Kortom geslaagdDuupke schreef:Andere koplampen,
grille loopt wat schuiner af (nog niet schuin genoeg),
bumpers en beschermstrips in de kleur,
andere achterlichten,
mistlampen voor 'gekoppeld' met een chroomkleurige strip ala Espace 2006.
![]()

Kortom geslaagdDuupke schreef:Andere koplampen,
grille loopt wat schuiner af (nog niet schuin genoeg),
bumpers en beschermstrips in de kleur,
andere achterlichten,
mistlampen voor 'gekoppeld' met een chroomkleurige strip ala Espace 2006.
![]()
juist, slipknot roeleert wel en biohazard ook,MartijnG schreef:Wheheh, op het moment dat ik vorige week hoorde dat ze een mix gingen doen met Slipknot, dacht ik al dat het niet echt aan zou slaan![]()
Muziek van Slipknot is wel leuk, maar dat moet je niet gaan combineren met hardcore/hardstyle....daar zijn de meeste bezoekers niet van gecharmeerd denk ik
ja hallow.. dan vraag je er toch ook om.. als iemand HardRock / Metal gaat draaien voor een Hardstyle/Hardcore feest...Ferdy schreef:juist, slipknot roeleert wel en biohazard ook,MartijnG schreef:Wheheh, op het moment dat ik vorige week hoorde dat ze een mix gingen doen met Slipknot, dacht ik al dat het niet echt aan zou slaan![]()
Muziek van Slipknot is wel leuk, maar dat moet je niet gaan combineren met hardcore/hardstyle....daar zijn de meeste bezoekers niet van gecharmeerd denk ik
maar ja, kortzichtig volk kan dat natuurlijk niet hebben daar![]()
beetje jammer van ze
maar goed
Open mind??? De gemiddelde mens kan toch wel ergens tegen? Als mij iets niet zint ga ik ook niet meteen meppen...Dennis_16v schreef:ja hallow.. dan vraag je er toch ook om.. als iemand HardRock / Metal gaat draaien voor een Hardstyle/Hardcore feest...
De gemiddelde mens kan ook wel ergens tegen, maar de mensen hebben 63 betaald om te luisteren van hardstyle/hardcore en dan krijgen ze Rob Gee & Slipknot Friends als optreden... Nou sorry hoor, maar dan ten eerste maakt ID&T een zeer grote fout.GeniustheGzA schreef:Open mind??? De gemiddelde mens kan toch wel ergens tegen? Als mij iets niet zint ga ik ook niet meteen meppen...Dennis_16v schreef:ja hallow.. dan vraag je er toch ook om.. als iemand HardRock / Metal gaat draaien voor een Hardstyle/Hardcore feest...![]()
Die gast zal wel stijf hebben gestaan van ...
miles zekerAnthonyR schreef:40 KM op de klokMartijnG schreef:Damn, die Williams is nieuw