ACT: Het uitgaanstopic.

Plaats reactie
Sanderclioll

Roy schreef:Die gast die alleen maar rondjes loopt...... :klop:
verbaasd je dat ? :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

die is de weg aardig kwijt :lol:

vandaar dat ie rond blijft lopen :lol: :lol:
Ferdy
Über-Spammer

dit is uit de tijd dat ze nog geen mobiele navigatie hadden he ;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

En nog een erg coole documentaire!

http://huge.cajones.org/~dick/video/hou ... je_dak.avi

163 MB, maar ik had m in een paar minuten binnen, dus dat zou je niet tegen moeten houden. :)
Merijn
Über-Spammer

Gisteren naar Erick Morillo in The Power Zone geweest... Helemaal LOS! Nog meer RTC'ers aanwezig?
-Ray-
Contacteer:

zo, dan was je een aardig end van je bed af!
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer

Zeg dat wel! Maar het was de moeite waard. :D
Steven
Car: M536

Naar aanleiding van In Qontrol in ACT
jiggy schreef:oke super man. had er graag bij willen zijn maar dat liet de bankrekening niet toe. :lol:
Je had nog makkelijk kaarten van marktplaats kunnen rippen, hebben wij ook nog ff last minute om half 10 gedaan. Toch mooi €30 betaald ipv de 45 in de voorverkoop.

Maargoed ik vind het nog zonde van die €30, het was volgens mijn de helft van de 'drukte' van vorig jaar verder evolueerd de hardstyle zo ongeveer met de dag, waar ik vorig jaar nog lekker kon knallen was het dit x alleen maar gebeuk. Er zitten totaal geen opzwepende ritmes meer in waar de hardstyle mee bekend is geworden.

Ik ga nu al 6 jaar naar grote feesten, maar tis nu toch echt wel over, zal de leeftijd ook wel zijn :p
Maar toch is de sfeer ook echt anders, je ziet meer totaal vervaagde pillenkoppen dan mensen die gewoon uit hun naad gaan zoals het hoort. vond zelfs meer agressie gister, iets wat zelden voorkomt.

Misschien zo nu en dan nog een kleine Qlubtempo als het op de Hemkade is, maar voor die massale rommel pas ik :bye:

Zullen vast nog wel mensen een andere mening over hebben, we hadden gister ook wat meiden van 18 mee die het helemaal geweldig vonden hehe.
Haas
Car: Megane RS

ja, steven, klopt...tis de leeftijd :) Hier hetzelfde verhaal....vroegah... ;) (S)

Ach, vannacht/vanmorgen in mogen breken in mijn eigen hut, ook leuk voor de afwisseling :) Gelukkig wist ik hoe ik binne moet komen, maar ja, met je zatte harses op een brandtrap op het dak liggen is ook niet alles :S Vooral niet als het regent en het glad is...

(0)
-Ray-
Contacteer:

ja god wat wordt je oud ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven

Hehe jaja altijd baas boven baas :D
Merijn
Über-Spammer

Ik heb het al een jaartje helemaal gehad met de grotere feesten... En vooral met de feesten waar de hardere stijlen ten gehore worden gebracht. Ik trek het niet meer... En dan gaat het me vooral om het publiek wat er op af komt. Ik voel me er niet echt thuis. :)

Het enige feest waar ik dit jaar nog over twijfel is Extrema Outdoor... Eigenlijk ook weinig zin in, maar er gaan wel heel veel bekenden.

Wat staat er bij jullie allemaal nog op het programma?
peter5GTTurbo
Contacteer:

Mysteryland en dat is dan ook het enige feestje.

Voor de rest zijn al die grote feesten 1 pot nat.
Vond de eerste 3 keer Sensation wel grappig de Trance Energy`s ook en tot aan Dancevalley`s tot aan Watervalley waren ook nog te doen.
Daarna ging het peil flink naar beneden.
Qua dj werk en qua publiek.
Terwijl het drugsgebruik elk jaar groter werd en ik 3 jaar geleden op Sensation black bijna wit werd van de coke.
Steven

Tis ook geen drugsgebruik met mate meer, sommige mensen maken gewoon hele cocktails van verdovende middelen. Goed man (Y)

Ik zag zaterdag ook zoveel mensen die gewoon compleet van de wereld waren, dat was normaal altijd stukken minder. In de tijd dat ik nog wel es meespacete stond iedereen gewoon allemaal te stampen. Das nu ook minder.
peter5GTTurbo
Contacteer:

De tijd van 1 pilletje en de hele avond gaan is inderdaad voorbij.
Het liefst beginnen ze al een paar uur van te voren en de laatste pil of snuif gaat er net voordat het feest eindigt nog ff in.
De drugs lijkt nu wel te moeten ipv te mogen.

