Sommige mensen.......Agressieieief!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Johnny_r82

Rij ik daar lekker een beetje rond op weg naar huis, scheurt er ineens een oude Golf gti vlak voor mij de weg op. Nou, het was een tweebaansweg, we stonden meteen naast elkaar bij het stoplicht dusseeh.......vroem vroem! Zo ging het een paar keer en ik was steeds sneller. Ik weer blij :D Vervolgens rij ik verder de bebouwde kom in, blijft die golf nog steeds maar achter me rijden. Ik stop voor een voorangsweg...BOEM!! Knalt ie zomaar achterop mij! :evil: Ik dacht in eerste instantie dat ie zich verremt had ofzo dus ik stap uit om te kijken ofk schade had (neen, want ik had een mooie trekhaak die alles voor mij opving :lol: ) en om te vragen hoe het zo kwam. Stapt die jonge boos uit en begint in "gebrekkig nederlands :wink: " een potje tegen me te schelden en te vloeken en me te berdeigen! Ik begreep in het begin eigenlijk niet zo goed waar ie nou eigenlijk boos om was dus na wat geschreeuw vroeg ik m dat eens. Kwam het er op neer dat hij naar eigen zeggen "een driftig mannetje was" en dat ik hem niet zomaar als een gek voorbij mocht rijden! AAAAAHH! Nouja, wie reed hier nou de hele tijd met veel wielspin weg? (ikke niet dus..) Maar, ik moest dr eigenlijk een beetje om lachen maar hij werd daar alleen maar bozer van en ondertussen had hij al iets uit zijn auto gepakt en in zijn zak gestopt en even later liep hij scheldend en dreigend naar zijn kofferbak om iets te pakken. Nou toen had ik het wel gezien en ging dr maar gauw vandoor. Khoef geen mes/knuppel op/in mezelf of mijn auto! :-*

Maar ik stond hier opzich wel ff van te kijken, echt belaggelijk gewoon! Ik zie mensen wel vaker sip of boos kijken als ze langzamer zijn bij n stoplichtsprintje ofzo 8) maar dit sloeg wel echt alles! hoe on-sportief! :p
Meer mensen die wel eens zoiets mee hebben gemaakt?
Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
Jeroen-16v

Sjonge jonge, Bij dat soort mensen, ben ik altijd blij da tze NIET in een renaultje rijden, :)
Maare, dat is tog wel heel zielig, het is maar goed ook denk ik, dat je bent weggereden, :)
Dat soort gasten moet je gewoon aangeven ofzo :evil:
alexgt

:evil: das dan ook weer lekker dat je niet eens meer lekker kan sprinten. maar je auto en jij hebben niets dat is het belangrijkste. wat een eikel zeg. maar mij is zo iets nog niet over komen gelukkig want ik heb geen trekhaak :wink:
Geert Claes

Dat is jammer dat er zo een mensen op de baan mogen.
Ze maken een fout, en dan zijn ze nog kwaad op de persoon die eigenlijk kwaad zou moeten zijn. :-*
Floris
Contacteer:

Als ik jou was zou ik je auto de aankomende dagen maar goed in de gaten houden... :evil:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Was het Floris in die GTI????? :lol:
Jasper16v

das de maatschappij he, die verloedert waar je bij staat, opvoeding kennen ze niet meer....

van het weekend een kameraad van me zonder reden in elkaar geslagen door 5 man.
Anonymous

Jeroen-16v schreef:Sjonge jonge, Bij dat soort mensen, ben ik altijd blij da tze NIET in een renaultje rijden, :)
Maare, dat is tog wel heel zielig, het is maar goed ook denk ik, dat je bent weggereden, :)
Dat soort gasten moet je gewoon aangeven ofzo :evil:
zulke mensen zijn geen renault waardig :lol:

maar inderdaad, zulke mensen moeten we van de weg halen
mathijs

Rene (Mr. TX) schreef:Was het Floris in die GTI????? :lol:

:D lijkt me sterk een wout met wraakgevoelens :p
misschien was het wel een golf gti met blauw oranje strepen, zwaailichten en een bordje met stop politie :wink:
jeroen.k

Ik neem aan dat je wel zijn nummerbord hebt genoteerd? Zal allicht schade zijn namelijk!

