strobo in mistlicht

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
cabriolet
Contacteer:

ik was van plan om strobo licht in me mist lichten voor te maken maar is dit mogelijk dat ik met de apk gewoon me normale mistlichten weer kan monteren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Uhm... Als jij je oude mistlampen weer terug kan zetten, dan lijkt me dat niet zo'n probleem.

Hou er wel rekening mee dat het een fikse bekeuring kan opleveren, die strobo's...
Ad van Haperen
Contacteer:

je kunt voor je keuring de mistlampen er ook gewoon even uit draaien dan komt je ook doro de keuring (als het er niet op zit hoeft het niet te werken anders wel)
cabriolet
Contacteer:

ja ik weet het mar ik bedoel zijn er strobo wat ik er zo in kan zetten dus met dezelfde fitting
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik raad je DRINGEND aan of even een projecttopic te openen! Je hebt nu al 5 topics lopen voor een paar van simpele vraagjes. Om het forum een beetje netjes te houden kun je het beste even een topic voor je eigen auto te maken en daar al deze vragen in te stellen! Handig voor jezelf en voor de mensen die eventueel de oplossingen weten.

BEDANKT! (Y)

En nee, denk niet dat er strobo's zijn met dezelfde fitting als je mistlamp. Zelf wat maken of gewoon helemaal niet... :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Plaats reactie