ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Hij was alleen erg bang voor kleurverschil...maar zal wel goedkomen denk ik :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
StyxX

Ik heb van de zomer mn voorbanden vervangen,2 michelin exalto's :gun:. Deze bevallen nou niet echt heel goed... Nou moet ik 2 nieuwe achterbanden hebben. Ik wil dus mn voorwielen naar achter gooien en 2 goeie voorbanden kopen. Wat voor banden hebben/hadden jullie onder je willi die goed bevallen?
Tom
Moderator
Car: MB

waarom bevallen ze niet. Ik heb weinig bezwaar tegen michelin
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
PATRICK-CLIO

uniroyal raintyre 8)
LotuzClioWilliams

RainSport 1, beste Patrick. :lol:

Is idd een goede band. Waarschijnlijk ook mijn keuze als ik weer nieuwe banden nodig heb voor m'n volgende wagen.
Tom
Moderator

er zijn wel betere hoor. Uniroyal rainsport is gewoon een goedkope redelijke band, geen topper maar alround zeker niet slecht
LotuzClioWilliams

En een goede allrounder is nu net wat je in NL nodig hebt. Kijk maar naar dat vreemde weer van ons. Heb je twee weken zon, haal je bijna weer de korte broeken en T-shirts tevoorschijn en dan heb je weer twee weken regen. :s
Tom
Moderator

voor normaal tot (af en toe) sportief gebruik helemaal niets mis mee idd
StyxX

Dat ben ik opzich wel met je eens maar ik zou dan toch liever een all-round band hebben die meer neigt naar goede droog weer prestaties. Als t regent vind ik t nooit echt nodig om te blazen als een malle (0)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik heb op Toyo's en Goodyear eagle F1 GSD3 gereden.. allebei erg fijne banden, lekker veel grip op t droog..op regen wat minder maar dan hoef ik ook niet te vlammen..
de Toyo's slijten wel erg hard :D
PatrickG

Vredestein Sportrac schijnen ook wel goed te zijn.
LotuzClioWilliams

PatrickG schreef:Vredestein Sportrac schijnen ook wel goed te zijn.
Goed qua grip en de wagen lijkt er makkelijker door te sturen, maar ik vond 'em ook wat zenuwachtig ermee.
StyxX

heb die Goodyear eagle F1 GSD3 effe bekeken op internet maar die zien er wel goed uit..... :biertjuh: :bang:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Heb een vraag over het type Williams in het algemeen, vanwaar de uitvoering Williams? Zag vandaag bv ook BMW Williams, hebben deze namen/merken wat met elkaar te maken, ben totaal niet thuis in een Williams of zijn achtergrond, vandaar de vraag eigenlijk :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

denk dat het destijds iets te maken had met het succes wat renault had met het in de formule 1 met het team van Williams.

en omdat williams vorige jaren met bmw motoren reed is bmw williams ontstaan.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
PaulM

LotuzClioWilliams schreef:
PatrickG schreef:Vredestein Sportrac schijnen ook wel goed te zijn.
Goed qua grip en de wagen lijkt er makkelijker door te sturen, maar ik vond 'em ook wat zenuwachtig ermee.
die liggen er nu onder bij mij, veel grip vooral met droog, band zelf ziet er ook wel mooi uit. wat zenuwachtig is ie wel.
Marcel B.

Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Met dit soort advertenties begint het toch weer te jeuken he :S
LotuzClioWilliams

Maak die 5 nou maar eerst af.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geen haast... :P
StyxX

idd hmmmm, kan me niet goed voorstellen dat dat een goede willi is.....
NielsT

Ik heb nog wel mistlampen voor de nieuwe eigenaar..
Menno

StyxX schreef:Ik heb van de zomer mn voorbanden vervangen,2 michelin exalto's :gun:. Deze bevallen nou niet echt heel goed... Nou moet ik 2 nieuwe achterbanden hebben. Ik wil dus mn voorwielen naar achter gooien en 2 goeie voorbanden kopen. Wat voor banden hebben/hadden jullie onder je willi die goed bevallen?
De Exalto 2 ?
rev it like a rental
mikko
Contacteer:

Heb Bridgestone Potenza 720 bandjes, wel tevreden eigenlijk :)
Robert-Jan

mikko schreef:Heb Bridgestone Potenza 720 bandjes, wel tevreden eigenlijk :)
Idd ik heb op mijn 15'' die 720 liggen erg goed ook op het circuit en op mijn 16'' liggen de SE-02 die zijn ook erg goed
VLK Groep
Sanderrr

Merijn schreef:Met dit soort advertenties begint het toch weer te jeuken he :S
Denk dat je al te laat bent. Zo op de foto ziet het er wel redelijk uit, maar dat ook helemaal niets.

Datum aanvang tenaamstelling 15 mei 2006
GeniustheGzA

StyxX schreef:Ik heb van de zomer mn voorbanden vervangen,2 michelin exalto's :gun:. Deze bevallen nou niet echt heel goed... Nou moet ik 2 nieuwe achterbanden hebben. Ik wil dus mn voorwielen naar achter gooien en 2 goeie voorbanden kopen. Wat voor banden hebben/hadden jullie onder je willi die goed bevallen?
Michelin Pilot Exalto, voor en achter. Prima band (Y) . Op mijn 17inch'ers zaten toyo's. Ook een hele fijne band. Al heb je met 17inch wel minder comfort.... :~
StyxX

Menno schreef:
De Exalto 2 ?
Nee de exalto 1, heb wel gehoord dat de exalto 2 een stuk beter is dan de 1....
Menno

die exalto 1 schijnt niet echt bijzonder te zijn. Onder de RS heb ik de exalto 2, vindt 't echt een brilliante band. Sterker nog, pas sinds die dingen d'r onder zitten vind ik de hele auto brilliant. Wat mij betrefd een absolute aanrader.
rev it like a rental
jiggy
Contacteer:

hey luitjes weet iemand wat ongeveer de blauwe vloerbekleding van een williams kost. en wat je ongeveer voor die blauwe riemen betaald?? en is die bekleding wel een beetje makkelijk over te zetten.
Strijder

jiggy schreef:hey luitjes weet iemand wat ongeveer de blauwe vloerbekleding van een williams kost. en wat je ongeveer voor die blauwe riemen betaald?? en is die bekleding wel een beetje makkelijk over te zetten.
Dat weet Lotuz wel :)
gisissi

Denk dat je al te laat bent. Zo op de foto ziet het er wel redelijk uit, maar dat ook helemaal niets.

Datum aanvang tenaamstelling 15 mei 2006
Klopt, die auto heb ik twee weken terug aangekocht. Was inderdaad niet de hoofdprijs en de auto heeft enkele gebruikssporen. Maar welke auto van 12 jaar oud heeft dat niet? Vond het prijsverschil in mijn zoektocht naar een Williams erg groot. Heb alvorens te kiezen voor dit exemplaar een tweetal andere bekeken waarvan er één ruim 2,5 x meer moest opbrengen. Dat ding zag er opmerkelijk slechter uit, bovendien wilde deze auto niet starten op het moment van een proefrit.

Moraal van dit verhaal is, dat het zich loont meerdere exemplaren te bekijken en dat sommige handelaren/bezitters net even te vroeg speculeren op de Williams als semi-klassieker.
Tom
Moderator

daarom moet je hem strak maken/houden en zuinig op zijn. Dingen worden geld waard :p
PATRICK-CLIO

de mijne is al veel geld waard... :)
Strijder

...laat staan die van mij :wink: :D
Gesloten