Ennuh Rick van de site heeft dit in het kwadraad meegemaakt! :(
Matijs
Contacteer:

Er zijn een hoop vage en trieste lui in deze wereld :-*
In iedergeval goed dat je op tijd bent vertrokken en geen verdere schade hebt opgelopen.
Wat een mongool weer zeg :S
Emiel5

Typisch een geval van een gefrustreerd iemand, is eingelijk van de gekke dat zo'n psychopaat de weg op mag...
En waar rijden ze 9 van de 10 x in juist :-* (raad maar)
Je mag van geluk spreken dat je trekhaak de klap heeft opgevangen, is wel soms fijn zo'n haak :D
Ik heb de mijne ook 1 keer moetten gebruiken, toen parkeerde een volvo hem achterop, het enigste dat ik had was dat de haak een beetje rood was van de bumper >-)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

En dan moet je hun eens proberen te bedreigen...dan hebje gelijk een heel leger achter je aan. En als de politie dan komt, gaan ze mauwen over dicriminatie en racisme (en dan heb ik het over de echte aso's he, dus geen offense to the rest...)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Johnny_r82

Martijn G (Turbo) schreef:En dan moet je hun eens proberen te bedreigen...dan hebje gelijk een heel leger achter je aan. En als de politie dan komt, gaan ze mauwen over dicriminatie en racisme (en dan heb ik het over de echte aso's he, dus geen offense to the rest...)
Ja ik weet dr alles van. Hij kende mijn gezicht en ik kon niet meer rustig in bed liggen en hij kwam me nog wel tegen met zn vrienden en dan... bla bla bla

Maarja, die auto van hem die ken ik, is best opvalend. En een aantal andere mensen in de buurt weten nu ook welke auto van hem is... :wink:
Ik had dr ook ff aan gedacht om dr mee naar de politie te gaan maar dat haalt toch nix uit. Dan is het wellus niettus tegen elkaar en dan zegt de politie zoek het zelf maar uit. (en daarbij had alleen hij schade :lol: )
maar het blijft triest :(
Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
Peter @ Malta
Contacteer:

Nou... ik wacht vandaag om op een weg met vier rijstroken weg te rijden uit geparkeerde positie. Dan zie ik achter mij iemand parkeren en een busje daarvoor stoppen. Dus ik rijd voorzichtig weg, want ik heb mijn vrouw, schoonmoeder en twee weken oude baby in de auto.

Ik ben al een stuk de weg op, blijkt die mongool in het busje stug door te rijden. Ik heb hem bijna in mijn zijkant zitten, hij stuurt wat naar de andere baan waar iemand anders voor hem op de rem moet.

Ik ga naast hem en we staan voor een voetgangerslicht, waarbij ik mijn raampje open en hem vertel wat ik van zijn intelligentie-quotiënt verwacht, dat hij dus echt wel zag wat ik ging doen en dat ik GVD een baby in de auto heb. Hoop bla bla van hem.

Toen het stoplicht op groen sprong, liet ik zien dat zelfs een 1.4 Scénic een betere acceleratie heeft dan dat ***-busje van hem, als hij mij zo nodig in moet halen.

Moe wordt je van dat soort mensen.

- Peter
Ahameter
Contacteer:

idd heel erg triest, ik heb ook zoiets gehad, deze gozer probeerde me eerst van de weg af te drukken, toen dat niet lukte is ie me helemaal naar mn huis gevolgd. Daar aangekomen zag ik de bui al hangen, dus voor dat ie kon uitstappen, was ik al bij zn auto en trapte vol in zn deur. blijkbaar schrok ie daar zo van dat ie er vandoor ging, nooit meer gezien.

triest triest in en in triest......
ETE [Endure The Elements]
PIOT [Pain is only temporary]
Chrisv

Ahameter schreef:idd heel erg triest, ik heb ook zoiets gehad, deze gozer probeerde me eerst van de weg af te drukken, toen dat niet lukte is ie me helemaal naar mn huis gevolgd. Daar aangekomen zag ik de bui al hangen, dus voor dat ie kon uitstappen, was ik al bij zn auto en trapte vol in zn deur. blijkbaar schrok ie daar zo van dat ie er vandoor ging, nooit meer gezien.

triest triest in en in triest......
zo kan het ook natuurlijk :) maja...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Vos

:(
Clio 16v.....
Ivo
Über-Spammer

Volkswagen Wie Anders..... :wink:
jef

kan niet tegen z'n verlies... k*t golfies
Rudo