Bij het verkeerslicht daarna zei ie dat de mijne op 3 cilinders liep, maaruh...volgens mij hoorde hij mijn lekke uitlaat

snap zowiezo niet waarom je met zo'n auto gaat sprinten, is toch niet vooruit te branden, met de suzuki alto van me moeder trek ik je dr nog uit hahahhaaMartijnG schreef:Net een klein sprintje tegen een 5-deurs Megane RN (oude type), maar kon m net niet bijhouden![]()
Bij het verkeerslicht daarna zei ie dat de mijne op 3 cilinders liep, maaruh...volgens mij hoorde hij mijn lekke uitlaatEen 18 jaar oude 1.4 met 233.000 km klinkt nou eenmaal niet als een nieuwe
wat is daar mis mee?Marcel B. schreef:tsja je hebt altijd baas boven baas, ik snap weer niet dat jij met een clio 16v gaat sprinten
willow schreef:snap zowiezo niet waarom je met zo'n auto gaat sprinten, is toch niet vooruit te branden, met de suzuki alto van me moeder trek ik je dr nog uit hahahhaaMartijnG schreef:Net een klein sprintje tegen een 5-deurs Megane RN (oude type), maar kon m net niet bijhouden![]()
Bij het verkeerslicht daarna zei ie dat de mijne op 3 cilinders liep, maaruh...volgens mij hoorde hij mijn lekke uitlaatEen 18 jaar oude 1.4 met 233.000 km klinkt nou eenmaal niet als een nieuwe
Hahaha, niet veel sneller is nog altijd snellerMarcel B. schreef:Jep, lompe opmerkingen maken kunnen we allemaal...![]()
en hou nou eens op met PM's sturen over dat ik niet zoveel sneller was, want dat verhaal kennen we nu onderhand wel.
offtopic: met pm's sturen?? ut was dr maar 1Marcel B. schreef:Jep, lompe opmerkingen maken kunnen we allemaal...![]()
en hou nou eens op met PM's sturen over dat ik niet zoveel sneller was, want dat verhaal kennen we nu onderhand wel.
nee zou wat zijn, dat kan je ook niet weten..ik weet alleen dat jij denkt dat je superman bent met je williams en dat bedoelde ik met overdrijvenMarcel B. schreef:hoe kom je daar nou bij? ik heb noiot gezegd dat jouw 16v snel is...
een ding moet ik je nageven, je grappen zijn in ieder geval wel beterwillow schreef:nee zou wat zijn, dat kan je ook niet weten..ik weet alleen dat jij denkt dat je superman bent met je williams en dat bedoelde ik met overdrijvenMarcel B. schreef:hoe kom je daar nou bij? ik heb noiot gezegd dat jouw 16v snel is...
das een vijf he-jo- schreef:dan is jouw race 5 ook traag ?![]()
inkoppertje !!
alle renaults zijn traag-jo- schreef:leg het nu maar uit
hoezo stop je met renault en ga je echte merken rijden-jo- schreef:dat probleem heb ik binnenkort niet meer
andere audi?-jo- schreef:stoppen met renault zit er niet echt in...dus..nou ja, je hoort het wel
owwww spannend een circuithok??-jo- schreef:een RS6 kopen kan iedereen, maar em onderhouden zoals het hoort...das wat anders. Zo een ding is niet van de zuinigste, niet in verbruik, niet in verzekering en zeker niet in taxen. Mssn ooit....wie weet.
Om dan helemaal off topic te gaan...ikzelf , robert en met de hulp van Menno gaan een oud hok voorzien van een nieuwe motor, ja geblazen. Meer kan ik voorlopig niet zeggen.
zon seat hou je echt niet bij tot de 160 hoorEdward(ForeverYoung) schreef:
wat betreft die Seat, op 140/150 zat ik zo met de 1.6e maar als ik daarna bij 160 overschakel naar de 5, dan duurt het een eeuwigheid voordat ik op top ben, als die Seat harder had gewild dan was ie me kwijt geweest, maar kennelijk vond hij 180/190 hard genoeg, en dus kon ik 'm bijhouden.
ja geen 49,9 meer dusErik (Schepjes) schreef:MŽn Honda mbtje deed anders wel effe mooi 110 op de ring Alkmaar..![]()
Okeej,,, 70 cc dat wel
vorig jaar kwam er aan de verkeerslichten een suz gsxr 750 naast me staan, met een irriterende beweging aan de gashendel. Licht op groen......................................................->die gast dacht ook dat ie al 100 meter op me uitgelopen was. Ben zodanig hard in de remmen moeten gaan of ik had em plat gereden !!!! En dit is nu geen lulverhaal, 7 clubwagens met 2 inzittenden hebben dit zien gebeuren.Edward(ForeverYoung) schreef: heb met de 19 ook eens een kennis op de motor bijgehouden, niet in de acceleratie, maar toch, wel zo dat ik 'm nog altijd in het zicht had, en door strak stuurwerk op het binnendoorweggetje waar we later langs gingen, was ik met de auto niet schrikbarend veel later bij z'n huis dan hij met de motor (Suzuki GSX-R 1100) kreeg een complimentje dat ik 'm kon bijhouden van 'm.
mooi man die schakel brommers,Luco/Alpine-racer schreef:
ja geen 49,9 meer dus
de driebak zundapp die ik had trok voor geen meter maar op top met een 80 cc widekop erop
totdat de motoragent ineens naast me reed whehehehehe
Luco, het is me huisnummer en dat van 62 is dan ook weer verwarrend, dan denk jij elke keer dat je niet eens de oudste hier bent.Luco/Alpine-racer schreef:ja geen 49,9 meer dusErik (Schepjes) schreef:MŽn Honda mbtje deed anders wel effe mooi 110 op de ring Alkmaar..![]()
Okeej,,, 70 cc dat wel
de driebak zundapp die ik had trok voor geen meter maar op top met een 80 cc widekop erop
totdat de motoragent ineens naast me reed whehehehehe
@arno haal die 17 nou eens weg achter je naam ik denk elke keer, daar heb je die puber weer![]()
![]()
![]()