Naar aanleiding van In Qontrol in ACT
jiggy schreef:oke super man. had er graag bij willen zijn maar dat liet de bankrekening niet toe.

Je had nog makkelijk kaarten van marktplaats kunnen rippen, hebben wij ook nog ff last minute om half 10 gedaan. Toch mooi 30 betaald ipv de 45 in de voorverkoop.
Maargoed ik vind het nog zonde van die 30, het was volgens mijn de helft van de 'drukte' van vorig jaar verder evolueerd de hardstyle zo ongeveer met de dag, waar ik vorig jaar nog lekker kon knallen was het dit x alleen maar gebeuk. Er zitten totaal geen opzwepende ritmes meer in waar de hardstyle mee bekend is geworden.
Ik ga nu al 6 jaar naar grote feesten, maar tis nu toch echt wel over, zal de leeftijd ook wel zijn

Maar toch is de sfeer ook echt anders, je ziet meer totaal vervaagde pillenkoppen dan mensen die gewoon uit hun naad gaan zoals het hoort. vond zelfs meer agressie gister, iets wat zelden voorkomt.
Misschien zo nu en dan nog een kleine Qlubtempo als het op de Hemkade is, maar voor die massale rommel pas ik
Zullen vast nog wel mensen een andere mening over hebben, we hadden gister ook wat meiden van 18 mee die het helemaal geweldig vonden hehe.