Zeker weten, ik ook, maar dan wel met een lekker mooi bord erop:Erik (Schepjes) schreef:Nou zoŽn xc90 wil ik wel hier voor me deur hebben hoor..
TE KOOP AANGEBODEN!!
is ook geen vergelijk zeg een gtturbo of zon dieselRemi16v schreef:thnxIvo8hoven schreef:D5 5 cilinder maar 163 pk![]()
(met 1850 kg...)zal dat hem wel geweest zijn!
![]()
Dat mannetje dat erin zat vond het iniedergeval niet leuk![]()
want de volgende stoplichten keek hij niet vrolijk!![]()
Tsja....Luco/Alpine-racer schreef:is ook geen vergelijk zeg een gtturbo of zon dieselRemi16v schreef:thnxIvo8hoven schreef:D5 5 cilinder maar 163 pk![]()
(met 1850 kg...)zal dat hem wel geweest zijn!
![]()
Dat mannetje dat erin zat vond het iniedergeval niet leuk![]()
want de volgende stoplichten keek hij niet vrolijk!![]()
![]()
probeer het dan eens tegen een cayenne turbo
Info verder dan maar even:Arnoud schreef:SSC ULTIMATE AERO 440km/u+er is altijd baas boven baas
Beginnen met een Menno chippie?+Clio16v+ schreef:mmm ik moet toch wat meer pk's krijgen, net op snelweg vanaf utrecht, volgens mij tegen een volvo wat gesprint. Maar rond de 150 en hoger was het toch stof happen voor me cliobij de 180 vond ik het wel best. bij stoplicht sprintje had ik het nog wel willen zien...
Wel weer lekker ff stukkie kunnen knallen
Ongelijke strijd dus...MartijnG schreef:M3 E36
hehe altijd irritant die hockey kneuzen...mikko schreef:Blerg gisteren een of andere kakbal (jaartje of 19) in een grote Landrover, prolly van zn vader ofzo.
Heel irritant naast me rijden, beetje lopen gassen en arrogant rondkoekeloeren.![]()
Tot 90/100 naast elkaar op een vrij rustige weg, ik wist dat er een flitscontainer in de berm achter een bultje stond dus rem 30mtr voor de flitscontainer af..
Hij jaagt volgas de flitscontainer **FLITS**..heel vervelend![]()
Zeker 45 te hard, de naarling..