uitlaat brult te hard

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Ivo
Über-Spammer

Tja, ik wissel het gewoon af, er zit een compleet Devil systeem onder, en als ik het zat ben verwissel ik gewoon de eind(demper) 8) 8) 8)
Devil Groep N Trompet klinkt heerlijk Bruut....
Devil RVS 67mm einddemper klinkt gewoon erg mooi...

ehhm, alleen zal ik het nu (even) moeten missen, want het blok is dit weekend vastgelopen :(
Yrjo

Ik heb er net ook een nieuwe pijp onder hangen, ik weer dat deze topic al beetje oud is. heb hier nagevraagd op me werk (politie)
Officieel mag de auto niet meer db maken dan 101 bij 3/4 van de max. toerental dit moet gemeten worden in een open gebied met een bepaalde ondergrond. Op een demper hoeft ook geen e-keurmerk op zitten. Dus als iemand je bekeurd voor teveel geluid zonder meting. Dit kan niet!!!
MarcoG
Contacteer:

Volgende keer zorg je dat je auto 5x zo snel is als die politiekar, rij je ze maar weg! :worship:

Yrjo, dus jij werkt bij de politie? Shit man, zielig voor je. :beer: Zag laatst weer die impotente lul met zŽn flitsertje langs de weg staan. Hij moest ACHTERUIT op de invoegstrook hebben gereden om daar te kunnen komen waar hij stond. Maar goed, intelligentie is iets waar ze niet op testen bij de politie natuurlijk. Starre mensen die altijd een boekje bij zich hebben omdat ze niet zelf kunnen denken.
Strijder

MarcoG schreef:Volgende keer zorg je dat je auto 5x zo snel is als die politiekar, rij je ze maar weg! :worship:

Yrjo, dus jij werkt bij de politie? Shit man, zielig voor je. :beer: Zag laatst weer die impotente lul met zŽn flitsertje langs de weg staan. Hij moest ACHTERUIT op de invoegstrook hebben gereden om daar te kunnen komen waar hij stond. Maar goed, intelligentie is iets waar ze niet op testen bij de politie natuurlijk. Starre mensen die altijd een boekje bij zich hebben omdat ze niet zelf kunnen denken.
:worship: (Y)

Of zal hij in de stad boeven aan het vangen zijn?
MarcoG
Contacteer:

Is gevaarlijk! Beter moeders met kleuters achterop de fiets aan de kant sleuren om die es een gepeperde bon te geven:"teveel boodschappen bij U!"
Steven
Car: M536

Heerlijk die uitspraken Marco :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

MarcoG schreef:
Is gevaarlijk! Beter moeders met kleuters achterop de fiets aan de kant sleuren om die es een gepeperde bon te geven:"teveel boodschappen bij U!"
ja of met zes motoragenten een vrouwtje in een gtt aanhouden omdat ze de auto wilden bekijken (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MarcoG
Contacteer:

Steven schreef:Heerlijk die uitspraken Marco :lol:
Ik heb het niet zo met die lui :wink:

Heb genoeg kennis met hun mogen maken na 4 jaar pizza bezorgen (in een auto).
CollegaŽs (brommers) werden regelmatig overvallen en beroofd maar daar werd niks aan gedaan. Dus dachten de autokoeries, helpen wij een handje. Maar daar deed de politie ook niks mee omdat er nog geen overval gepleegd was! Dus je moet je eerst laten beroven voordat je de hulp van politie in kunt roepen, die dan bestaat uit het uittikken van een aangifte veilig op kantoor.
-jacco-
Über-Spammer

Laat ik het nou ook niet zo op die lui hebben...

Van de week waren ze aan het controleren of de auto's op gratis parkeerplaatsen wel APK hadden...
Op zich geen probleem, maar toen ze er 1 gevonden hadden, 100 meter verderop de bon uitschrijven,
onder de ruitenwisser doen en het terrein verlaten.

Echte wereldklasse (N) (S)
Helden zijn het...
De politie = je beste vriend :lol: Idd, een echte giller...

