ging gelijk op totdat ie besloot vol gas te geven... daaaaaggg fordje

-Ray- schreef:gisteren in de M5 op de snelweg tegen een 911 Carrera 4 S, 2-0-jo- schreef:Porsche 911 (3.6 weet niet wat, denk non-turbo)
die staat momenteel te koop:-jo- schreef:-Ray- schreef:gisteren in de M5 op de snelweg tegen een 911 Carrera 4 S, 2-0-jo- schreef:Porsche 911 (3.6 weet niet wat, denk non-turbo)![]()
die M3 was trouwens ook een hele mooie.
simpel kost je een half jaar je rijbewijs, twee jaar proeftijd en een vette boeteRonnie Detmers schreef:Tjah maar vind je het gek, als je hebt gewonnen ga je daarna toch lekker de toegestaande snelheid rijden met een big smile. 100 waar je 50 mag, tjah, je zou maar gepakt worden dan
hoeft niet, kan ook een 2 liter geweest zijn, dat zijn ook 6 cilindersEdward(ForeverYoung) schreef:Vanmiddag kwam ik bij het stoplicht naast een blauwe Leon 20VT te staan (het wemelt hier van de 20VT's), gozer van een jaar of 25 erin, (was weer op de Hondsrugweg in Emmen, 50 km weg, een stuk zonder oversteekmogelijkheden e.d.)
In eerste instantie trok hij heel rustig weg toen het licht op groen sprong, maar toen ie zag dat ik vol op het gas ging, trapte hij het pedaaltje ook even in (uiteraard was hij sneller)
Beetje jammer dat ie bij 70 ofzo ineens op de rem ging en daarna netjes 50 ging rijden (terwijl ik met +100 km/u doorcrosste)
Was zeker bang dat er politie zou staan na de onoverzichtelijke 'bocht' (ik was er net 20 minuten eerder van de andere kant ook langsgekomen en toen stond er niks, dus durfde het wel aan)
Hij had 20VT rechts achterop staan, toen ik op het stoplicht af kwam gereden. Dus de 1.8 20kleps turbomotor met 150 of 180 pk (wat op zich niet veel is voor een 1.8 turbo 20klepper EDIT: zal wel bulten koppel hebben natuurlijkwillow schreef:hoeft niet, kan ook een 2 liter geweest zijn, dat zijn ook 6 cilinders
320 toch ook, vanaf e36 (dacht ik zo...)?Luco/Alpine-racer schreef:alleen de 520 is een zespitter toch?
......Merijn schreef:2.0 (benzine)motoren van BMW zijn allemaal 6-in-lijn, volgens mij.
Over een jaartje nog es proberen tegen een Corolla?Florus schreef:Zojuist in Gouda,wilde een: TOYOTA COROLLA; 1.6 16V VVT-I het wel proberen
Had aan de eerste versnelling al genoeg![]()
Ik denk dat jij het wel red met jou 16v ...want die is echt lekker snelwillow schreef:hela florus, hoe snel is die 5 van jou dan??Florus schreef:Over een jaartje pas?, waarom niet nu?![]()
![]()
Ben er zondag niet bij,had een probleempje wat ff opgelost moest worden,ben nu te laat om in te schrijven
GJ schreef: Hoop kabaal