De snelheidsmeter van me Clio danst al sinds anderhalf jaar. (aanduidingsstokje beweegt in een gebied van 5km per uur van boven naar onder in vrij hoog tempo, onder het rijden)
Ik dacht dat het de kabel was en er wel ooit een eind aan zou komen maar hij leeft nog steeds, bij koud weer beweegt ie nauwelijks maar bij warmer weer of onder de 80km/h per uur blijft het in hoog tempo 'dansen'.
Iemand hier toevallig ervaring mee of iemand die me kan vertellen waar het probleem zit?
Snelheidsmeter Danst
-
- Contacteer:
bji mij beweegt ie ook wat, maar niet in een bereik van 5km/u. was volgens mij iets met de draad die is om zijn as gedraaid maar na tijd wordt dat losser ofzo. nieuwe kabel zal wel de oplossing zijn.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
K reed in de R19 (BJ 95 ofzo) van een kameraad van me, maar daar was precies hetzelfde probleem aanwezig (msschn nog wel erger) maar tot aan de 100 km/h per uur dan was het weg....niemand anders enig idee??
-
- Contacteer:
als ik het goed heb zit er dan een knik in je kilometerkabel