Zonde dat het originele kenteken er niet op zit.. of iig een geelzwart kenteken en geen blauwe meer...

Zonde dat het originele kenteken er niet op zit.. of iig een geelzwart kenteken en geen blauwe meer...
Die blauwe platen doen me gewoon meer dan die nieuwe gele... Dat is alles.Paul1916v schreef:Speciaal voor frits met origineel kenteken:
KLIK
Miachi schreef:Ben gister op de beurs geweest van Proffessioneel schadeherstel + onderdelen ( professioneel ). Echt toppie lekker eten en natuurlijk leuke demonstraties. Renaults waren ook aanwezig , zelfs een halve twingobij Snap-On.
Wie zijn hier ook geweest? En zo jah wat vond je ervan..
U heeft PMAndré ter Velde schreef:Is er nog iemand die dit weekend uit Friesland naar omgeving Rotjeknor komt of iemand uit deze omgeving die heen en weer naar friesland gaat? Kan die dan een setje velgen met banden voor me meenemen?
he verdorie ik ookJacco Osté schreef:U heeft PMAndré ter Velde schreef:Is er nog iemand die dit weekend uit Friesland naar omgeving Rotjeknor komt of iemand uit deze omgeving die heen en weer naar friesland gaat? Kan die dan een setje velgen met banden voor me meenemen?
nee mij konden ze niet eens bijhoudenGabri schreef:is het je broer luco, de bestuurder van die megane?
ik hoop over vier weken dan idd de racelicentie te laten zien als ze dat zeggenGabri schreef:die mag zn reesbewijs inleveren