betaal all risk 18 euro per maand
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ongeveer 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik betaal ook maar 235 per jaar en getaxeerd voor wat knaakjesGerryTT schreef:En getaxeerd. Das 211 euro per jaarLuco/Alpine-racer schreef:ja ik betaal all risk 18 euro per maand![]()
Da klopt niet Luco![]()
![]()

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Ja hoor gereedschap zatFlorus schreef:Da's maar net hoelang ie het blijft doen..........Mike (spitsoor) schreef: Maar leuk is het wel![]()
![]()
Heb je al een goed gereedschapset?![]()
![]()



Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
70 per maand ongjochem de haas schreef:Ik betaal ook maar 235 per jaar en getaxeerd voor wat knaakjesGerryTT schreef:En getaxeerd. Das 211 euro per jaarLuco/Alpine-racer schreef:ja ik betaal all risk 18 euro per maand![]()
Da klopt niet Luco![]()
![]()

R 5 Convertible Rulezz
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:



Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
een gtt neem je niet, die moet je verdienenMike (spitsoor) schreef:![]()
Daar zit wel iets in ja. Als ik er zo over denk krijg ik steeds meer zin om een GTT erbij te nemen.



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
als je niets uitgeeft aan de gtt wordt het nooit beterwel,en dan start ie ook niet .paz-maniac schreef:met een gtt leer je vanzelf snel sleutelen dingen gaan om de haverklap kapot![]()
![]()
als je wat geld uitgeeft blyft ie gewoon 10.000 km heel zonder 1 keer problemen te hebben gehad en start altyd meteen .
Hoezo aan een gtt blyf je sleutelen .
Tja, het licht aan de onderhoud he.. Als je je auto zelf iederekeer half fikst dan gaat dat niet lang mee he.. de meesten die in een GT rijden en die klagen dat hij steeds stuk gaat geven er ook niks of half geld aan uit.oldskool schreef:als je niets uitgeeft aan de gtt wordt het nooit beterwel,en dan start ie ook niet .paz-maniac schreef:met een gtt leer je vanzelf snel sleutelen dingen gaan om de haverklap kapot![]()
![]()
als je wat geld uitgeeft blyft ie gewoon 10.000 km heel zonder 1 keer problemen te hebben gehad en start altyd meteen .
Hoezo aan een gtt blyf je sleutelen .
In de tijd dat mijn auto weer normaal rijd, en dat is gelukkig al weer 15K heeft hij me nog nooit is de steek gelaten. Soms ff moeilijk starten, maar dat komt dan van lang stilstaan
Is i.d.d. waar,alleen heb ik het idee dat er mensen zijn die denken; "leuk zo'n gt-tje, kopen voor een paar centen,en gaan met die handel"oldskool schreef:als je niets uitgeeft aan de gtt wordt het nooit beterwel,en dan start ie ook niet .paz-maniac schreef:met een gtt leer je vanzelf snel sleutelen dingen gaan om de haverklap kapot![]()
![]()
als je wat geld uitgeeft blyft ie gewoon 10.000 km heel zonder 1 keer problemen te hebben gehad en start altyd meteen .
Hoezo aan een gtt blyf je sleutelen .
Ben bang dat,zeker als je zelf niet kunt sleutelen,dat een beetje zal gaan tegenvallen

-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: do 25 mei 2006 12:08
- Locatie: Sittard
Ik ga straks een dieseltje erbij kopen, voor het woon-werk verkeer... dus dan kom ik waarschijnlijk ook in aanmerking voor een sporttimer verzekering. Tenminste, ik neem aan dat jij die ook hebt. Waar ben je verzekerd en door wie heb je je bak laten taxeren?Florus schreef:239 euro p.j. all risk, tegen taxatiewaarde
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nou ik bezuinig niet echt op het onderhoud en alles wordt tiptop gemaakt, maar zelfs dan gaat die nog wel eens stuk, maar ja toch de leeftijd en de wat verouderde techniek, ook al is 99% vernieuwd.Abel schreef:Tja, het licht aan de onderhoud he.. Als je je auto zelf iederekeer half fikst dan gaat dat niet lang mee he.. de meesten die in een GT rijden en die klagen dat hij steeds stuk gaat geven er ook niks of half geld aan uit.oldskool schreef:als je niets uitgeeft aan de gtt wordt het nooit beterwel,en dan start ie ook niet .paz-maniac schreef:met een gtt leer je vanzelf snel sleutelen dingen gaan om de haverklap kapot![]()
![]()
als je wat geld uitgeeft blyft ie gewoon 10.000 km heel zonder 1 keer problemen te hebben gehad en start altyd meteen .
Hoezo aan een gtt blyf je sleutelen .
In de tijd dat mijn auto weer normaal rijd, en dat is gelukkig al weer 15K heeft hij me nog nooit is de steek gelaten. Soms ff moeilijk starten, maar dat komt dan van lang stilstaan
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja maar wie geeft er nu zoveel geld uit aan zo'n oud hok .Luco/Alpine-racer schreef:nou ik bezuinig niet echt op het onderhoud en alles wordt tiptop gemaakt, maar zelfs dan gaat die nog wel eens stuk, maar ja toch de leeftijd en de wat verouderde techniek, ook al is 99% vernieuwd.Abel schreef:Tja, het licht aan de onderhoud he.. Als je je auto zelf iederekeer half fikst dan gaat dat niet lang mee he.. de meesten die in een GT rijden en die klagen dat hij steeds stuk gaat geven er ook niks of half geld aan uit.oldskool schreef:als je niets uitgeeft aan de gtt wordt het nooit beterwel,en dan start ie ook niet .paz-maniac schreef:met een gtt leer je vanzelf snel sleutelen dingen gaan om de haverklap kapot![]()
![]()
als je wat geld uitgeeft blyft ie gewoon 10.000 km heel zonder 1 keer problemen te hebben gehad en start altyd meteen .
Hoezo aan een gtt blyf je sleutelen .
In de tijd dat mijn auto weer normaal rijd, en dat is gelukkig al weer 15K heeft hij me nog nooit is de steek gelaten. Soms ff moeilijk starten, maar dat komt dan van lang stilstaan
Het zijn er maar weinig die er echt veel geld insteken .
En dan heb nog by sommige dat er soms nog eens een gele wagen langs moet komen om wat te verhelpen .
Maar dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt , maar dat kan nog komen .(hoop het niet )
En de verouderde techniek kan je ook upgrade net als andere delen.

Och na 10 jaar begonnen ze echt stuk te gaan, dus bouw m met dezelfde meuk op en die 10 jaar haal je vast weer 
En, zoveel speciaals qua onderdelen is zo'n gtt niet, het is een relatief simpel te onderhouden karretje!

En, zoveel speciaals qua onderdelen is zo'n gtt niet, het is een relatief simpel te onderhouden karretje!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee speciaal is het niet, maar wel prijzigRiël schreef:Och na 10 jaar begonnen ze echt stuk te gaan, dus bouw m met dezelfde meuk op en die 10 jaar haal je vast weer
En, zoveel speciaals qua onderdelen is zo'n gtt niet, het is een relatief simpel te onderhouden karretje!

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wat, de standaard onderdelen? valt toch wel mee?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ga maar eens een paar onderdelen halenRiël schreef:Wat, de standaard onderdelen? valt toch wel mee?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nou als ik kijk wat alle onderdelen kosten, vind ik het gemiddeld toch duurder dan andere renaults
zoals, slangen, boutjes voor blok en koppeling bv
allemaal vrij prijzig
zoals, slangen, boutjes voor blok en koppeling bv
allemaal vrij prijzig
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.