Haas schreef:nog meer people zin in de zomer met dit weer en dus per definitie geen zin meer in werk....?
sjezus...moet nog twee uur gewoon![]()

Nog een klein anderhalf uurtje volhouden

(Ik mag nog iets langer

Haas schreef:nog meer people zin in de zomer met dit weer en dus per definitie geen zin meer in werk....?
sjezus...moet nog twee uur gewoon![]()
idd kansloos gezeik jaPaul1916v schreef:http://www.nu.nl/news/698648/10/Negerzo ... eo%29.html
maar je anders druk om iets nuttigs
![]()
ik voorspel een verbod op salami, want dat is een anagram van islaam
Was een van de eerste auto's die door Jorinde een Grote BeurtFerdy schreef:wel een gepimpteXabre schreef:pausmobiel
ik heb ze netjes in een loods staanFerdy schreef:ik wist niet dat jij op tv kwam !Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
wel leuk om te zien, zo'n oer-vijfje, en wat was die rooie, een turbo2?Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
kon het niet goed zien helaasEdward(ForeverYoung) schreef:wel leuk om te zien, zo'n oer-vijfje, en wat was die rooie, een turbo2?Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
Wanneer wil jij die plaatsen hebben dan, gemeente Woerkum is niet zo erg snelLuco/Alpine-racer schreef:ik heb ze netjes in een loods staanFerdy schreef:ik wist niet dat jij op tv kwam !Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
als ik alles hier buiten zet gaat de buurman echt over de rooie
2 vijfjes
1 patrol
1 motor met zijspan
1 aanhanger met vijfje erop
1 sleurhut
1 renault 19 5 deurs (misschien)
even wat meer parkeerplaatsen aanvragen bij de gemeente![]()
wel als je je aanhanger er neerzet hoorDuupke schreef:Wanneer wil jij die plaatsen hebben dan, gemeente Woerkum is niet zo erg snelLuco/Alpine-racer schreef:ik heb ze netjes in een loods staanFerdy schreef:ik wist niet dat jij op tv kwam !Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
2 vijfjes
1 patrol
1 motor met zijspan
1 sleurhut
Parkeren bij Sparta '30 en dan met de buurtbus naar huis pendelenLuco/Alpine-racer schreef:wel als je je aanhanger er neerzet hoorDuupke schreef:Wanneer wil jij die plaatsen hebben dan, gemeente Woerkum is niet zo erg snelLuco/Alpine-racer schreef:ik heb ze netjes in een loods staanFerdy schreef:ik wist niet dat jij op tv kwam !Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende
2 vijfjes
1 patrol
1 motor met zijspan
1 sleurhut
![]()
maar precies genoeg plekken hier voor de deur
moet alleen de rest vsan de straat maar ergens anders parkeren
Hier zelfde idee van Dave Chappelle, iets korter en hij doet het loopje toch net ietsje beter na
kenteken was LP-01-JBLuco/Alpine-racer schreef:kon het niet goed zien helaasEdward(ForeverYoung) schreef:wel leuk om te zien, zo'n oer-vijfje, en wat was die rooie, een turbo2?Luco/Alpine-racer schreef:staan 11 auto's in zijn achtertuin hahaha wat een pokkebende