Maar ik stond hier opzich wel ff van te kijken, echt belaggelijk gewoon! Ik zie mensen wel vaker sip of boos kijken als ze langzamer zijn bij n stoplichtsprintje ofzo

Meer mensen die wel eens zoiets mee hebben gemaakt?
zulke mensen zijn geen renault waardigJeroen-16v schreef:Sjonge jonge, Bij dat soort mensen, ben ik altijd blij da tze NIET in een renaultje rijden,![]()
Maare, dat is tog wel heel zielig, het is maar goed ook denk ik, dat je bent weggereden,![]()
Dat soort gasten moet je gewoon aangeven ofzo
Ja ik weet dr alles van. Hij kende mijn gezicht en ik kon niet meer rustig in bed liggen en hij kwam me nog wel tegen met zn vrienden en dan... bla bla blaMartijn G (Turbo) schreef:En dan moet je hun eens proberen te bedreigen...dan hebje gelijk een heel leger achter je aan. En als de politie dan komt, gaan ze mauwen over dicriminatie en racisme (en dan heb ik het over de echte aso's he, dus geen offense to the rest...)
zo kan het ook natuurlijkAhameter schreef:idd heel erg triest, ik heb ook zoiets gehad, deze gozer probeerde me eerst van de weg af te drukken, toen dat niet lukte is ie me helemaal naar mn huis gevolgd. Daar aangekomen zag ik de bui al hangen, dus voor dat ie kon uitstappen, was ik al bij zn auto en trapte vol in zn deur. blijkbaar schrok ie daar zo van dat ie er vandoor ging, nooit meer gezien.
triest triest in en in triest......