FF ontopic: Vandaag was er iemand met een kleine overschrijding van het aantal DB's: slechts 119,9 om precies te zijn :worship: :wink:
armando1234

als ze ff door gaan ga ik me ramen blinderen en leg ik een knuppel naast me of zo :lol: >-)

het is net of zo alleen die lui durfen te pakken die bang voor hun zijn...

gelukkig hebben ze mij nog niet na gezeten op 1 x na dat ik geen rijbewijs bij me had kost met 200 euro die ik niet betaal! ik had niet eens de kans om het aan te tonen dat ik een rijbewijs had :(
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

MarcoG schreef: Yrjo, dus jij werkt bij de politie? Shit man, zielig voor je. :beer: Zag laatst weer die impotente lul met zŽn flitsertje langs de weg staan. Hij moest ACHTERUIT op de invoegstrook hebben gereden om daar te kunnen komen waar hij stond. Maar goed, intelligentie is iets waar ze niet op testen bij de politie natuurlijk. Starre mensen die altijd een boekje bij zich hebben omdat ze niet zelf kunnen denken.
Over intelligentie gesproken, deze impotente lulllen zijn geen Politie agente maar gewone Boa's!!
Ut is maar dat je ut weet :p
MarcoG schreef: Ik heb het niet zo met die lui :wink:

CollegaŽs (brommers) werden regelmatig overvallen en beroofd maar daar werd niks aan gedaan. Dus dachten de autokoeries, helpen wij een handje. Maar daar deed de politie ook niks mee omdat er nog geen overval gepleegd was! Dus je moet je eerst laten beroven voordat je de hulp van politie in kunt roepen, die dan bestaat uit het uittikken van een aangifte veilig op kantoor.
Dus als jou goed begrijp moet de politie voordat iemand wat gedaan heeft hem al aanhouden?
Dus voordat jij te hard rijd moet hij jou al een bekeuring geven? :p
Laatst gewijzigd door Patrick RS op vr 28 okt 2005 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator

armando1234 schreef:

gelukkig hebben ze mij nog niet na gezeten op 1 x na dat ik geen rijbewijs bij me had kost met 200 euro die ik niet betaal! ik had niet eens de kans om het aan te tonen dat ik een rijbewijs had :(
Je had gewoon nog geen rijbwijs, want als je staande word gehouden en je hebt je rijbewijs niet bij je is de prent iets van 50 euro en geen 200 euro.
Maar stel je hebt geen rijbewijs en je rijd in een auto is de bekeuring 200 a 250 euro.

DUs je lult lekker (N)
Laatst gewijzigd door Patrick RS op vr 28 okt 2005 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator

Jacco Twingi schreef:Laat ik het nou ook niet zo op die lui hebben...

Van de week waren ze aan het controleren of de auto's op gratis parkeerplaatsen wel APK hadden...
Op zich geen probleem, maar toen ze er 1 gevonden hadden, 100 meter verderop de bon uitschrijven,
De politie geeft altijd 2 maanden extra verloop tijd op een Apk verval datum. Dus eigenlijk heb je tijd genoeg gehad om je auto apk te keuren dus als je dan een prent krijgt moet je niet zeuren.

Want kunnen sommige mensen zeiken zeg pff
armando1234

P@TB@D schreef: Je had gewoon nog geen rijbwijs, want als je staande word gehouden en je hebt je rijbewijs niet bij je is de prent iets van 50 euro en geen 200 euro.
Maar stel je hebt geen rijbewijs en je rijd in een auto is de bekeuring 200 a 250 euro.

DUs je lult lekker (N)
ja oke klopt, maar ik kreeg niet eens de kans hem een dag later te laten zien !!! en dat is wel erg min, aan gezien je daar echt op hebt binnen 12 uur geloof ik...

volgens mij willen ze alleen geld verdienen, maar werken ho maar... laten ze de echte criminelen gaan op pakken en niet jan en alle man
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

aan de andere kant moet je ook niet zo erover zeuren.

Je had hem toch niet bij je? dat is een strafbaar feit, net als te hard rijden. je doet het zelf.

