Devil Groep N Trompet klinkt heerlijk Bruut....
Devil RVS 67mm einddemper klinkt gewoon erg mooi...
ehhm, alleen zal ik het nu (even) moeten missen, want het blok is dit weekend vastgelopen

MarcoG schreef:Volgende keer zorg je dat je auto 5x zo snel is als die politiekar, rij je ze maar weg!![]()
Yrjo, dus jij werkt bij de politie? Shit man, zielig voor je.Zag laatst weer die impotente lul met zŽn flitsertje langs de weg staan. Hij moest ACHTERUIT op de invoegstrook hebben gereden om daar te kunnen komen waar hij stond. Maar goed, intelligentie is iets waar ze niet op testen bij de politie natuurlijk. Starre mensen die altijd een boekje bij zich hebben omdat ze niet zelf kunnen denken.
Is gevaarlijk! Beter moeders met kleuters achterop de fiets aan de kant sleuren om die es een gepeperde bon te geven:"teveel boodschappen bij U!"Of zal hij in de stad boeven aan het vangen zijn?
ja of met zes motoragenten een vrouwtje in een gtt aanhouden omdat ze de auto wilden bekijkenMarcoG schreef:Is gevaarlijk! Beter moeders met kleuters achterop de fiets aan de kant sleuren om die es een gepeperde bon te geven:"teveel boodschappen bij U!"Of zal hij in de stad boeven aan het vangen zijn?
Ik heb het niet zo met die luiSteven schreef:Heerlijk die uitspraken Marco
Over intelligentie gesproken, deze impotente lulllen zijn geen Politie agente maar gewone Boa's!!MarcoG schreef: Yrjo, dus jij werkt bij de politie? Shit man, zielig voor je.Zag laatst weer die impotente lul met zŽn flitsertje langs de weg staan. Hij moest ACHTERUIT op de invoegstrook hebben gereden om daar te kunnen komen waar hij stond. Maar goed, intelligentie is iets waar ze niet op testen bij de politie natuurlijk. Starre mensen die altijd een boekje bij zich hebben omdat ze niet zelf kunnen denken.
Dus als jou goed begrijp moet de politie voordat iemand wat gedaan heeft hem al aanhouden?MarcoG schreef: Ik heb het niet zo met die lui![]()
Heb genoeg kennis met hun mogen maken na 4 jaar pizza bezorgen (in een auto).
CollegaŽs (brommers) werden regelmatig overvallen en beroofd maar daar werd niks aan gedaan. Dus dachten de autokoeries, helpen wij een handje. Maar daar deed de politie ook niks mee omdat er nog geen overval gepleegd was! Dus je moet je eerst laten beroven voordat je de hulp van politie in kunt roepen, die dan bestaat uit het uittikken van een aangifte veilig op kantoor.
Je had gewoon nog geen rijbwijs, want als je staande word gehouden en je hebt je rijbewijs niet bij je is de prent iets van 50 euro en geen 200 euro.armando1234 schreef:
gelukkig hebben ze mij nog niet na gezeten op 1 x na dat ik geen rijbewijs bij me had kost met 200 euro die ik niet betaal! ik had niet eens de kans om het aan te tonen dat ik een rijbewijs had
De politie geeft altijd 2 maanden extra verloop tijd op een Apk verval datum. Dus eigenlijk heb je tijd genoeg gehad om je auto apk te keuren dus als je dan een prent krijgt moet je niet zeuren.Jacco Twingi schreef:Laat ik het nou ook niet zo op die lui hebben...
Van de week waren ze aan het controleren of de auto's op gratis parkeerplaatsen wel APK hadden...
Op zich geen probleem, maar toen ze er 1 gevonden hadden, 100 meter verderop de bon uitschrijven,
onder de ruitenwisser doen en het terrein verlaten.
ja oke klopt, maar ik kreeg niet eens de kans hem een dag later te laten zien !!! en dat is wel erg min, aan gezien je daar echt op hebt binnen 12 uur geloof ik...P@TB@D schreef: Je had gewoon nog geen rijbwijs, want als je staande word gehouden en je hebt je rijbewijs niet bij je is de prent iets van 50 euro en geen 200 euro.
Maar stel je hebt geen rijbewijs en je rijd in een auto is de bekeuring 200 a 250 euro.
DUs je lult lekker
Sja ach ik heb ook al veel negatieve ervaringen met die kneuzen.MarcoG schreef:Ik heb het niet zo met die luiSteven schreef:Heerlijk die uitspraken Marco![]()
Heb genoeg kennis met hun mogen maken na 4 jaar pizza bezorgen (in een auto).
CollegaŽs (brommers) werden regelmatig overvallen en beroofd maar daar werd niks aan gedaan. Dus dachten de autokoeries, helpen wij een handje. Maar daar deed de politie ook niks mee omdat er nog geen overval gepleegd was! Dus je moet je eerst laten beroven voordat je de hulp van politie in kunt roepen, die dan bestaat uit het uittikken van een aangifte veilig op kantoor.
Wat kunnen sommige mensen lezen zeg pfffffP@TB@D schreef:De politie geeft altijd 2 maanden extra verloop tijd op een Apk verval datum. Dus eigenlijk heb je tijd genoeg gehad om je auto apk te keuren dus als je dan een prent krijgt moet je niet zeuren.Jacco Twingi schreef:Laat ik het nou ook niet zo op die lui hebben...
Van de week waren ze aan het controleren of de auto's op gratis parkeerplaatsen wel APK hadden...
Op zich geen probleem, maar toen ze er 1 gevonden hadden, 100 meter verderop de bon uitschrijven,
onder de ruitenwisser doen en het terrein verlaten.
Want kunnen sommige mensen zeiken zeg pff
die zou ik wel zelf te grazen nemen.... (die gek dan he)Laatst was me schoonzusje aangerand en vastgebonden door een of andere gek