En het blijft overigens knap dat er tijdens het fouilleren al die pillen over het hoofd worden gezien.
Of kan je die zooi tegenwoordig aan de bar verkrijgen?
Steven

Nah de fouillering vij IQ stelde dit jaar echt geen zak meer voor.
Kep nog wel es complete uitkleedsessies gezien vroegah :D

Enneh een zakje met 10 pillen kun je overal wel kwijt hoor, gewoon in de buurt van de erogene zones houden, daar kunnen ze tochnie te doortastend worden. :p
Alleen complete zakken vol of rekkies met GHB moeten toch echt via een achterdeur komen.
peter5GTTurbo
Contacteer:

Gasten die op hun sokken naar binnen gingen en de dames die in hun bh stonden kwam idd regelmatig voor :P.
En dan ook met die lekkere temperaturen buiten van tegen het vriespunt.

Maar idd zodra ja daar als een nuchtere gast staat, fouilleren ze heel slecht.
De mensen die er al een beetje gaar uitzien zijn vaker de lul.
Steven

Nou op de Hemkade gaat het er soms wel ruig aan toe, daar heb ik echt gasten zien vliegen.
Was er 1 die GHB tussen ze billen had, paar weken nadat er een onderkoffer politieagente was platgegaan aan GHB.

Gozer wilde toch naar binnen en opeens zie ik zo langs de menigte die gozer vliegen met 3 van die beren erachteraan duikend. Toen zag je in de menigte ook veelvuldig handen in de broeken verdwijnen en potjes op de grond vallen.
Haas

Yeah.... Emporium, here we come!! :bang:

nog meer rtc'ers?
GJ
Car: Megane 4 RS

Me & Marieke
Haas

tot strax dan!
Marieke

:yest:
GJ

Hoe laat gaan jullie?
Ik ga pas laat want de lasershow van een vriend van mij begint pas om 10 uur en er moeten nog wat vrienden van mij werken.
Marieke

Ik weet nog niet precies hoe laat ik ga. Denk rond uurtje of 3 ofzo...
Hoe ga je? Met de fiets?
GJ

Nog geen id hoe ik ga zal wel iemand (anders) de bob zijn :)
Marieke

Ah dan heb jij het beter bekeken! Bij mij is mijn roestbuis de sjaak (en ik dus ook haha)...

Maar hoe laat ga jij / gaan jullie? Toch niet pas tegen 10 uur hè?!
GJ

Nee joh, wel eerder.
Maar weet niet precies hoe laat en hoe lang.

Onze kaarten waren trouwens ook gratiz :D
Haas

ik was er kwart voor drie......maar voor je die fouillering voorbij was. Die wachttijd was echt niet normaal (N)
Verder was t echt een vet feesie, ondanks de regen. Vooral de laatste set van Buzz Fuzz vs. Dana, ma-gi-straal gewoon! De ene vette plaat na de andere...en uiteraard allemaal van de early 90's, lekker oldskool. Al moet ik zeggen dat Thrillseeka ook aardig goed op de trommelvliezen dook :P

(Y)

Niemand van jullie gezien helaas. Wel heel wat andere bekenden, maar ja, krijg je he, met een thuiswedstrijd :)
Steven

Zow gaan er nog mensen wat doen op deze warme zaterdagavond?

Ik ga zo eens een tripje naar de Matrixx maken, es kijken of Cosmic Gate nog een beetje leuk wil draaien 8)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Jah lekker nixxen achter op het terras :p :beer:
PaulM

was gister aaf ff bij lady dana in de hoeve... beukte er goed op los :) alleen was de bob dus duurde ff voordat ik in de mood was... :(
Haas

Steven schreef:Zow gaan er nog mensen wat doen op deze warme zaterdagavond?

Ik ga zo eens een tripje naar de Matrixx maken, es kijken of Cosmic Gate nog een beetje leuk wil draaien 8)
lees t weer eens te laat...heb me stierlijk verveeld en ben vroeg gaan maffen.. :(
Steven

Moet zeggen dat het ook niet enorm druk was.

Ben wel gruwelijk verkeerd gereden dit x, ik ging A2-A50 en was in de waan dat de A50 zou eindigen in Nijmegen. Kep wel die afslag gezien, maar pas bij Arnhem pas echt omgekeerd :lol:

Ook nog in Malden terecht gekomen en na veel geknoei stonden we toch half 2 binnen in de trixx, volgende x toch maar weer es die route nakijken :~
Terugweg toch een hoop goedgemaakt, net iets meer dan een uurtje en ik was weer hier 8) Ook wel apart om bij 160 ingehaald te worden door een plisiekar die goedkeurend knikte en weer doorstoof.

Wilde je nog bellen voor de weg, maar mijn halve RTC lijst ligt nog in de berm langs de A9...
Haas

:lol:

me pa en ma zeiden al, dat er weer malloten aan het scheuren waren in Malden :P

hmz, ik lig dus nog op de A9? Hmz... :lol:
Steven

Kan wel zijn ja, na een aantal stoplichten ging het wegrijden steeds agressiever :~
Tot op zekere hoogte dan, met 75pk en op gas :nee:
Plaats reactie