( ik had tot 3 maanden terug dat roze papiertje ook nooit bij me, maar vanwege werk, moet ik hem nu zo'n beetje altijd bij me hebben)
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Steven
Car: M536

MarcoG schreef:
Steven schreef:Heerlijk die uitspraken Marco :lol:
Ik heb het niet zo met die lui :wink:

Sja ach ik heb ook al veel negatieve ervaringen met die kneuzen.
Al dat schijterige gedrag maar als het veilig is, dan moeten ze wel ff staaltje machtsmisbruik laten zien. Liefst ook als ze gewoon off-duty in burgerkleren zijn.

Laat ze eens met serieuze kleding rondlopen, goeie wapentraining en standaard met wapenstok op patrouille. Gewoon Guardia Civil-stylez.
Vind je het gek dat ze helemaal verrot gescholden worden als ze tijdens feestweken in zo'n oranje hesje staan (N)
Tom
Moderator
Car: MB

voor iemand met een biertje op zal dat wel een mooi gezicht zijn. Zo'n fel-oranje reflecterende feest-kegel. Heb je toch nog eens plezier van die mannen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-jacco-
Über-Spammer

P@TB@D schreef:
Jacco Twingi schreef:Laat ik het nou ook niet zo op die lui hebben...

De politie geeft altijd 2 maanden extra verloop tijd op een Apk verval datum. Dus eigenlijk heb je tijd genoeg gehad om je auto apk te keuren dus als je dan een prent krijgt moet je niet zeuren.

Want kunnen sommige mensen zeiken zeg pff
Wat kunnen sommige mensen lezen zeg pfffff :lol:
Er staat nergens dat ik het niet eens ben met het controleren op APK...
Mij zul je daar ook nooit over horen zeuren... Mijne heeft het altijd ruim op tijd :p (Y)
Het achterbakse, trieste gedoe om een bekeuring verderop uit te schrijven, terug te gaan om hem om de ruitenwisser te doen en dan gauw het terrein te verlaten... Echte heldendaad is het ook hoor (Y) :lol:

Maar als we toch aan het zeiken zijn:
- Mn zusje der auto was gestolen, gevonden door de politie in Dordrecht...
* Hebben ze ons niet over geinformeerd. (Hadden ze wel moeten doen, maar de berger heeft contact met ons opgenomen)
* Geen sporenonderzoek gedaan...
* Na afspraak gemaakt te hebben, dat ik teruggebeld zou worden over bovenstaande....

....

....

Inderdaag... Gebeurde er niets (N) (N) (N)

Naja... laten we het er maar op houden dat ik het ontzettende Kl**tviolen vindt :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gabri van der Veen
Über-Spammer

en dat lucht op :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
-jacco-
Über-Spammer

Gabri schreef:en dat lucht op :p
Klein beetje ;)

Officiele klacht is onderweg :D :p

Lijers :smoke:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Keisuki

Laatst was me schoonzusje aangerand en vastgebonden door een of andere gek, ga je aangifte doen krijg je te horen kom overmorgen maar terug, we heben geen tijd.......nee tuurlijk niet die eikels staan met thermoskannen koffie naast de weg foto's te nemen en uitlaten te luisteren.
Respect moet je verdienen, dan vinden ze het gek dat de agressie tegen agenten toe neemt, loser volk.
Maar ze doen ook goed werk vorige week hebben ze hier een wietplantage opgerold, met jawel 7 plantjes, 5 plantjes mag je legaal hebben, moet je dus nagaan dat ze met 3 auto's en 6 agenten + gemeentereineging daar ff de crimineel aanpakken die 2 plantjes teveel heeft, de nazi's

Daarom hou ik me geluid van me auto lekker orgineel, ze hebben mij teveel tijd over om je op onzin te pakken

zoals Ice-T zou zegen F*CK THE MOTHERF*CKING POLICE
turbo powerrrrrrrr
Abel
Über-Spammer

Keisuki schreef:zoals Ice-T zou zegen F*CK THE MOTHERF*CKING POLICE
en toch speelt deze man in een jawel politie serie :worship:
Keisuki

Yep I know, het is bij die man in de jaren 90 goed fout gegaan :@ :nee:
turbo powerrrrrrrr
PaulM

Laatst was me schoonzusje aangerand en vastgebonden door een of andere gek
die zou ik wel zelf te grazen nemen.... (die gek dan he)
Plaats reactie